Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
318 IS - jak zniesie sekwencje?
Autor Wiadomość
endrjuu 



BMW: 318 IS
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-09, 22:27   318 IS - jak zniesie sekwencje?

Witam serdecznie, zastanawiam sie nad zalozeniem sekwencji do 318 IS, i teraz pytanie.
Jak te silnici znosza LPG? Czy warto?

Jezeli tak, moglibyscie polecic jakis sumienny warsztat gdzie zaloza taka sekwencje w mazowieckim?

Pozdrawiam! :)
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 24-10-09, 23:51   

a ile Ci pali 10 L na miescie jak Cie nie stac na benzyne trzeba bylo kupic opla albo fiata !! !!!!!!!!

chcesz wywalic 3-4K na dobra instalacje twoja sprawa kiedy sie wroci ?? ?? moze za 5 lat
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
endrjuu 



BMW: 318 IS
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-09, 01:16   

masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Nie zapytałem o Twoja osobista opinie co do sensownosci takiego dzialania, tylko o to, jak ten silnik zniesie LPG.

nie zrozum tego źle, ale nie rozumiem sensownosci takich postów, każdy ma inna sytuacje, inne spojrzenie i swoj rozum.

Pozdrawiam.
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 25-10-09, 06:45   

widocznie Ty nie umiesz czytac ze zrozmumieniam skoro nie znalazles dla siebie odpowiedzi na tym forum o instalacji lpg

zadajesz pytanie licz sie z tym ze kazdy bedzie odpowiadac w swoim imieniu a nie ogolu


a to za prawda koli w oczy trudno :) zakladaj bedziesz mial mega oszczednosci :)

o jakiej sytuacji muwisz o tym ze nie masz kasy an benzyne ale na instalacje 3-4k masz ?? ?? sorki nie rozumiem gdzie tutaj oszczednosc i gdzie rozum ile tym autem bedziesz robic 1,5-2k miesiecznie ok zwroci sie szybko w miare szybko

A inna sprawa czi IS jest innym silniekiem ma inna zasade dzialania i inna budowe ogolna niz ten z opla , czy E39 albo mercedesa ze ma miec problemy z LPG owszem jest to jeden z silnikow bmw ktory jak sie zacznie sypac lepiej nie dotykac i pali tyle ile chce to w tym silniku jak w zadnym innym silniku BMW slychac jak tlucze sie rozrzad trzeba wymieniac slizgi napinacze !! !!!!! lancuch , czemu skoro producent nie przewidzial takich rozwiazan

tak ze jesli chcesz miec LPG to extra zakladaj kieruj sie rozumem i glosem serca ale licz sie z tym ze bedziesz jezdzil 5-7 pln tanaiej an 100km niz na benzynie a koszta ktore musisz poniesc i ekslopatacje instalacji tez trzeba liczyc
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 25-10-09, 09:31   

jak wiadomo każdy ma swoje zdanie na temat LPG

ja napiszę od siebie że jak kupiłem swoje E36 325i to założyłem od razu instalację także pełen obaw jak to będzie jeździło, ale robiłem duże przebiegi i nie kupiłem auta żeby stało w garażu więc się zdecydowałem

wiem zaraz napiszecie że mogłem sobie kupić matiza itp. ale lubię jak jest czym wyprzedzać dlatego moja decyzja była taka a nie inna

założyłem instalkę 3G STAG 200 za 2200pln i muszę przyznać że przez prawie 80.000km zrobione autem przez rok czasu nic złego się z nim nie działo, owszem straciło trochę ale nie było strasznie odczuwalnej różnicy,
zawsze wszystko było na czas, olej, filtry, świece i nic - absolutnie nic złego się z autem nie działo
nie brało oleju, nie wariowało

i jeżeli ktoś mi powie że nie jeździłem oszczędniej niż na Pb to go wyśmieję prosto w twarz


zgodzę się natomiast z XEON`em że jak masz robić małe przebiegi to instalacja nie ma sensu
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
CrazyKrulik 



BMW: BMW e30
Imię: Łukasz
Silnik: M20B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 596
Skąd: Wieluń
Wysłany: 25-10-09, 12:03   

endrjuu napisał/a:
nie zrozum tego źle, ale nie rozumiem sensownosci takich postów, każdy ma inna sytuacje, inne spojrzenie i swoj rozum.

Dobrze mówisz kazdy ma swoje zdanie na ten temat

Ja nie jestem przekonany do LPG bo miałem w dwóch autach i uwazam ze to badziew, ale sekwencyjna instalacja uważam ze jest ok :) jak ktoś robi duzo kilometrów to taka instalacja jest dla niego w sam raz i szybko sie zwróci :)

vmasher napisał/a:
80.000km zrobione autem przez rok czasu

Oooo kurrrr... :D stary gdzieś ty tyle kilosów naczepał ?? :D :D :D
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 25-10-09, 12:12   

CrazyKrulik napisał/a:
Oooo kurrrr... :D stary gdzieś ty tyle kilosów naczepał ?? :D :D :D


po prostu jeździłem, a nie trzymałem beemki w garażu do podniecania się :hyhy:

wiesz najmniej w tygodniu robiłem około 700-1000km, czasem zdarzało się do 5000-6000km ;)

także jeszcze raz to napiszę - jak się robi duże przebiegi to instalacja LPG jak najbardziej się sprawdza

jak małe - szkoda wydawać kasę, lepiej ją przeznaczyć na benzynę


POCHWAL SIĘ TYM AUTEM !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
Ostatnio zmieniony przez vmasher 25-10-09, 14:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
thcrew 


BMW: e36
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 409
Skąd: POLSKA
Wysłany: 25-10-09, 14:25   

Ja mam Is'a zagazowanego , na poczatkowych nastawach był mułowaty wzgledem benzyny, ale spalanie bylo na poziomie 8 litrow/100 km w trasie, a teraz po podkreceniu lyka 10l/100km taki sam styl jazdy, jednak nie ma roznicy miedzy gazem a benzyna...
Przejechalem juz jakies 15kkm i nic sie nie dzieje, nie pierdzi , nie strzela...Instalacja to polskie KME, wtryski Matrix.
Jak dla mnie jest to duza oszczednosc, tym bardziej, ze kupilem juz autko zagazowane :)
 
 
endrjuu 



BMW: 318 IS
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-09, 15:09   

vmasher,

kupilem tego :)
http://otomoto.pl/bmw-318...-C10306231.html

hmm co moge powiedziec o nim, to ze jestem zajebiscie zadowolony! Pojechalem po niego 300km i wracajac nim bylem zachwycony, silnik rowno chodzi, pod maska odpicowany, widac ze ktos sie postaral i go przeczyscil.
Skora jest w takim stanie, ze mam wrazenie ze ma z 5 lat :cwaniak: klima dwustrefowa, grzane fotele, szyberdach.. no super. Gdy nim wracalem, slyszac silnik na wyzszych obrotach, wylaczylem radio z wrazenia :piwo: piekny dzwiek.

Teraz minusy.

Znajomy ktory sie troche zna na rzeczy, mowi ze byl bity z przodu, ale jest bardzo dobrze zrobiony. Podobno widac ze maska byla malowana a zderzak wymieniany.
Napisy na bocznych szybach sie zgadzaja, przednia i tylnia juz maja rozne napisy. Wazne ze wszystko pieknie spasowane.
Kolejna sprawa, na tylniej bocznej szybie, wokol niej jest takajakby guma, to w jednym miejscu jest okolo 10cm kawalek na ktorej tej gumy nie ma, i pordzewialo troche te miejsce.
Kolejna rzecza jest to ze licznik byl raczej na 100% cofany, bo mi nie dziala ten przycisk do wyzerowania licznika (gdzie z tym jechac? czy moze dam rade to sam zrobic?). Kolejna rzecz to ze na fabrycznym radiu prawdopodobnie sie diody wypalily po lewej stronie. W zmieniarce brak szuflady (na szrocie taka znajde? i podejrzewam ze te radia nie obsluguja mp3, wiec lepiej wstawic inne radio, czy kupic taki emulator/adapter na karty pamieci,usb? i czy wogole dzieki takiemu emulatorowi, radio mi odtworzy mp3?).
Czy temu wskaznikowi pod obrotomierzem mozna wierzyc? (wskaznik spalania)

wiecej nie pamietam. Fajnie jakby mi sie udalo wskoczyc na jakis zlot, zeby pasjonaci mi go porzadnie obejrzec z kazdej strony :)

Pozdrawiam!
 
 
chudy 
7.62mm



BMW: e30
Silnik: m30b35 ?
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1464
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-10-09, 18:29   

ja na twoim miejscuendrjuu, w ogole bym nie myslal o zagazowaniu tego silnika..tak jakby brak potrzeby wedlug mnie :) a i odczujesz spadek mocy tez...wiec decyzja i tak twoja a to moje zdanie pozdro ;)
_________________

 
 
 
kris185 



BMW: e36
Imię: Krzysztof
Silnik: m50b20vano
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 25-10-09, 19:25   

każdy ma swoje zdanie na temat lpg, kolego polecam instalacje stag300 lub BRC dobrze zestrojona będzie śmigać jak ta lala.
Kilku kumpli ma w swoich bmw lpg i sobie chwalą.
także sa zwolennicy i przeciwnicy lpg na to nic nie poradzisz.
_________________

 
 
 
CrazyKrulik 



BMW: BMW e30
Imię: Łukasz
Silnik: M20B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 596
Skąd: Wieluń
Wysłany: 25-10-09, 21:15   

vmasher ahaaaa :D no to sie niedziwie ze tyle naczepałeś kilosów :D i zgadzam sie ze jak ktos robi duzo kilosów to gazik sie przyda i szybko zwróci
 
 
 
bardos 



BMW: 320 e36
Imię: marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: pabianice
Wysłany: 31-12-09, 16:37   

Zakladaj lpg i sie nie zastanawiaj ja w moim isie mam zwyklą instalke i nie mam zadnych problemow a jezdze za pol darmo i sie moge posmiac z tych co przeplacają 2xtyle za te same kilometry...
_________________
fanatyk BMW!!
 
 
 
Duch0 


BMW: e36 320i 24v 150PS i e36 316 101PS
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-01-10, 19:39   

kolego zgodze sie i ja zakladaj gaz to duza oszczedność jeśli troche jeździsz. Ale poszukaj dobrej instalacji bo jak założysz byle co to odrazu szykuj się z jej kosztami ciągłym psuciem zgodzę sie z kolegą kris185 na temat BRC ale już Staga bym odradzał pomyśl jeszcze o innej instalacji niż sekwencja a mianowicie o BLOSIE podobo super sprawa .
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 29-01-10, 22:25   

Duch0 napisał/a:
zgodzę sie z kolegą kris185 na temat BRC ale już Staga bym odradzał


napiszę tylko tyle że p|erdolenie BRC, STAG, ZENITH itp.

ja miałem staga 200 w M50 i po ponad roku użytkowania żadnych problemów z instalacją, ładnie pracował nic się nie działo i spalanie było oki
kolega ma BRC i ciągle coś się dzieje, nie mogą go dobrze zestroić i lata więcej na Pb niż na LPG

więc to są mity i fakty
jak fachowiec jest kumaty to i instalację mieszalnikową zestroi tak, że będzie cacy
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14