Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
318 IS - jak zniesie sekwencje?
Autor Wiadomość
Fantozzi 



BMW: E34
Imię: Paweł
Silnik: M50B25
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: WKZ / WI
Wysłany: 29-01-10, 23:01   

vmasher, przełanczał ci sie odrazu na gaz czy musiał ci sie silnik dogrzać ? Bo mnie wkurza że musze go dogrzewać a przy tych temperaturach troche sie zchodzi, do tego mam jakies syfy w baku wiec conajmniej 1/3 musi być zalana. Mam instalacje zenith i sie zastanawiam czy da sie zmniejszyć tą temperature przy której sie przełancza. :ot: :P

Ja z gazu jestem bardzo zadowolony ;) wcześniej z pedałem gazu obchodziłem sie jak z jajkiem a ekonomizer śnił mi się po nocach...
_________________
"Stara miłość nie rdzewieje"
 
 
 
Duch0 


BMW: e36 320i 24v 150PS i e36 316 101PS
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-01-10, 23:31   

Właśnie kolego ja mam staga 200 w M50 i mam cały czas problemy tylko komputer ustawienia i ciągłe wymiany i znam conajmniej 3 osoby mające staga które nie są zadowolone a u każdego zaczęło sie sypać po około 6 miesiącach.A tak apropo nie pisz bzdur typu zroniłem 80000 i nie wzią ci oleju gdyż musisz sie jeszcze doszkolić że wychodzi coś około 1,5 dm3 na 1000tyś lub jakoś tak podobnie. Jest to uzależnione od stylu jazdy i napewno zawsze coś weźmie.
A odnośnie brc nie znam osobiście osoby która by narzekała.


Fantozzi Kolego jeśli masz sekwencje to zawsze musi sie nagrzewać i po osiągnieciu ustawionej temperatury przez serwis sie przełącza. Da się to samemu zmienić ale musisz mieć program kabel i kompa. Tylko pamiętaj że w sekwencji ani w żadnej innej instalacji nie powinno sie odpalać auta na gazie i trzeba żeby troche pochodziło na benzynce gdyż źle to wpływa na silnik. Jest metoda odpalenia sekwenji odrazu na gazie.
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 30-01-10, 10:39   

Duch0 napisał/a:
Fantozzi Kolego jeśli masz sekwencje to zawsze musi sie nagrzewać i po osiągnieciu ustawionej temperatury przez serwis sie przełącza. Da się to samemu zmienić ale musisz mieć program kabel i kompa. Tylko pamiętaj że w sekwencji ani w żadnej innej instalacji nie powinno sie odpalać auta na gazie i trzeba żeby troche pochodziło na benzynce gdyż źle to wpływa na silnik. Jest metoda odpalenia sekwenji odrazu na gazie.


dokładnie fantozzi na sekwencji czy każdej innej instalacji powinno się dogrzać silnik żeby przerzucał na gaz jak jest w miarę ciepły

ja miałem kabel i program do staga u siebie (nawet mam jeszcze)
przestawiłem sobie że w lato przy 30 stopniach przełączał mi na gaz, a w zimie przy 40
jeszcze z ciekawostek ustawiłem próg przełączania 0 RPM , czyli polać już na ciepłym silniku auto od razu po odpaleniu przechodziło na gaz

Duch0 napisał/a:
A tak apropo nie pisz bzdur typu zroniłem 80000 i nie wzią ci oleju gdyż musisz sie jeszcze doszkolić że wychodzi coś około 1,5 dm3 na 1000tyś lub jakoś tak podobnie. Jest to uzależnione od stylu jazdy i napewno zawsze coś weźmie.


hahahahahaha :hyhy: półtora litra na 1000km - no to masz bardzo zdrowy silnik w tym swoim M50 :hyhy: :hyhy: :hyhy:

Duch0 napisał/a:
Właśnie kolego ja mam staga 200 w M50 i mam cały czas problemy tylko komputer ustawienia i ciągłe wymiany i znam conajmniej 3 osoby mające staga które nie są zadowolone a u każdego zaczęło sie sypać po około 6 miesiącach.
A odnośnie BRC nie znam osobiście osoby która by narzekała.


już odpowiedziałem na to pytanie i nie będę w kółko pisał tego samego, jak chcesz to dam ci kilka namiarów na niezadowolonych użytkowników BRC :P :cwaniak2:

vmasher napisał/a:
ja miałem staga 200 w M50 i po ponad roku użytkowania żadnych problemów z instalacją, ładnie pracował nic się nie działo i spalanie było oki
kolega ma BRC i ciągle coś się dzieje, nie mogą go dobrze zestroić i lata więcej na Pb niż na LPG
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Duch0 


BMW: e36 320i 24v 150PS i e36 316 101PS
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-01-10, 11:56   

Śmiej sie dalej i idź do szkoły poczytaj Sam Naprawiam bo wiedza jest twoja niewielka.
A poza tym każdy ma inną opinie wiec myśle ze twoje powtarzanie sie jest tu zbedne.
A spalanie oleju jest uzależnione od stylu jazdy i zawsze ci coś spali nie ma aut idealnych, jak twpoje niby jest hahaha. i nie powiedziałem ile moje M50 bierze nie ma jak to czytanie ze zrozumieniem.
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 30-01-10, 13:32   

Duch0 napisał/a:
i idź do szkoły poczytaj Sam Naprawiam bo wiedza jest twoja niewielka.


ty sam idź do szkoły i naucz się czytać ze zrozumieniem, bo widocznie tego cię nie nauczyli

w SAM NAPRAWIAM podają "możliwe" zużycie oleju do 1dm3 na 1000km, a to dlatego że producent zabezpiecza się przed ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi (chyba nie powiesz mi że zużycie 1l na 1000km to normalna sprawa)

Duch0 napisał/a:
A spalanie oleju jest uzależnione od stylu jazdy i zawsze ci coś spali nie ma aut idealnych


to jest oczywista sprawa że każdy silnik w jakimś stopniu zużywa olej i jest to zupełnie naturalne zjawisko, jedne ubytki są minimalne niezauważalne, a inne większe
Ilość przepalanego oleju zależy głównie od stanu silnika - jeżeli jest w dobrej kondycji, to nie powinien zużywać go wcale. Poza kondycją silnika na zużycie oleju wpływ ma również jego konstrukcja i sposób eksploatacji.

co do eksploatacji to ja jeździłem ostro i zużycie nie było widoczne (czytaj minimalne)
zresztą znam kolegów z forum co także lubią pojeździć a silniki nie palą oleju
jak silnik jest padaka to łyka olej i to normalne zjawisko
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15