Klin |
Autor |
Wiadomość |
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-03-08, 10:01
|
|
|
lolejko, bilstein mowszem ale jaka to kasa
vmasher, jesli chcesz tansza glebe kupuj FK zestaw kosztuje 1200zł |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-03-08, 10:22
|
|
|
vmasher napisał/a: | Dzisiaj mi kolega powiedział że on poprostu skręcił sprężyny takimi specjalnymi uchwytami po 2 na jedną sprężyne i jest gleba i jest oki! Ale czy to faktycznie daje radę to niewiem! I moim zdaniem zbyt bezpieczne to chyba nie jest |
dawno dawno temu sam miałem takier rozwiązanie w golfie. to tak jak bys obcioł sprężyny niczym sie to nie różni i do tego moze ta klamra strzelic w najmniej oczekiwanym momęcie.
co do samej jazdy to porazka po całości
vmasher, tylko zeby Ci przez myśl nie przeszły takie zaciski na springi |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-03-08, 10:31
|
|
|
na klamrach twardziej nie było tylko samochód zachowywał sie jak piłeczke pinpongowa tak się odbijał jak by mial całkowice padnięte amortyzatory to było bardzo niebezpieczne |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-03-08, 10:58
|
|
|
jak chcesz wiecej obniżyć jak 30mm to powinieneś założyć też amory krótsze bo inaczej samochód zachowuje sie jak piłeczka pinpongowa i szybko zuzywaja sie amortyzatory seryjne
jak chcesz miec poządna glebe to musisz zestaw 4 amorów i sprężyn.
same spręzyny to nie jest rozwiazanie |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 15-03-08, 13:02
|
|
|
no eibach to naprawde pozane springi, ja własnie sprzedałem takie tylko do a4 hehe.
jeśli sugerowąć się tym zdjęciem czerwonej to w miare ładnie sidzi. zobacz ile takie nowe kosztuja bo podejrzewam że 600zł a on za uzywki chce 500zł |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-03-08, 16:39
|
|
|
tak wycudowałem rok temu i było git felgi przykładowe założone na 10 minut ( auto po lewej ) teraz w mojej 2 giej bmw bedzie płyta metalowa zaezpieczająca miske i inne takie bedzie to gleba max !!!! :p |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
Klakier
Przyjaciel Forum
BMW: E36
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 602 Skąd: SMY ....
|
Wysłany: 16-03-08, 21:45
|
|
|
vmasher, ja tez mialem ten sam problem co Ty. niewiedzialem jaki zawias wlozyc i zdecydowalem sie na -60 i -40 i powiem Ci ze jest zajebiscie tylko ze ja mam komplet amorow ze sprezynami FK i wcale nie zachowuje sie pilka pimpongowa. Jezdzi sie zajebiscie a dodam ze mam profil gumy 45mm wiadomo ze troche badziej czuc dziury ale to wtedy jedzie sie wolniej:) |
_________________ BMW - Nasze najlepsze
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 03-04-08, 13:24
|
|
|
vmasher napisał/a: | jak to by było, gdybym na przód założył spręzyny WAITEC -40mm do standardowych amorów a tył zostawił serię |
krotko mowiac starsznie |
_________________ rev |
|
|
|
|
|