E36 gwint co i jak |
Autor |
Wiadomość |
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 04-04-20, 14:52 E36 gwint co i jak
|
|
|
Witam Panowie możecie mi powiedzieć jak to jest z Gwintem w e36 ponieważ mam zamiar kupić gwint przód i tył + cambery i co po zamontowaniu trzeba znowu ustawiać zbieżność i pochylenie koła czy jak to z tym jest bo czytam i czytam na necie i nie idzie nic z tego wywnioskować dzięki z góry:) |
_________________
|
|
|
|
|
dyziux666x
BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1574 Skąd: Kocina
|
Wysłany: 04-04-20, 18:06
|
|
|
Tak każda ingerencja w zawieszenie to ustawianie zbieżności
Nawet jak będziesz kręcił gwintem to powinno się ustawiac zbieżność za każdym razem |
_________________ Gość zobacz moja QP
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=38756
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 04-04-20, 19:38
|
|
|
Kurde A co lepiej gwint czy sportowe amory i sprężyny np -40 ? |
_________________
|
|
|
|
|
dyziux666x
BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1574 Skąd: Kocina
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 04-04-20, 20:20
|
|
|
Auto jako daily do pracy do narzeczonej krótsze dłuższe przejazdy ale też żeby jakoś fajnie wyglądało budżet jakieś 1100 1200 zł szału nie ma xd |
_________________
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 04-04-20, 21:40
|
|
|
Mam do kupienia bardzo tanio gwint marki
Maxpeedingrods czy jest on coś warty ? |
_________________
|
|
|
|
|
dyziux666x
BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1574 Skąd: Kocina
|
Wysłany: 04-04-20, 21:45
|
|
|
Ja miałem też daily na gwincie skreconym na maxx z tylu betony itp i jeździłem normalnie a teraz wolę komfort i w dwóch BMW mam sprężyny
Jeśli chcesz gwint coś tańszego to mts golda bym polecił |
_________________ Gość zobacz moja QP
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=38756
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 04-04-20, 22:44
|
|
|
dyziux666x, A jakie masz teraz sprężyny i amortyzatory jeśli wolno wiedzieć ? |
_________________
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 05-04-20, 10:03
|
|
|
Panowie szybkie pytanie amory przednie MTS z compacta e36 1.6 będą pasować do e36 cabrio 2.0 raczej tak ale wolę się zapytać i powiedzcie mi czy sprężyny też będą pasować dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
dyziux666x
BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1574 Skąd: Kocina
|
Wysłany: 05-04-20, 10:49
|
|
|
Dragor, w e39 sprężyny No name i amortyzatory ta technix- 2 lata już je używam i jestem baaardzo zadowolony
A w E60 Eibach i amortyzatory Koni- odczucia podobne jak do E39
Tak przednie amortyzatory będą pasować |
_________________ Gość zobacz moja QP
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=38756
|
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 05-04-20, 10:51
|
|
|
dyziux666x, A sprężyny przypasuja myślisz? |
_________________
|
|
|
|
|
Stalker93
BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Wiek: 30 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 71 Skąd: DLW
|
Wysłany: 05-04-20, 11:18
|
|
|
To że te amory będą pasować to jedno, a to że nie powinieneś ich zakładać to drugie. Będą pasować bo konstrukcja przód w E36 jest taka sama dla wszystkich nadwozi. Ale nie możesz (a właściwie nie powinieneś a zrobisz jak uważasz) zakładać zawieszenia z 1.6 do 2.0 dlatego że zawsze przy kupnie są one oddzielane między silnikami R4, a R6 ze względu na to, że najprościej w świecie R6 waży więcej i jest zastosowana inna sprężyna, żeby nie siadło i pracowało jak należy. |
_________________ Jest: E46 Coupe 05' M54B30
Było: E36 Coupe 96' M52B20 |
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 05-04-20, 14:12
|
|
|
Czyli kupować MTSY tylko żeby były od r6 bez znaczenia czy sedan czy cabrio |
_________________
|
|
|
|
|
Stalker93
BMW: E46
Imię: Przemek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Wiek: 30 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 71 Skąd: DLW
|
Wysłany: 05-04-20, 19:46
|
|
|
Tak, musisz patrzeć żeby było od R6, reszta nie ma znaczenia jeśli mówimy o przodzie
Z tyłu na pewno compact ma zupełnie co innego, reszta powinno być to samo ale nie jestem na 100% pewny. |
_________________ Jest: E46 Coupe 05' M54B30
Było: E36 Coupe 96' M52B20 |
|
|
|
|
Dragor
BMW: E36 316i 318i 320i
Imię: Piotrek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 427 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 06-04-20, 17:18
|
|
|
Panowie a mam jeszcze pytanie jeśli mam zderzak m pakiet przedni bez dokładki i od zderzaka do ziemi jest 16cm to na sportowych amorach i sprężynach -40 zejdzie do tych 11-12 cm od zderzaka do ziemi pójdzie tyle bo tyle mi pasowało najbardziej
PS może mi ktoś powiedzieć ile na minusie jest ten amor po prawej na zdjęciu i czy jest dobry w sensie czy to jakiś sportowy
Zdjęcie https://zapodaj.net/5aa9877b13d0d.jpg.html |
_________________
|
|
|
|
|
|