Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków
Autor Wiadomość
Kaktus 



BMW: e30,e32,e30,e36,e36,e39,e36
Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 173
Skąd: Bialystok
Wysłany: 16-03-08, 20:03   GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków

Pytanie takie jak w temacie... a dokładnie w e36 w 6-cylindrowcu.Pytam bo są rozne opinie i pytam was :hyhy: ,ale spodziewam sie ze bedą rozbieżne odpowiedzi...
_________________


www.7dents.co.uk

E28 86' M535i http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=35448
E30 87' 325e http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28315
E30 89' 320it http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28316
E46 03' 325ci Individual http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=441025#441025
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 16-03-08, 20:10   

powiem ci tak kolego każde obniżenie zawieszenia seryjnego powinno być nie większe niż 40mm-używając samych sprężyn obniżających....
przy większym obniżeniu jak 40mm,trzeba zakładać sprtowe amory do tych sprężyn-o mniejszym skoku....
jak założysz np.do seryjnych amorów sprężyny o obniżeniu 60mm,żywotność takich amorów znacznie się skróci i szlak ich trafi prędzej niż się spodziewasz...krótsza sprężyna wymusza na seryjnym amoże mniejszą prace,mniejszy zakres pracy i lipa.....
pozdrawiam
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Kaktus 



BMW: e30,e32,e30,e36,e36,e39,e36
Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 173
Skąd: Bialystok
Wysłany: 16-03-08, 21:03   

w kombi tym co mam w podpisie pod postami to miałem -80/60 i na seryjnych jezdziłem pół roku i nic sie nie stało sprzedałem i koles dalej smiga bez problemu...
_________________


www.7dents.co.uk

E28 86' M535i http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=35448
E30 87' 325e http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28315
E30 89' 320it http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28316
E46 03' 325ci Individual http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=441025#441025
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-03-08, 21:31   

większość producentów sprężyn obniżających nie zaleca stosowania serjnych amortyzatorów przy obniżeniu większym niż 40mm. zachęcam do lektory stron :

http://eibach.com/
http://www.hrsprings.com/
http://www.tein.co.jp/

tam będziesz miał informacje z pierwszej reki a nie co sie komu wydaje czy kto co słyszał ze ktoś jeździł na czymś i było dobrze.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 16-03-08, 21:38   

Przedewszystkim jak amor nie siądzie to na pewno nie tłumi drgań! Czyli jeżdzisz na spężynach, a amorek sobie tylko jest! Gleba -40 to jest max i nie w kązdym przypadku!
-30 jest takie akurat!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 17-03-08, 11:38   

ja też sporo jeździłem na glebie z -80 i było dobrze lecz jazda jest do d...py bo samochód odbija się jak piłeczka, jak chcesz glebe to zakładaj amory sport, osobiście bez nich założył bym najwięcej -30
_________________
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 35
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 17-03-08, 23:41   

przylanczam sie do tem mam bilsejny amory seryjne jesli bym chcial przod -40 a tyl -20 to moga zostac te seryjne czy raczej radzili byscie zmienic??
_________________
pawel
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-03-08, 12:06   

ja bym nie zmieniał :) o 4 cm to usiądzie jak naładujesz 4 ludzi i zalejesz do pełna :P ( poza tym to jest obniżenie od stanu prosto z salonu, no a twoje sprężyny już podejrzewam ze woje przeszły wiec już pewnie siedzą -20 :P
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 35
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 18-03-08, 20:16   

wlasnie chodzi o to ze tyl siedzi bo popekaly z tylu prawie po dwa zwoje i chcialem kupic troszke obnizone i utwardzone zeby przy okazji troche sztywniej bylo a nie moge calkiem na glebe posadzic bo mi na to stan drog w mojej okolicy niestety nie pozwala
_________________
pawel
 
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 20-03-08, 01:16   

to albo gleba albo seria niestety wszystko idzie w stronę kosztów, obniżanie auta o 3-4 cm hmm nie wiem czy wogóle bym sie za to zabierał to już lepiej wsadzić 3 cale większe fele
_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 20-03-08, 07:47   

Lastx napisał/a:
to albo gleba albo seria niestety wszystko idzie w stronę kosztów, obniżanie auta o 3-4 cm hmm nie wiem czy wogóle bym sie za to zabierał to już lepiej wsadzić 3 cale większe fele


Przy felgach 17" obniżenie w granicach 4cm zupełnie wystarczy jeżeli ktoś do końca nie chce stracić komfortu, a nadkole z kołem jest wtedy fajnie spasowane.
Nie każdy ma ambicję aby wóz posłać na glebę.
Ja mam białe AC Schnitzer i zupełnie mi starcza.
Takie rzeczy to każdy musi rozpatrzyć indywidualnie.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 20-03-08, 18:32   

widze że, niezłe druciarstwo się tutaj uprawia... :no: :no:

jeśli ktoś mysli że, za kilkaset złotych kupi komplet sprężyn obniząjących wsadzi je do auta i tym samym będzie się cieszył LEPIEJ PROWADZĄCYM SIĘ i bardziej sportowo wyglądającym samochodem


TO JEST W BŁĘDZIE !! !! !!


już ja widze e36 na seryjnych amorach z krótkimi twardymi sprezynami ... życze powodzenia i wielu odmówionych paciorków przy szybszej jeździe po zakrętach :coo: ... :no:


dla mnie ładowanie sport sprezyn z seryjnymi amorkami to coś NIEDOPUSZCZALNEGO

pozytywne efekty daje:
założenie sportowych amorów do seryjnych sprężyn
założenie sportowych sprężyn z sportowymi amorkami



także jak bawicie się w zawieszenia to róbcie je z głową i zrozumcie że, auto ma przedewszystkim bezpiecznie się prowadzić ...a to kosztuje i nie uznaje pól środków...
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

Ostatnio zmieniony przez Jaras E21 20-03-08, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 20-03-08, 18:34   

popieram całkowicie !!
_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 20-03-08, 18:54   

Jaras E21 napisał/a:
widze że, niezłe druciarstwo się tutaj uprawia... :no: :no:

jeśli ktoś mysli że, za kilkaset złotych kupi komplet sprężyn obniząjących wsadzi je do auta i tym samym będzie się cieszył LEPIEJ PROWADZĄCYM SIĘ i bardziej sportowo wyglądającym samochodem


TO JEST W BŁĘDZIE !! !! !!


już ja widze e36 na seryjnych amorach z krótkimi twardymi sprezynami ... życze powodzenia i wielu odmówionych paciorków przy szybszej jeździe po zakrętach :coo: ... :no:


dla mnie ładowanie sport sprezyn z seryjnymi amorkami to coś NIEDOPUSZCZALNEGO

pozytywne efekty daje:
założenie sportowych amorów do seryjnych sprężyn
założenie sportowych sprężyn z sportowymi amorkami



także jak bawicie się w zawieszenia to róbcie je z głową i zrozumcie że, auto ma przedewszystkim bezpiecznie się prowadzić ...a to kosztuje i nie uznaje pól środków...


I popieram w 10000000000% ja Robie u siebie zawias na Wiosne i chyba wsadzę Bilsteina B6 cały zestaw!! Choć może Kupie jakiegoś dobrego Gwinta Co polecacie z Gwinta za 1500zł? stwierdziłem ze Felgi Poczekają wsadzę sobie do moich Felg Oponki 225/55 R15 i Dobry zawias! Do tego może dystanse i bedzie cacy :D :cwaniak2: :D
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 20-03-08, 18:55   

za 1500 nie kupisz dobrego gwinta, sorry. ja wydalem tyle na b6 po regeneracji i sprezyny H&R
_________________
E30 forever
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14