Klin |
Autor |
Wiadomość |
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-03-08, 00:42
|
|
|
Sam przód -60 a tył seryjny to nie ma opcji w ogóle. Będziesz miał tragiczną trakcję. Tylko rów pozostaje w perspektywie. Tyłem będzie Ci zarzucała jak pijana. Ale to prawda z tym tyłem bo jak do mnie wpakuje się 2 osoby na tył to tak nisko siedzi że raczej nie widzę jej obniżać.. |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 07-03-08, 11:21
|
|
|
chyba że z tyłu dasz dyfuzor. Kurde uczyłem się o tym ale zapomniałem . Jak zrobisz takiego klina powstają ogromne porblemu z opływem powietrza pod autem i przy większej prędokści można Ci się nawet wtedy tył unieść do góry, że o trakcji nie wspone |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-03-08, 15:02
|
|
|
No tył utwardzić i obniżyć przynajmniej 20mm. |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 07-03-08, 17:19
|
|
|
Dyfuzor....to byś musiał daćdo speców którzy to zaprojektują (trzeba robić badania w tunelu aerodynamicznym). Wiec taniej bedzie zrobić delikatny klin czyli przód 20mm niżej od tyłu (a najlepiej wogóle bez klina) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 07-03-08, 22:46
|
|
|
przód 60 tył 30
sportowy zawias znaczy progresywny i jak załadujesz do beemki 5ciu chłopa i worek ziemniaków to na sport zawiasie ugnie się buda dajmy na to centymetr natomiast jak załadujesz takie samo obciążenie na seryjnym zawiasie to buda siądzie np. 6 cm |
_________________
|
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 07-03-08, 23:01
|
|
|
oj to będzie brzydko wyglądać taka szczała stała obok mojego domu taka beemka szalonego 19 sto latka miał właśnie takie rozwiązanie do czasu kiedy juz te auto było pokazywane palcem
jak już to ( ale nie taki tuning tylko chodzi o zawieszenie) :
p.s. yeahman Ty chciałeś usunąć listwy ze swojej bumy to tak to właśnie wygląda [/b] |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
Ostatnio zmieniony przez Lastx 08-03-08, 08:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-03-08, 08:24
|
|
|
ja lubie glebunek lekko klinowaty ale bez przesady!! -60 z przodu a z tyłu seria to faktycznie kiepsko wygląda u mnie koles tez miał taka coupete która zabawnie stała
zakładaj -60 / -30 czy 20 |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 08-03-08, 08:32
|
|
|
mi sie najbardziej podoba -60/-40 |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 12-03-08, 07:56
|
|
|
zależy od kasy wszystko. spreżyny HR + Bilstein to chyba dobre połączenie ale dosyć drogie. Zawsze też o gwint możesz się pokusić (Weitec, D2, KW, itp) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 12-03-08, 08:49
|
|
|
Ja bym polecił H&R spręzyny te niebieskie nie są tak twarde i amorki nie B6 tylko B8! B6 to są o takim skoku co oryginał! B8 są twardsze i nadają sie do obnizenia! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
|