Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana silnika
Autor Wiadomość
piter 


BMW: E46
Imię: piotrek
Silnik: M54b22
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 124
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-03-08, 11:47   zamiana silnika

mam w e-30 coupe silnik 1,6 m-40.chciałbym zmienic moze na jakis wiekszy.czy ktos sie moze orientuje jak to wyglada?tzn chodzi mi jakie modyfikacje trzeba wprowadzic np.elektryki czy układu napedowego
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 09-03-08, 11:56   

Na większy np 1.8 M40 to tylko silnik i komputer!
1.8 IS M42, chyba najlepsza opcja do twojej beemki! Komputer, wiązka, silnik z osprzętem!
O taki http://moto.allegro.pl/it...is_e36_m42.html
Skrzynia powinna pasować!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
XyX 


BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 133
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 09-03-08, 14:30   

Jasne nie ma zadnego problemu :P wystarczy parenaście godzinek wolnego czasu 2osoby i można robić popdmianke :yeah: !! !!
 
 
 
Pawelos 


BMW: 320I
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 99
Skąd: Bukowno
Wysłany: 09-03-08, 20:55   

Na Isa to zero prblemow skrzynia i reszta pasi. Tylko nie wiem jak wyglada sprawa z hamulcami bo np e36 316 i 318 mialy bebny z tylu a is ma tarcze.....
_________________

///M50
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 09-03-08, 20:56   

większa moc = lepsze hamulce imho
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 09-03-08, 21:40   

Aż takiej katastrofalnej różnicy w mocy nie ma! Żeby od razu zmieniać z tyłu na tarcze!
No, ale taki zabieg zawsze wskazany!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
piter 


BMW: E46
Imię: piotrek
Silnik: M54b22
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 124
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-03-08, 22:25   

czytałem gdzies ze isy miały dłuzsza skrzynie i dlatego wał trzeba zmieniac.Pawelos czyli twierdzisz ze jakbym chciał isa załadowac to tylko silnik i komputer??a co z elektryka?
 
 
 
Pawelos 


BMW: 320I
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 99
Skąd: Bukowno
Wysłany: 10-03-08, 08:14   

piter napisał/a:
czytałem gdzies ze isy miały dłuzsza skrzynie i dlatego wał trzeba zmieniac.Pawelos czyli twierdzisz ze jakbym chciał isa załadowac to tylko silnik i komputer??a co z elektryka?


Pisz do uzytkownika trapp na http://www.bmw-klub.pl/ on robil dokladnie taka przekladke.
_________________

///M50
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 11-03-08, 22:55   

niewiem jak to sie ma do praktyki, ale czytałem że silniki M40 1.6 i 1.8 można bez większych problemów i przeróbek zamienic na M42IS, ale tak jak piszę czytałem tylko o tym
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-03-08, 13:41   

cała wiazka elektr. musi byc od isa wiadomo ze komp też.
piter, Twój silniczek bardzo ładnie chodzi szkoda go wywalać jak chcesz więcej mocy to sprzedaj ta bawarke, napewno nie bedziesz miał problemów bo silniczek jest zdrowiótki i kup poprostu gotowe 325
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-03-08, 08:57   

vmasher napisał/a:
ale czytałem że silniki M40 1.6 i 1.8 można bez większych problemów i przeróbek zamienic

1.6 zamienic na 1.8 to tylko komp i silnik do wymiany! Cały osprzęt zostaje stary nawet przepływomierz jest podobny!
Do iSa to już osprzęt idzie do wymiany!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 13-03-08, 15:01   

:hyhy: :hyhy: no tak najlepiej byloby sprzedać i kupić mocniejszy,ale rozmawiamy tu o kosztach zmiany silnika a nie kupienie 325 za drógie takie pieniądze i niewiadomo jak dlugo pojeżdzi bo pewnie i tak ta 325 zachlastana.Esiu może coś o tym powiedzieć bo przecież taki ból miał....a najważniejsze są koszta i kompromis i o tym tu jest mowa..... :ok: :ok: na Pitera miejscu zrobiłbym zmiane silnika bo E30-che ma naprawde w zajeb...stanie i zdrową do bulu...hehe jak na swój wiek ,a M40 zawsze może sprzedać i część kaski mu się zwróci...pozdrawiam ;) :hyhy: :ok: :ok: :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 13-03-08, 16:37   

seebba, ja wyznaje taka zasade że jak swapować to na przynajmniej 2,5 bo na is'a to sie nie opłaca bo zamały przyrost mocy co to jest 20km :lol:
_________________
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 13-03-08, 17:00   

jakie 20 w tym przypadku 40.....no ale to twoja teoria....
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 13-03-08, 17:27   

jest jeden podstawowy minus takiego swapa względem ori is`a

ori is ma całą zawieche i hamulce od 325i !


sorry ale m42 i mechanika od m40 będzie śmiesznym połączeniem ;)

fabryczny is to najlepsza baza na konkretnego swapa
zwykle nie tak zakatowane jak 325i
a wszystko z wyjątkiem silnika jak w 325i.
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14