GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków |
Autor |
Wiadomość |
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 20-03-08, 19:11
|
|
|
ale ja wlasnie pytam bo nie wiem czy to jest sens czy lepirj zainwetowac w amory i sprezyny bo duzo nie chce obnizac max 50, 60 mm a gwinta nie zaloze bo jezdzilem golfem i mi sie nie podobalo lubie sztywno ale bez przesady |
_________________ pawel |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 20-03-08, 19:13
|
|
|
to amory + spreżyny. teraz mam sztywno ale auto nie zachowuje sie jak piłeczka na drodze. |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 20-03-08, 19:17
|
|
|
amortyzator bilsteina np ile moze kosztowac sportowy?? jaki koszt kompletu takiego zawieszenia |
_________________ pawel |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 21-03-08, 15:56
|
|
|
losiu napisał/a: | amortyzator bilsteina np ile moze kosztowac sportowy?? jaki koszt kompletu takiego zawieszenia |
zalezy jaki bilstein b4, b6, b8 itd |
_________________ rev |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 21-03-08, 17:17
|
|
|
mnie interesuje B6 Koszta? Potrzebuje Również B6 do E30 również koszta |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 21-03-08, 17:50
|
|
|
u mnie wyszło 1500. ale amorki były po regeneracji |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 21-03-08, 17:59
|
|
|
no to dosyć drogo ja mam za 1700 i je chyba będę brał ! pozdrawiam |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 21-03-08, 19:21
|
|
|
znaczy 1500 mnie wszystko wyniosło czyli amorki, sprezyny i zamontowanie. Sorki za nieścisłość |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 22-03-08, 10:25
|
|
|
jeśli bile to polecam WWW.ZERKOPOL.PL
generalnie fachowcy ;] a jak zabierasz się za B6 i wiesz co chcesz to na wstepie jest możliwość wyregulowania twardości na tych amorach |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 22-03-08, 11:27
|
|
|
no ja mam po regulacji twardosci....przod moze na 1 cm ugniesz . Nie powiem, jeździ się fajnie. Jutro test - w ciągu dnia zrobie około 1000km |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 22-03-08, 14:02
|
|
|
no na nie sie własnie porwę B6 i nic wiecej |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 22-03-08, 22:36
|
|
|
b6 to rewelacja teraz planuje isę przesiąśc na b8 albo jeden amor na przód >800zl na tył >700zł sporo kasy...
|
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 05-05-08, 22:30
|
|
|
Dołączę się do tematu, chciałbym obniżyć zawieszenie o 40mm i chodzi oto że szkoda mi kasy na cały zawias do sedana 1.8. Myślałem kupić same sprężyny ale czytając powyżej to chyba niedobry pomysł? Dodam że mam fele 17 oponki 225/45, czy kupić używany zawias ale że mam ograniczone fundusze jak na razie to też nie za dużą kaskę i jaki byście polecili i za ile szukać aby sie nie rozsypał po roku.
Dodam że na zdjęciu wygląda chwila obecna , jak widać przód wygląda tragicznie! |
_________________ Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-08, 07:42
|
|
|
kup używane firmowe sprężyny ( h&r, Apexi,bilstein,eibach) i zakładaj ci co tak marudzą to nigdy nie obniżali, owszem szybciej sie wytłukują amortyzatory ale to jest nieuniknione no ale równie dobrze możesz załatwić amortyzator jednym strzałem na serjnych sprężynach.
ja mam Apexi -60/-40 i to jest maksymalne obniżenie ponieważ krótsze sprężyny nie był by w stanie rozprężyć sie w mc personie tak aby nie wypadły. auto trzyma sie drogi jak by było przyklejone ( opony F1 225 na 17", rozporka wichersa, wymienione wszystkie gumki) |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
|