M50 DO E21 |
Autor |
Wiadomość |
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 08-03-08, 21:19 M50 DO E21
|
|
|
Witam...ciekawi mnie taki swapik....zapakować M50B20 LUB M50B25 DO E21...Czy ktoś widział takiego potworka bo te silniki już widziałem w E30-stkach-to już prawie standard,ALE CO ZE SŁYNNYM REKINEM......mam smaka na tak ową operacje ....
no wiadomo klata i bardzo surowo w środku do tego -podstawa....
myśle żeby zrobić taką wariatke na german....hehehe
pozdrawiam |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 08-03-08, 22:19
|
|
|
Jak dla mnie kazdy pomysł idący w tą stroinę jest dobry.
Najtrudniejsze jest przejście ze strony marzeń i projektu do samej realizacji.
Jest trochę tych przeróbek w you tube.
http://pl.youtube.com/watch?v=Wdi7qYZ9ysA |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-03-08, 23:34
|
|
|
oj żeby rekin szybko latał i sie nie rozjechał to trzeba bedzie duzo napracować sie przy blacharce a nie wspomne już o przeróbce zawieszenia czy hamulcy z nowszych modeli, |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 08-03-08, 23:42
|
|
|
ale bez trudu nie ma cudu |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 09-03-08, 02:25
|
|
|
Prawda jest, że rekin ma słabsze nadwozie niż np. E30, ale wystarczy właśnie dać rozpórki i już jest bezpiecznie! Do rekinka M50 to jest najrozsądniejszy wybór! Na allegro pare sztuk już widziałem z M52B28! Wiem że wsadzają tam i V8! Tylko wtedy trzeba powzmacniać nadwozie spawami! Co do zawieszenia wstawia się z E30 6 garowych! Chociarz jeśli mamy nadwozie po 323i to można sobie to darować!
Seebbaa mamy podobne myśli! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 09-03-08, 08:17
|
|
|
przypominam że bede miał na sprzedaż 323 E21 |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 09-03-08, 10:42
|
|
|
wszystko jasne i się zgadzam,ale to niema być szybko zrobiony i nieprzemyślany projekt.........moje założeni jeżeli dojdzie do realizacjii takiego projektu to ciężka ,dokladna
i dopracowana w 100% praca ........to ma być projekt monster hehe a nie kaprys czy chwilowa slabość......nad takimi autkami pracuje się jeżeli jest potrzeba bardzo bardzo długo i zdaje sobie sprawe że nie będzie łatwo....
ale jaki efekt jak sobie pomyśle to mnie ciary przechodzą....... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 09-03-08, 10:52
|
|
|
a na mnie narzekaja, że chce m20b20 uturbić:P. Już od roku nad tym myśle i serio chce to zrobić, potrwa to dłuuuuuugo ale dopne swego, a wtedy wszyscy padna |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-03-08, 17:21
|
|
|
|
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 09-03-08, 17:44
|
|
|
no jak widze takie swapiki to od razu micha mi się cieszy od ucha do ucha...hehe |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-03-08, 18:03
|
|
|
kolego seebba, jak jesteś w temacie masz jakieś ciekawe fotki sfapóf takich nie przeciętnych |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-03-08, 10:26
|
|
|
osobiscie uważam że m40 w bmw to jest nie typowy silnik |
_________________
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 22-03-08, 22:46
|
|
|
ja widziałem m50b25 w e21 i widziałem jak to jeździ i jak isę zachowuje w akcji ...
i powiem tyle ...
troche lepiej gania od fabrycznego e30 325i
niby fajnie ale w porównainu nawet z lekko zajeżdzonym m30b35 to mooocno zostaje w tyle ...
co do budy e21 faktem jest że, przy cięzkim silniku wykręcają się podłuznice ...
wzmocnienie mocowań belki pod silnikiem + rozpórka to obowiązek w tej budzie
moj swap ma już pełne 10 lat i dzieki tym zabiegom nie ma żadnych problemów z budą...
ale do czego to wszystko potrzebne przy m50 ? e21 jeźdizło też z silnikami R6 które wagowo jeśli nie są identyczne to są cięższe od m50
hamulce w e21 do słabych nie należą mimo nie wielkiej średnicy tarcz ;] jeśli bedą w dobrym stanie spokojnie stykną
co do zawiechy to tak jak w przypadku wrażliwości budy ...w porównianu z m30 to praktycznie nic nie trzeba robić ...
jedyne co rzuciło mi się przy tym swapie ktory widziałem to naprawde słabo sobie radził z temp ... tak jak swoim m30 mogłem od rana do nocy ganiać bez przerwy i bez zważania na temperature ... tak w tamtym gośc chwile polatał i koniec zabawy bo temp na czerwonym ... i to na elektryku bez wiskozy
ogólnie moje wrażenia były raczej negatywne... może takie wykonanie ale
jakbym w tej chwili decydował isę na swapa to conajmniej 8 garów ... |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
Bartezz
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e21
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-12-08, 15:58
|
|
|
wsadzał ktos m50 do e12?ja to zrobilem ...za duzo roboty.. efekt ciekawy,Vmax 230km/h,hamulce do bani |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
|