Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbooo!!!!!
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 05-03-08, 08:05   Turbooo!!!!!

http://moto.allegro.pl/it..._do_400_km.html
No i są gotowe zestawiki turbo do beemek!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 05-03-08, 11:14   

To taki zestaw dla majsterkowicza.
Gdybym do siebie założył to turbo z wersją odprężenia proponowaną przez sprzedającego i doładował go do 400KM to raczej długo bym nie pojeździł.
Układ wydechowy też musi być zrobiony od podstaw pod turbo, a tu mamy kolektor.
No i najważniejsza sprawa to zestrojenie czego w tej cenie nikt nam nie zapewni.
Jeżeli ktoś nie chce ryzykować to do 0,5bara owszem, może przy M50 bez vanosa trochę więcej.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 05-03-08, 12:01   

NIe no wiadomo, że ten zestaw to nie wszystko!
Jeszcze dodatkowo z 5000zł i myślę, że do tych 350KM da radę na tym!
Dodatkowo wtryski mocniejsze i 400KM by zrobił!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 05-03-08, 13:05   

wczoraj widziałem ten sam zestaw i interesuje mnie czy coś takiego do 1.8 także uda się wcisnąć i czy opłaca się z tym bawić - jaką moc można uzyskać !!
jak wiadomo przy turbo zmiana programu bo do powietrza musi być zwiększona dawka paliwa!!
no i wiadomo inne wtryskiwacze !!

czy ktoś się orientuje z jakiej cenie to wszystko by się zamknęło ?? :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 05-03-08, 13:28   

Jeżeli już zdecydowałbym się na taki krok, to od podstaw w zakładzie, który się tym typowo zajmuje, gdyż znałem ludzi montujących u siebie takie cacka i np. topiących tłoki itd.
Mniej inwazyjny jest kompresor, o którym również myślałem.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 05-03-08, 13:47   

ale czy do 1.8 jest sens montować turbo?? ile mocy można osiągnąć i ile silnik czasu wytrzyma ?? a jakie koszta KOMPRESORA ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 05-03-08, 14:01   

Nie ma sensu montować turbo do 1.8! Najlepiej sprzedać beemkę i kupić 2.5 lub 2.8, najtaniej i nawięcej mocy uzyskasz!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 05-03-08, 14:12   

jakbym kupił 2.8 to nie montował bym turbo bo moc by mnie w zupełności satysfakcjonowała!!
wczoraj kupiłem e32 4.0 V8 - wymiatacz chociaż automat!!
ale niestety idzie na handel z racji zbyt dużych gabarytów i apetytu na PB!!
ale Moc i dźwięk silnika jest zaje :cenzura: :yeah:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 05-03-08, 14:26   

każda moc jest wystarczająca na krótki czas i szybko się nudzi, także zawsze są myśli nad jej zwiększeniem
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 05-03-08, 14:38   

padre napisał/a:
każda moc jest wystarczająca na krótki czas i szybko się nudzi, także zawsze są myśli nad jej zwiększeniem


zgadzam się ale jak siądzikesz ze 115 KM na 286 to nawet mimo tego że to 7er i tak daje popalić!!

wiem że 1.8 to nie 2.8 ale mimo wszystkiego cieżko mi się roztać z moją laleczką, mimo tego że to biedne M40, ale ile serca w nią włożyłem :hmm: no i kaski też :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 05-03-08, 17:01   

A czy w tym zestawie napisali że turbo jest made in china??? i że to samo na ebayu kosztuje 2500 zł? (przynajmniej do E30)? Unikaj tego, spręzarka chińska nie wróży nic dobrego. Wypytywałem się o to u ludzi którzy masowo uturbiają auta (w zasadzie wszystko co im w łapy wpadnie).

Co do 1.8. Z turbiną powinieneś osiągnąć moc przynajmniej porównywalna z innymi autami o podobnych silnikach (duzo zalezy od ciśnienia doładawoania). Mysle, że na 0.5 bara powinno podbijać w okolice 200KM (koniecznie odrazu wydech pod turbo rób (u mnie już zrobiony:P) by układ nadazył z pozbywaniem się spalin). No i sprawdź czy w zderzaku zmieści się intercooler. Dla bezpieczeńśtwa jakiś bov zamontować i pamięać by nie wyłączać odrazu silnika po ostrej jeździe
_________________
E30 forever
 
 
bibi 



BMW: 328 Touring/325 Driftcar
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Pń
Wysłany: 06-03-08, 11:46   

Szkoda pieniędzy na tę chińszczyznę . Wysypie się szybciej niż zostanie zamontowane.
_________________
SRP Drift Team TOURING NA SPRZEDAŻ
Zapraszam !Zobacz mojego Touringa -> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=475
http://video.google.pl/vi...275266245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 06-03-08, 11:51   

Annoth napisał/a:
A czy w tym zestawie napisali że turbo jest made in china??? i że to samo na ebayu kosztuje 2500 zł? (przynajmniej do E30)? Unikaj tego, spręzarka chińska nie wróży nic dobrego. Wypytywałem się o to u ludzi którzy masowo uturbiają auta (w zasadzie wszystko co im w łapy wpadnie).

Co do 1.8. Z turbiną powinieneś osiągnąć moc przynajmniej porównywalna z innymi autami o podobnych silnikach (duzo zalezy od ciśnienia doładawoania). Mysle, że na 0.5 bara powinno podbijać w okolice 200KM (koniecznie odrazu wydech pod turbo rób (u mnie już zrobiony:P) by układ nadazył z pozbywaniem się spalin). No i sprawdź czy w zderzaku zmieści się intercooler. Dla bezpieczeńśtwa jakiś bov zamontować i pamięać by nie wyłączać odrazu silnika po ostrej jeździe


Annoth a myślisz że montarz całości w takim warsztacie ile wyniesie, komplet z ich częściami i zestrojeniem wszystkiego??

jeżeli się orientujesz lub możesz zapytać to napisz jakie koszta całkowite!!

:ok:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-03-08, 18:14   

po ile się nie myle o akurat sprężarka w tym zestawie to garett ale reszta to faktycznie pewnie chińszczyzna.
jezeli czcesz coś uturbic to startujesz od 10tyś w góre
osobiście uważam uturbianie m40 ze sporym pomyleniem radze to dobrze rzemyśleć a jeszcze bardziej polecam zakup drugiej bawarki 2,8 i najprościej i taniej.
jak masz turbo musisz mieć tez drugi samochód na codzień bo ten bedzie sie ciągle psół tzn. zawsze będzie coś nie tak chyba że zaprowadzisz powiedzmy np. go grabowskiego i zostawisz mu worek pieniędzy
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 06-03-08, 18:44   

Oki, dzięki za uzmysłowienie Esiu:) widzisz sprowadzam co jakiś czas coś z anglii, ale nic konkretnego do swapu jeszcze się nie trafiło:) miałem ostatnio e36 2.0 vanos ale 476tys miała nalatane:( ale muszę przyznać że jeszcze kapcia paliła konkretnie;)
najchętnie zrobił bym swap z 4.0 V8, bo mam takowa 7er, ale niestety nie da się:( więc z tym turbo jak mam wydać 10tys to faktycznie swapa wolę zrobić z anglika jakiegoś! W końcu coś się kiedyś trafi:D
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 14