zamiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 13-03-08, 18:56
|
|
|
Jaras E21 napisał/a: | sorry ale m42 i mechanika od m40 będzie śmiesznym połączeniem |
Nie no wiadomo, że zawias i układ napędowy zawsze lepiej jak jest z ISa, ale zmieniając sam silnik nie ma ryzyka, że hamulce będą za słabe lub most! Co w przypadku włożenia R6 już masa i moc może sprawiać kłopoty!
Z czasem można się pobawić w zmianę tych pod zespołów!
Cytat: | fabryczny is to najlepsza baza na konkretnego swapa |
Zgadza się ! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-03-08, 13:46
|
|
|
seebba napisał/a: | jakie 20 w tym przypadku 40.....no ale to twoja teoria.... |
sebek is miał 136km |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-03-08, 17:20
|
|
|
tylko zawsze to pozostanie r4 |
_________________
|
|
|
|
|
ac_schnitzer
M54B25TU
BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 470 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-03-08, 17:52
|
|
|
///ESIU, lepszy zdrowy 4 cylindrowiec niz zajechane r6... |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 14-03-08, 17:57
|
|
|
dokladnie a iesik też przyjemnie pracuje wiadomo niezastąpi to r6 ale dobrze gada.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
macio
BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 257 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 14-03-08, 18:50
|
|
|
Mam pytanie chcę zmienić silnik pod koniec tych wakacji z m40 na cos mocnego i tu mam dylemat czy pójść w m20b25 czy może wybrać m30b35 powiedzcie warto uturbiać m20-stke jak by było trzeba przygotować do takiegoż zabiegu silnik oczywiście zawieszenie most hamulce itd też pójdą ku lepszemu nie ma lekko |
_________________ BMW zawsze w sercu..... |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 14-03-08, 18:55
|
|
|
Ej, ja tu chce zaturbić m20.....bierz m30 |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
macio
BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 257 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 14-03-08, 18:57
|
|
|
Annoth napisał/a: | Ej, ja tu chce zaturbić m20.....bierz m30 |
spoko to uturbie m30 a może m60b30 |
_________________ BMW zawsze w sercu..... |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-03-08, 19:12
|
|
|
ac_schnitzer napisał/a: | lepszy zdrowy 4 cylindrowiec niz zajechane r6... |
głupie gadanie jak dla mnie
a jeszcze lepsze zdrowe r6 od zajechanego v8 tak mozna bez końca
macio napisał/a: | i tu mam dylemat czy pójść w m20b25 czy może wybrać m30b35 |
nawet sie nie zastanawiaj i pakuj m30 a jeszcze lepiej m50 podobno mniej roboty bo silnik pasuje plug&play |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
macio
BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 257 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 15-03-08, 07:20
|
|
|
Cytat: | Wsadzaj M50!!1 Łatwiej znajdziesz w dobrym stanie i tak jak esiu mówi podobno łatwy montaż!!! |
Nie wiem nie jestem przekonany zbytnio do tych nowszych... chyba że M52 :niewiem: jest to trudna decyzja bo chce coś zrobić innego niż większość...
przyznam się szczerze że myślałem nad zaturbieniem M40-tki ale to nie jest dobry pomysł
Jest też możliwość złączenia M20b25 z b27 i osiąga się też przywoite osiągi ok 190 kucyków ale do tego szukam jak takie cus mozna zrobić |
_________________ BMW zawsze w sercu..... |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 15-03-08, 08:48
|
|
|
macio, zabawa z etą nie jest zbyt opłacalna to juz zabytek a pamiętaj ze głowica zostaje z m20b25 która lubi pekać szczególnie kiedy dołozysz pare konie.
moim zdaniem lepiej jest wsadzić m50 i mieć z głowy do tego ten piekny dzwięk 24v |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 15-03-08, 18:00
|
|
|
niemcy m30 do e30 ładują od kiedy pojawiło sie na rynku e30 także w polsce jest sporo osób któe mają ten temat ogarnięty ;]
faktem jest że, jeśli tylko m30 nie bedzie paliło oleju i bedzie miało kompresje równą to ten silnik przezyje kilka e30
co do m50 -bardzo fajne mocne motory dla ludzi z wiekszym budżetem ...
raczej dla tych co lubią widok plastiku pod maską który mnie niespecjalnie przyciąga ;P
no i podstawa do turbo ;] które też mnie nie pociąga ;]
dla mnie podstawowa zaleta m30 to
-dużo Nm rozwijanych bardzo harmonijnie co bardoz pomaga przy ślizganiu się
-drugie to wieksza odpornośc silnika na pałowanie ;]
no i nie trzeba strzelac ze sprzegła żeby przypalić gume na 2 biegu
330Nm to także górna granica dla fabrycznych s50 i s38 ! |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
Ostatnio zmieniony przez Jaras E21 15-03-08, 18:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|