Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
GLEBA-jak maxymalnie można zglebić do seryjnych amorków
Autor Wiadomość
SID 


BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 1037
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 06-05-08, 08:43   

Czyli spokojnie mogę kupić sprężynki 40/40, ewentualnie później kupie używane sportowe amortyzatory. Czy na przód dać 60 i czy to nie będzie zbyt wiele do seryjnego bo chyba 40 za dużo nie da? to znaczy dalej będzie duża przestrzeń miedzy kołem a nadkolem?
_________________
Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
 
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 06-05-08, 10:43   

Wygląda to następująco :

Jeżeli założysz -60 do seryjnych amorków - to możesz jeździć spokojnie, ale jak będziesz wjeżdzał w każdą wielką dziurę i skakał po wszystkim, to amory będą dobijały co zaowocuje ich szybkim wykończeniem.
_________________
built not bought
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 06-05-08, 12:15   

Więc nie rób tak bo sam doskonale wiem jakie są drogi w okolicach mrągowa. Ciekawe ile moje tam wytrzyma.......
_________________
E30 forever
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-05-08, 14:16   

no przy -60 z przodu koło jest lekko schowane w nadkole( minimalnie) wiec jeśli wsadzisz - 40 to będzie mała szpara.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
SID 


BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 1037
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 06-05-08, 14:17   

W takim razie zostanę przy 40/40. Dzięki za rady i poświęcony czas :piwo:

Teraz popatrzyłem i zastanawiam sie czy tył obniżać? dodam ze mam ET35 i jak wsiądzie mi do tyłu 2-3 osoby to nie będzie obcierać po obniżeniu?
_________________
Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
Ostatnio zmieniony przez SID 06-05-08, 14:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 06-05-08, 14:19   

SID, nie dygaj -80/-60 zakładaj!!! Ja do swojej następnej założe na bank najmniej -60/-40! Jak glebić to na całość!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 06-05-08, 14:40   

chcesz zeby zderzaki stracił? tam są naprawde kiepskie drogi
_________________
E30 forever
 
 
SID 


BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 1037
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 06-05-08, 14:49   

Annoth i tu z tobą sie zgadzam, tu jest tragedia ale ostatnio coś tam działają z tym :D W niedziele byłem w Mikołajkach i zrobili drogę pikuś! Na szerokich oponkach prowadzi sie nieźle jechałem bez trzymanka nic nie ściąga, mnóstwo zakrętów dla fana Driftu :D a co do sprężynek to kupie 40/40
_________________
Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-05-08, 22:42   

obcierać nic nie może :O sprężyny progresywne maja taka samo ilość zwojów wiec przy dobiciu samochód nie opada niżej niż na serjnych sprężynach( dlatego odradzam ja kies takie no name byallegro bo z tym to nic nie wiadomo!!) jesli teraz ci nic nie obciera to po obnizeniu nie zacznie.

Lolejko w e36 nie da rady obniżyć bardziej niż 60/40 na serjnych amortyzatorach ponieważ sprężyna mogła by wyskoczyć z gniazda przy maksymalnym rozprężeniu. Te moje springi apexa są idealnie na styk :)
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 06-05-08, 23:02   

Don.Wojciech napisał/a:
Lolejko w e36 nie da rady obniżyć bardziej niż 60/40 na serjnych amortyzatorach ponieważ sprężyna mogła by wyskoczyć z gniazda przy maksymalnym rozprężeniu. Te moje springi apexa są idealnie na styk :)

Nie no ja mówię o kompletnym zawiasie! Przy springach -60 to tłumienie amorek jakieś musi mieć, więc seria odpada! Gwint to najlepsze rozwiązanie na nasze drogi, ale drogie!
Chociarz FK były na allegro za 1600zł, i to dobra firma jak za tą kasę!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 07-05-08, 22:45   

lolejko napisał/a:
SID, nie dygaj -80/-60 zakładaj!!! Ja do swojej następnej założe na bank najmniej -60/-40! Jak glebić to na całość!


No tak ,ale z adekwatnym ido tego wtardymi amorami
_________________
rev
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-05-08, 10:40   

Enzo napisał/a:
No tak ,ale z adekwatnym ido tego wtardymi amorami

Nie no ja mówię tylko i wyłącznie o zawiasie kompletnym!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-05-08, 14:42   

to proszę nie off topic !! ! temat jest głębienie na serjnych amorach/ amorach m technik

:ot:
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 08-05-08, 21:40   

podsumowując
jakiekolwiek ładowanie nizszych sprezyn do seryjnych amorów jest bezsensem

jak nie ma funduszu to nie kupuj samych sprezyn... lepiej jeźdizć tak jak jest...
poczekaj aż zbierzesz fundusz i zainwestuj w dobry zawias ktory poskutkuje super prowadzeniem, wyglądem, trwałością i bezpieczeństwem.
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-05-08, 21:58   

Jaras E21 napisał/a:
podsumowując
jakiekolwiek ładowanie nizszych sprezyn do seryjnych amorów jest bezsensem

jak nie ma funduszu to nie kupuj samych sprezyn... lepiej jeźdizć tak jak jest...
poczekaj aż zbierzesz fundusz i zainwestuj w dobry zawias ktory poskutkuje super prowadzeniem, wyglądem, trwałością i bezpieczeństwem.

No i tutaj się zgodzę! Nie idź na żadne półśrodki tylko rób jak należy!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14