Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Klin
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-03-08, 00:14   Klin

co myślicie aby rzucić na glebę sam przód -60, a na tył ewentualnie dać sportowy zawias ale bez gleby ??
piszcie swoje opinie !!

jak coś to jaki zawias wybrać do tego zabiegu ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 07-03-08, 00:42   

Sam przód -60 a tył seryjny to nie ma opcji w ogóle. Będziesz miał tragiczną trakcję. Tylko rów pozostaje w perspektywie. Tyłem będzie Ci zarzucała jak pijana. Ale to prawda z tym tyłem bo jak do mnie wpakuje się 2 osoby na tył to tak nisko siedzi że raczej nie widzę jej obniżać.. :wstyd:
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-03-08, 00:55   

właśnie przód jest nie proporcjonalny prześwitem do przodu, dlatego się zastanawiam co by tu wykombinować !! czyli nawet jak na tył dam twardy zawias, a przód obniże to się nie sprawdzi ?? :(
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 07-03-08, 11:21   

chyba że z tyłu dasz dyfuzor. Kurde uczyłem się o tym ale zapomniałem :ops: . Jak zrobisz takiego klina powstają ogromne porblemu z opływem powietrza pod autem i przy większej prędokści można Ci się nawet wtedy tył unieść do góry, że o trakcji nie wspone
_________________
E30 forever
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-03-08, 14:45   

Ale jak wyprodukowac taki dyfuzor? I co zrobić z tym tyłem! Utwardzic czy co?
Dajcie jakieś pomysły
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 07-03-08, 15:02   

No tył utwardzić i obniżyć przynajmniej 20mm.
_________________
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 07-03-08, 17:19   

Dyfuzor....to byś musiał daćdo speców którzy to zaprojektują (trzeba robić badania w tunelu aerodynamicznym). Wiec taniej bedzie zrobić delikatny klin czyli przód 20mm niżej od tyłu (a najlepiej wogóle bez klina)
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-03-08, 21:33   

Przód -60, ale tył -20 i powinno być dobrze!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-03-08, 22:46   

przód 60 tył 30
sportowy zawias znaczy progresywny i jak załadujesz do beemki 5ciu chłopa i worek ziemniaków to na sport zawiasie ugnie się buda dajmy na to centymetr natomiast jak załadujesz takie samo obciążenie na seryjnym zawiasie to buda siądzie np. 6 cm
_________________
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 07-03-08, 23:01   

oj to będzie brzydko wyglądać taka szczała stała obok mojego domu taka beemka szalonego 19 sto latka miał właśnie takie rozwiązanie do czasu kiedy juz te auto było pokazywane palcem


jak już to ( ale nie taki tuning tylko chodzi o zawieszenie) :



p.s. yeahman Ty chciałeś usunąć listwy ze swojej bumy to tak to właśnie wygląda :) [/b]
_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

Ostatnio zmieniony przez Lastx 08-03-08, 08:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-03-08, 08:24   

ja lubie glebunek lekko klinowaty ale bez przesady!! -60 z przodu a z tyłu seria to faktycznie kiepsko wygląda u mnie koles tez miał taka coupete która zabawnie stała :lol:
zakładaj -60 / -30 czy 20
_________________
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 08-03-08, 08:32   

mi sie najbardziej podoba -60/-40
_________________
E30 forever
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 11-03-08, 23:13   

panowie nadal mam zajawke na tego klina i tak jak proponował Esiu chyba sie zdecyduję na -60/-20, ale czy wtedy wyjdzie delikatny klin - piszcie ??
napiszcie jeszcze jakie sprzęty do gleby polecacie bo ja zupełnie zielony w tych sprawach :wstydnis: i niewiem jakiego zawiasu szukać !! jakaś konkretna marka ?? !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 12-03-08, 07:56   

zależy od kasy wszystko. spreżyny HR + Bilstein to chyba dobre połączenie ale dosyć drogie. Zawsze też o gwint możesz się pokusić (Weitec, D2, KW, itp)
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 12-03-08, 08:49   

Ja bym polecił H&R spręzyny te niebieskie nie są tak twarde i amorki nie B6 tylko B8! B6 to są o takim skoku co oryginał! B8 są twardsze i nadają sie do obnizenia!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14