GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków |
Autor |
Wiadomość |
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 06-05-08, 08:43
|
|
|
Czyli spokojnie mogę kupić sprężynki 40/40, ewentualnie później kupie używane sportowe amortyzatory. Czy na przód dać 60 i czy to nie będzie zbyt wiele do seryjnego bo chyba 40 za dużo nie da? to znaczy dalej będzie duża przestrzeń miedzy kołem a nadkolem? |
_________________ Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
|
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-05-08, 10:43
|
|
|
Wygląda to następująco :
Jeżeli założysz -60 do seryjnych amorków - to możesz jeździć spokojnie, ale jak będziesz wjeżdzał w każdą wielką dziurę i skakał po wszystkim, to amory będą dobijały co zaowocuje ich szybkim wykończeniem. |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 06-05-08, 12:15
|
|
|
Więc nie rób tak bo sam doskonale wiem jakie są drogi w okolicach mrągowa. Ciekawe ile moje tam wytrzyma....... |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-08, 14:16
|
|
|
no przy -60 z przodu koło jest lekko schowane w nadkole( minimalnie) wiec jeśli wsadzisz - 40 to będzie mała szpara. |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 06-05-08, 14:17
|
|
|
W takim razie zostanę przy 40/40. Dzięki za rady i poświęcony czas
Teraz popatrzyłem i zastanawiam sie czy tył obniżać? dodam ze mam ET35 i jak wsiądzie mi do tyłu 2-3 osoby to nie będzie obcierać po obniżeniu? |
_________________ Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
|
Ostatnio zmieniony przez SID 06-05-08, 14:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 06-05-08, 14:40
|
|
|
chcesz zeby zderzaki stracił? tam są naprawde kiepskie drogi |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 06-05-08, 14:49
|
|
|
Annoth i tu z tobą sie zgadzam, tu jest tragedia ale ostatnio coś tam działają z tym W niedziele byłem w Mikołajkach i zrobili drogę pikuś! Na szerokich oponkach prowadzi sie nieźle jechałem bez trzymanka nic nie ściąga, mnóstwo zakrętów dla fana Driftu a co do sprężynek to kupie 40/40 |
_________________ Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-08, 22:42
|
|
|
obcierać nic nie może sprężyny progresywne maja taka samo ilość zwojów wiec przy dobiciu samochód nie opada niżej niż na serjnych sprężynach( dlatego odradzam ja kies takie no name byallegro bo z tym to nic nie wiadomo!!) jesli teraz ci nic nie obciera to po obnizeniu nie zacznie.
Lolejko w e36 nie da rady obniżyć bardziej niż 60/40 na serjnych amortyzatorach ponieważ sprężyna mogła by wyskoczyć z gniazda przy maksymalnym rozprężeniu. Te moje springi apexa są idealnie na styk |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 06-05-08, 23:02
|
|
|
Don.Wojciech napisał/a: | Lolejko w e36 nie da rady obniżyć bardziej niż 60/40 na serjnych amortyzatorach ponieważ sprężyna mogła by wyskoczyć z gniazda przy maksymalnym rozprężeniu. Te moje springi apexa są idealnie na styk |
Nie no ja mówię o kompletnym zawiasie! Przy springach -60 to tłumienie amorek jakieś musi mieć, więc seria odpada! Gwint to najlepsze rozwiązanie na nasze drogi, ale drogie!
Chociarz FK były na allegro za 1600zł, i to dobra firma jak za tą kasę! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 07-05-08, 22:45
|
|
|
lolejko napisał/a: | SID, nie dygaj -80/-60 zakładaj!!! Ja do swojej następnej założe na bank najmniej -60/-40! Jak glebić to na całość! |
No tak ,ale z adekwatnym ido tego wtardymi amorami |
_________________ rev |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-05-08, 14:42
|
|
|
to proszę nie off topic ! temat jest głębienie na serjnych amorach/ amorach m technik
|
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 08-05-08, 21:40
|
|
|
podsumowując
jakiekolwiek ładowanie nizszych sprezyn do seryjnych amorów jest bezsensem
jak nie ma funduszu to nie kupuj samych sprezyn... lepiej jeźdizć tak jak jest...
poczekaj aż zbierzesz fundusz i zainwestuj w dobry zawias ktory poskutkuje super prowadzeniem, wyglądem, trwałością i bezpieczeństwem. |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 08-05-08, 21:58
|
|
|
Jaras E21 napisał/a: | podsumowując
jakiekolwiek ładowanie nizszych sprezyn do seryjnych amorów jest bezsensem
jak nie ma funduszu to nie kupuj samych sprezyn... lepiej jeźdizć tak jak jest...
poczekaj aż zbierzesz fundusz i zainwestuj w dobry zawias ktory poskutkuje super prowadzeniem, wyglądem, trwałością i bezpieczeństwem. |
No i tutaj się zgodzę! Nie idź na żadne półśrodki tylko rób jak należy! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
|