Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana silnika
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-03-08, 18:56   

Jaras E21 napisał/a:
sorry ale m42 i mechanika od m40 będzie śmiesznym połączeniem ;)

Nie no wiadomo, że zawias i układ napędowy zawsze lepiej jak jest z ISa, ale zmieniając sam silnik nie ma ryzyka, że hamulce będą za słabe lub most! Co w przypadku włożenia R6 już masa i moc może sprawiać kłopoty!
Z czasem można się pobawić w zmianę tych pod zespołów!

Cytat:
fabryczny is to najlepsza baza na konkretnego swapa

Zgadza się !! !
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-03-08, 13:46   

seebba napisał/a:
jakie 20 w tym przypadku 40.....no ale to twoja teoria....


sebek is miał 136km
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 14-03-08, 13:53   

No to i tak ze 100KM na 136KM przy takiej przeróbce to sporo!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-03-08, 17:20   

tylko zawsze to pozostanie r4 :mur: :wstyd:
_________________
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-03-08, 17:52   

///ESIU, lepszy zdrowy 4 cylindrowiec niz zajechane r6...
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 14-03-08, 17:57   

dokladnie :ok: a iesik też przyjemnie pracuje wiadomo niezastąpi to r6 ale dobrze gada.... :hyhy: :hyhy:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
macio 


BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 257
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 14-03-08, 18:50   

Mam pytanie chcę zmienić silnik pod koniec tych wakacji z m40 na cos mocnego i tu mam dylemat czy pójść w m20b25 czy może wybrać m30b35 ?? ?? powiedzcie warto uturbiać m20-stke ?? jak by było trzeba przygotować do takiegoż zabiegu silnik ?? oczywiście zawieszenie most hamulce itd też pójdą ku lepszemu nie ma lekko :)
_________________
BMW zawsze w sercu.....
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 14-03-08, 18:55   

Ej, ja tu chce zaturbić m20.....bierz m30 :ok:
_________________
E30 forever
 
 
macio 


BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 257
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 14-03-08, 18:57   

Annoth napisał/a:
Ej, ja tu chce zaturbić m20.....bierz m30


spoko to uturbie m30 :lol: a może m60b30 ?? :P
_________________
BMW zawsze w sercu.....
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-03-08, 19:12   

ac_schnitzer napisał/a:
lepszy zdrowy 4 cylindrowiec niz zajechane r6...

głupie gadanie jak dla mnie :mur:
a jeszcze lepsze zdrowe r6 od zajechanego v8 tak mozna bez końca

macio napisał/a:
i tu mam dylemat czy pójść w m20b25 czy może wybrać m30b35

nawet sie nie zastanawiaj i pakuj m30 a jeszcze lepiej m50 podobno mniej roboty bo silnik pasuje plug&play
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 15-03-08, 00:51   

Wsadzaj M50!!1 Łatwiej znajdziesz w dobrym stanie i tak jak esiu mówi podobno łatwy montaż!!!1
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
macio 


BMW: Opel Zafira A
Imię: Maciej
Silnik: x18xe1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 257
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 15-03-08, 07:20   

Cytat:
Wsadzaj M50!!1 Łatwiej znajdziesz w dobrym stanie i tak jak esiu mówi podobno łatwy montaż!!!


Nie wiem nie jestem przekonany zbytnio do tych nowszych... chyba że M52 :niewiem: jest to trudna decyzja bo chce coś zrobić innego niż większość...
przyznam się szczerze że myślałem nad zaturbieniem M40-tki ale to nie jest dobry pomysł :mur:
Jest też możliwość złączenia M20b25 z b27 i osiąga się też przywoite osiągi ok 190 kucyków ale do tego szukam jak takie cus mozna zrobić :D
_________________
BMW zawsze w sercu.....
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 15-03-08, 08:48   

macio, zabawa z etą nie jest zbyt opłacalna to juz zabytek a pamiętaj ze głowica zostaje z m20b25 która lubi pekać szczególnie kiedy dołozysz pare konie.
moim zdaniem lepiej jest wsadzić m50 i mieć z głowy do tego ten piekny dzwięk 24v :ok:
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 15-03-08, 12:53   

///ESIU napisał/a:
moim zdaniem lepiej jest wsadzić m50 i mieć z głowy do tego ten piekny dzwięk 24v

I najlepszy silnik pod turbo!!!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 15-03-08, 18:00   

niemcy m30 do e30 ładują od kiedy pojawiło sie na rynku e30 ;) także w polsce jest sporo osób któe mają ten temat ogarnięty ;]

faktem jest że, jeśli tylko m30 nie bedzie paliło oleju i bedzie miało kompresje równą to ten silnik przezyje kilka e30 ;)

co do m50 -bardzo fajne mocne motory dla ludzi z wiekszym budżetem ...
raczej dla tych co lubią widok plastiku pod maską :P który mnie niespecjalnie przyciąga ;P
no i podstawa do turbo ;] które też mnie nie pociąga ;]

dla mnie podstawowa zaleta m30 to
-dużo Nm rozwijanych bardzo harmonijnie co bardoz pomaga przy ślizganiu się ;)
-drugie to wieksza odpornośc silnika na pałowanie ;]
no i nie trzeba strzelac ze sprzegła żeby przypalić gume na 2 biegu :D

330Nm to także górna granica dla fabrycznych s50 i s38 ;) !
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

Ostatnio zmieniony przez Jaras E21 15-03-08, 18:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14