Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M50 DO E21
Autor Wiadomość
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 08-03-08, 21:19   M50 DO E21

Witam...ciekawi mnie taki swapik....zapakować M50B20 LUB M50B25 DO E21...Czy ktoś widział takiego potworka bo te silniki już widziałem w E30-stkach-to już prawie standard,ALE CO ZE SŁYNNYM REKINEM......mam smaka na tak ową operacje ....
no wiadomo klata i bardzo surowo w środku do tego -podstawa....
myśle żeby zrobić taką wariatke na german....hehehe :ok: :ok: :ok: :cwaniak2: :cwaniak2: :cwaniak2: :cwaniak2: :ok: :hyhy: :hyhy: :hyhy:
pozdrawiam
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-03-08, 22:19   

Jak dla mnie kazdy pomysł idący w tą stroinę jest dobry.
Najtrudniejsze jest przejście ze strony marzeń i projektu do samej realizacji.
Jest trochę tych przeróbek w you tube.
http://pl.youtube.com/watch?v=Wdi7qYZ9ysA
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-03-08, 23:34   

oj żeby rekin szybko latał i sie nie rozjechał to trzeba bedzie duzo napracować sie przy blacharce a nie wspomne już o przeróbce zawieszenia czy hamulcy z nowszych modeli,
_________________
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-03-08, 23:42   

ale bez trudu nie ma cudu
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 09-03-08, 02:25   

Prawda jest, że rekin ma słabsze nadwozie niż np. E30, ale wystarczy właśnie dać rozpórki i już jest bezpiecznie! Do rekinka M50 to jest najrozsądniejszy wybór! Na allegro pare sztuk już widziałem z M52B28! Wiem że wsadzają tam i V8! Tylko wtedy trzeba powzmacniać nadwozie spawami! Co do zawieszenia wstawia się z E30 6 garowych! Chociarz jeśli mamy nadwozie po 323i to można sobie to darować!
Seebbaa mamy podobne myśli! :piwo:
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 09-03-08, 08:17   

przypominam że bede miał na sprzedaż 323 E21 :P
_________________
E30 forever
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 09-03-08, 10:42   

wszystko jasne i się zgadzam,ale to niema być szybko zrobiony i nieprzemyślany projekt.........moje założeni jeżeli dojdzie do realizacjii takiego projektu to ciężka ,dokladna
i dopracowana w 100% praca ........to ma być projekt monster hehe a nie kaprys czy chwilowa slabość......nad takimi autkami pracuje się jeżeli jest potrzeba bardzo bardzo długo i zdaje sobie sprawe że nie będzie łatwo.... :ok: :ok: :ok:
ale jaki efekt jak sobie pomyśle to mnie ciary przechodzą....... :oczy: :oczy: :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 09-03-08, 10:52   

a na mnie narzekaja, że chce m20b20 uturbić:P. Już od roku nad tym myśle i serio chce to zrobić, potrwa to dłuuuuuugo ale dopne swego, a wtedy wszyscy padna :P
_________________
E30 forever
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 09-03-08, 17:21   






_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 09-03-08, 17:44   

no jak widze takie swapiki to od razu micha mi się cieszy od ucha do ucha...hehe :yeah: :yeah: :yeah: :hyhy: :hyhy:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 09-03-08, 18:03   

kolego seebba, jak jesteś w temacie masz jakieś ciekawe fotki sfapóf takich nie przeciętnych ??
_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-03-08, 10:26   

osobiscie uważam że m40 w bmw to jest nie typowy silnik :D
_________________
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 22-03-08, 22:46   

ja widziałem m50b25 w e21 i widziałem jak to jeździ i jak isę zachowuje w akcji ...

i powiem tyle ...

troche lepiej gania od fabrycznego e30 325i
niby fajnie ale w porównainu nawet z lekko zajeżdzonym m30b35 to mooocno zostaje w tyle ...

co do budy e21 faktem jest że, przy cięzkim silniku wykręcają się podłuznice ...
wzmocnienie mocowań belki pod silnikiem + rozpórka to obowiązek w tej budzie
moj swap ma już pełne 10 lat i dzieki tym zabiegom nie ma żadnych problemów z budą...

ale do czego to wszystko potrzebne przy m50 ? e21 jeźdizło też z silnikami R6 które wagowo jeśli nie są identyczne to są cięższe od m50

hamulce w e21 do słabych nie należą mimo nie wielkiej średnicy tarcz ;] jeśli bedą w dobrym stanie spokojnie stykną

co do zawiechy to tak jak w przypadku wrażliwości budy ...w porównianu z m30 to praktycznie nic nie trzeba robić ...


jedyne co rzuciło mi się przy tym swapie ktory widziałem to naprawde słabo sobie radził z temp ... tak jak swoim m30 mogłem od rana do nocy ganiać bez przerwy i bez zważania na temperature ... tak w tamtym gośc chwile polatał i koniec zabawy bo temp na czerwonym ... i to na elektryku bez wiskozy



ogólnie moje wrażenia były raczej negatywne... może takie wykonanie ale

jakbym w tej chwili decydował isę na swapa to conajmniej 8 garów ...
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

 
 
 
Bartezz 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e21
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-12-08, 15:58   

wsadzał ktos m50 do e12?ja to zrobilem ...za duzo roboty.. efekt ciekawy,Vmax 230km/h,hamulce do bani :no:
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 06-12-08, 16:00   

Bartezz, masz jakieś fotosy ?? ?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14