318 IS - jak zniesie sekwencje? |
Autor |
Wiadomość |
Fantozzi
BMW: E34
Imię: Paweł
Silnik: M50B25
Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: WKZ / WI
|
Wysłany: 29-01-10, 23:01
|
|
|
vmasher, przełanczał ci sie odrazu na gaz czy musiał ci sie silnik dogrzać ? Bo mnie wkurza że musze go dogrzewać a przy tych temperaturach troche sie zchodzi, do tego mam jakies syfy w baku wiec conajmniej 1/3 musi być zalana. Mam instalacje zenith i sie zastanawiam czy da sie zmniejszyć tą temperature przy której sie przełancza.
Ja z gazu jestem bardzo zadowolony wcześniej z pedałem gazu obchodziłem sie jak z jajkiem a ekonomizer śnił mi się po nocach... |
_________________ "Stara miłość nie rdzewieje" |
|
|
|
|
Duch0
BMW: e36 320i 24v 150PS i e36 316 101PS
Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-01-10, 23:31
|
|
|
Właśnie kolego ja mam staga 200 w M50 i mam cały czas problemy tylko komputer ustawienia i ciągłe wymiany i znam conajmniej 3 osoby mające staga które nie są zadowolone a u każdego zaczęło sie sypać po około 6 miesiącach.A tak apropo nie pisz bzdur typu zroniłem 80000 i nie wzią ci oleju gdyż musisz sie jeszcze doszkolić że wychodzi coś około 1,5 dm3 na 1000tyś lub jakoś tak podobnie. Jest to uzależnione od stylu jazdy i napewno zawsze coś weźmie.
A odnośnie brc nie znam osobiście osoby która by narzekała.
Fantozzi Kolego jeśli masz sekwencje to zawsze musi sie nagrzewać i po osiągnieciu ustawionej temperatury przez serwis sie przełącza. Da się to samemu zmienić ale musisz mieć program kabel i kompa. Tylko pamiętaj że w sekwencji ani w żadnej innej instalacji nie powinno sie odpalać auta na gazie i trzeba żeby troche pochodziło na benzynce gdyż źle to wpływa na silnik. Jest metoda odpalenia sekwenji odrazu na gazie. |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 30-01-10, 10:39
|
|
|
Duch0 napisał/a: | Fantozzi Kolego jeśli masz sekwencje to zawsze musi sie nagrzewać i po osiągnieciu ustawionej temperatury przez serwis sie przełącza. Da się to samemu zmienić ale musisz mieć program kabel i kompa. Tylko pamiętaj że w sekwencji ani w żadnej innej instalacji nie powinno sie odpalać auta na gazie i trzeba żeby troche pochodziło na benzynce gdyż źle to wpływa na silnik. Jest metoda odpalenia sekwenji odrazu na gazie. |
dokładnie fantozzi na sekwencji czy każdej innej instalacji powinno się dogrzać silnik żeby przerzucał na gaz jak jest w miarę ciepły
ja miałem kabel i program do staga u siebie (nawet mam jeszcze)
przestawiłem sobie że w lato przy 30 stopniach przełączał mi na gaz, a w zimie przy 40
jeszcze z ciekawostek ustawiłem próg przełączania 0 RPM , czyli polać już na ciepłym silniku auto od razu po odpaleniu przechodziło na gaz
Duch0 napisał/a: | A tak apropo nie pisz bzdur typu zroniłem 80000 i nie wzią ci oleju gdyż musisz sie jeszcze doszkolić że wychodzi coś około 1,5 dm3 na 1000tyś lub jakoś tak podobnie. Jest to uzależnione od stylu jazdy i napewno zawsze coś weźmie. |
hahahahahaha półtora litra na 1000km - no to masz bardzo zdrowy silnik w tym swoim M50
Duch0 napisał/a: | Właśnie kolego ja mam staga 200 w M50 i mam cały czas problemy tylko komputer ustawienia i ciągłe wymiany i znam conajmniej 3 osoby mające staga które nie są zadowolone a u każdego zaczęło sie sypać po około 6 miesiącach.
A odnośnie BRC nie znam osobiście osoby która by narzekała. |
już odpowiedziałem na to pytanie i nie będę w kółko pisał tego samego, jak chcesz to dam ci kilka namiarów na niezadowolonych użytkowników BRC
vmasher napisał/a: | ja miałem staga 200 w M50 i po ponad roku użytkowania żadnych problemów z instalacją, ładnie pracował nic się nie działo i spalanie było oki
kolega ma BRC i ciągle coś się dzieje, nie mogą go dobrze zestroić i lata więcej na Pb niż na LPG |
|
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
Duch0
BMW: e36 320i 24v 150PS i e36 316 101PS
Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-01-10, 11:56
|
|
|
Śmiej sie dalej i idź do szkoły poczytaj Sam Naprawiam bo wiedza jest twoja niewielka.
A poza tym każdy ma inną opinie wiec myśle ze twoje powtarzanie sie jest tu zbedne.
A spalanie oleju jest uzależnione od stylu jazdy i zawsze ci coś spali nie ma aut idealnych, jak twpoje niby jest hahaha. i nie powiedziałem ile moje M50 bierze nie ma jak to czytanie ze zrozumieniem. |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 30-01-10, 13:32
|
|
|
Duch0 napisał/a: | i idź do szkoły poczytaj Sam Naprawiam bo wiedza jest twoja niewielka. |
ty sam idź do szkoły i naucz się czytać ze zrozumieniem, bo widocznie tego cię nie nauczyli
w SAM NAPRAWIAM podają "możliwe" zużycie oleju do 1dm3 na 1000km, a to dlatego że producent zabezpiecza się przed ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi (chyba nie powiesz mi że zużycie 1l na 1000km to normalna sprawa)
Duch0 napisał/a: | A spalanie oleju jest uzależnione od stylu jazdy i zawsze ci coś spali nie ma aut idealnych |
to jest oczywista sprawa że każdy silnik w jakimś stopniu zużywa olej i jest to zupełnie naturalne zjawisko, jedne ubytki są minimalne niezauważalne, a inne większe
Ilość przepalanego oleju zależy głównie od stanu silnika - jeżeli jest w dobrej kondycji, to nie powinien zużywać go wcale. Poza kondycją silnika na zużycie oleju wpływ ma również jego konstrukcja i sposób eksploatacji.
co do eksploatacji to ja jeździłem ostro i zużycie nie było widoczne (czytaj minimalne)
zresztą znam kolegów z forum co także lubią pojeździć a silniki nie palą oleju
jak silnik jest padaka to łyka olej i to normalne zjawisko |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
|