Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
falujące obroty
Autor Wiadomość
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-11-09, 17:26   falujące obroty

witam wszystkich mam problem z moja E36 320i otóż po odpaleniu na zimnym w miare pracuje ale na nagrzanym silniku strasznie falują aż gaśnie,dzieje sie tak tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie (gaz impco zakładany w belgii)wymieniłem przepływke swiece silniczek korkowy tez wymieniłem i nic,dodam ze po odłączeniu przepływki chodzi idealnie,lub jak dostanie lewe powietrze(odkrece korek wlewu oleju) to pracuje równo,czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi?? bo polubiłem to auto:):):)
 
 
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-11-09, 21:22   

po podłączeniu pod kompa nie mam błędów ale w live data vanos ma opis LATE czy to może być związane z falowaiem??
 
 
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-11-09, 17:30   

czy jest ktoś kto mi moze pomóc?? :(
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 06-11-09, 17:56   

miałem takie same objawy w swoim 325i M50B25

http://bmw3er.pl/viewtopi...er=asc&start=25

okazało się że pompa paliwa nie domagała

po wymianie wróciło do normy
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
mfp21 


BMW: e36 328i
Imię: Kamil
Silnik: m52b28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-11-09, 11:32   

witam!
mam podobne kłopoty z moją e 36 m52b28,na zimnym silniku pracuje równo,po przejechaniu jakiegoś kilometra na dodaniu gazu silnik przerywa w zakresie ok 2000 obr. jak się nagrzeje to znowu ok,tylko że na wolnych obrotach zapłony wypadają ,a na lpg nie wypadają<świece,silniczek krokowy wymienione> generalnie kocham to auto tylko te wolne obroty doprowadzają mnie do rozpaczy:( objawy są jeszcze takie jak puszczę nogę z gazu obroty nurkują do 400 i podnoszą się na 700 albo czasami auto zgaś\nie bo sie nie podniosą ,ale to nie zawsze i bądź tu człowieku mądry:)
Może ktoś się z tym spotkał albo ma jakiegoś speca od takich kłopotów w Warszawie lub okol.
P O M O C Y !! !!! Z góry dziękuję i pozdrawiam :24: :24: :24:
 
 
seba 


BMW: e36 qp
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 16
Skąd: wieliczka
Wysłany: 09-11-09, 18:17   

jednostka sterujaca (komputer) może byc padniety
_________________

 
 
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-11-09, 17:01   

mam takie pytanie czy uniwersalna sonda lamda o kol. kabli biały biały czarny i szary bedzie pasowała do bmw gdzie kolory czarny czerwony żółty i biały??z góry dziekuje za pomoc
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 10-11-09, 17:57   

Będzie pasowała.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
ghostrider11 



BMW: E36 325 cabrio
Imię: Gregor
Silnik: M50 Vanos
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 10-11-09, 19:52   

Podepne sie pod temat.......ostatnio odlaczylem aku na noc i po podlaczeniu sa jakies dziwnie wysokie obroty ok 1100 obr/min ...wczesniej bylo cos kolo 600 obr/min.......w sam naprawiam jest napisane ze po podlaczeniu aku trzeba pojezdzic z roznymi predkosciami zeby komp. "nauczyl" sie nowych nastawow z czujnikow............czy to raczej co innego?????
 
 
 
mfp21 


BMW: e36 328i
Imię: Kamil
Silnik: m52b28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-11-09, 01:03   

lolejko napisał/a:
Będzie pasowała.

A to coś ciekawego-chyba jednak nie będzie pasowała,bo sonda biały,biały szary czarny to sonda ,która oscyluje 0-1v a sonda o której pisze dawidek to sonda 0-5v-odwrócona,więc chyba nic z tego(tak na logikę myśląc)
Pozdrawiam.
 
 
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-11-09, 15:16   

no to juz sam nie wiem oryginalne sa troszke drogie ale chyba nie ma wyjścia dzieki wszystkim za pomoc zostały tylko sondy do wymiany bo falowanie nie znika heh jeżdżę na starej zepsutej przepływce
 
 
domi500 


BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 140
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-11-09, 19:04   

proponuje zerknac na moj temat o sondzie lambda,,,,
mialem takie same objawy w takim samym e36 z m50b20

czyscilem wszystko co bylo do czyszczenia,, weze,odem....takie tam
okazalo sie ze wina lezy po odpowietrzniku skrzyni korbowej


16zl i po obrotach falujacych :)

zapraszam....http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=7016

aha i daruj sobie uniwersalne sondy lambda,,czasem lubia padac po 2 miesiacach a czasem od razu jest uszkodzona,,,jak juz to polecam kupic i dogadac sie uzywana lecz oryginalna bo nowa w ASO Bmw 870zl :(
 
 
 
dawidek2106 


BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 56
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-11-09, 20:54   

a gdzie dokładnie sie ten króciec znajduje może jakis schemat bo nie bardzo wiem gdzie go szukać,czy sonda w moim bmw pracuje w zakresie 0-5V?? :bmw:
 
 
domi500 


BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 140
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-11-09, 13:37   

dlugo sie nei cieszylem brakiem falowania....hmmm znow zaczelo i tak sobie mysle ze moze to byc cos innego niz sonda??
jakby byla uwalona sonda to by chyba caly czas bylo to falowanie a to jednego dnia ok innego faluja...
zaczynam obstawiac silniczek krokowy.........
ale jutro jade na kompa wiec cos sie dowiem

ps...gdzie w m50b20 jest krokowiec...moglby ktos dac zdjecie z zaznaczonym miejscem???



krociec mozna powiedziec ze element nr 1

http://www.realoem.com/bm...284&hg=11&fg=15



obroty falujace wrócily,,bylem na kompie -sonda lambda
 
 
 
domi500 


BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 140
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-11-09, 14:07   

jeszcze mam pytanie czy jest roznica jakbym zamawial sonde do vanosa lub bez?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15