Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Objawy zużytych amortyzatorów
Autor Wiadomość
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 17-03-08, 01:53   Objawy zużytych amortyzatorów

Ja już sam nie wiem co jest z tym moim zawieszeniem.. Na przeglądzie 70% przyczepności a komfort jazdy to po prostu jakiś koszmar :no: Po czym poznać zużycie amortyzatorów jak je sprawdzić ?? Warto używki czy nówki lepiej kupić ?? Co jest winą złego tłumienia dziur ?? Sprężyna czy amortyzator ??
_________________
 
 
 
Helberstam
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-08, 04:57   

skoro tak dbasz o auto to kup nowe , uzywki moga byc tez wytrzepane. wina zlego tlumienia dziur sa polskie drogi nic nie poradzisz ....

w cywilizowanym kraju mozna jechac na 20" opona ZR35 i nic nie trzepie
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 17-03-08, 07:59   

yeahman napisał/a:
Co jest winą złego tłumienia dziur Sprężyna czy amortyzator

Amortyzator tłumi drgania! Od szwabów ta beta???
bo bywa często tak, że sprowadzasz beemke i nie ma żadnych luzów! Po czasie wszystko leci na naszych drogach! Tam drogi równiótkie i zawieszenie nie pracuje tak jak u nas! W Polsce pojeżdzi trochę po dołach i się jaja robią!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 11:17   Re: Objawy zużytych amortyzatorów

yeahman napisał/a:
Ja już sam nie wiem co jest z tym moim zawieszeniem.. Na przeglądzie 70% przyczepności a komfort jazdy to po prostu jakiś koszmar :no: Po czym poznać zużycie amortyzatorów jak je sprawdzić ?? Warto używki czy nówki lepiej kupić ?? Co jest winą złego tłumienia dziur ?? Sprężyna czy amortyzator ??


kolego a na jakich oponach latasz - jaki profil ??
ja mam amory oki, ale jak założyłem oponę profil 45 to czasem mam takie odczucia że amory
a tak naprawdę to przez niski profil gorzej tłumi nierówności (moim zdaniem). na większym balonie wszystko wraca do normy !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 17-03-08, 12:53   

Dopiero od 2 tygodni śmigam na 17 calalch wcześniej 195/65/15, Bunia od roku i 3 miesięcy jeździ po polskich drogach ale czuję znaczne pogorszenie tłumienia. Od kiedy założyłem 17 i niski profil mam lepsze wrażenia jazdy, jakoś minimalnie twardziej i wbrew pozorom mniej odczuwalne są te dzióry. Nie wiem czy wymiana zawieszenia mi pomoże czy to wina amorów i sprężyn czy jeszcze czegoś innego :hmm:
_________________
 
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-08, 14:04   

Sporo też od ciśnienia w oponach zależy... jak dowalisz za dużo to komfortu nie ma...
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 18-03-08, 01:39   

Panowie a jak wezmę do łapki używany amorek to jak sprawdzić w jakim stanie on jest ?? :wstydnis:
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 18-03-08, 06:15   

yeahman napisał/a:
Panowie a jak wezmę do łapki używany amorek to jak sprawdzić w jakim stanie on jest ?? :wstydnis:


raczej ciężko jest zdiagnozować ręcznie amorek, ale z tego co mi wiadomo, to powinien ciężko
się "składać" i powoli "rozkładać" ale tak kiedyś słyszałem tylko od mechanika :wstydnis:
jeżeli to amory olejowe, to sprawdz czy nie sączy się on gdzieś!!
i podobno gazówki warto kilka razy przepompować "góra - dół"

jak palnąłem coś bez sensu to przepraszam
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 18-03-08, 14:34   

Jeżeli miałbyś wyrypany amorek to mógłbyś bez problemu go rozciągać i wciskać, a jeżeli są opory to znaczy, że jest w jakimś procencie skuteczny, ale ręcznie nie stwierdzisz na ile.
Przy gazowo olejowych to jeżeli byłby w bardzo dobrym stanie to po bardzo ciężkim i wolnym wyjęciu ponownie nie wciśniesz.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 18-03-08, 22:44   

A co może być przyczyną tego że przy 100km/h wpadam na wybój i auto podskakuje i nie ląduje po linii prostej tylko zawija mnie minimalnie na lewo i tył po lądowaniu robi minimalny drifcik.. :O
_________________
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 18-03-08, 23:01   

sprężyny złamane? ja miałem podobne objawy z tym, że oprócz połamanych sprężyń amorki tez już zdechnięte były
_________________
E30 forever
 
 
koais 
stary wyga


BMW: E30 325s *
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 84
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 368
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-03-08, 23:33   

No to zajebi.... Bo chyba też mam złamane sprężyny :no: A wymieniałem amory i mi nie powiedziały chamy!!!
_________________
Lubię gdy silnik chodzi - wtedy jest przyjemnie, nie pali dużo; no a napewno mniej ode mnie
s* - tzn szukam
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 18-03-08, 23:42   

Annoth, a no właśnie chyba nie bo lewarowałem auto i sprężyny były całe.. Tak mi się wydaje przynajmniej :foch:
_________________
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 18-03-08, 23:59   

moje tez wyglądały na "całe". Sprawdź dokładnie.
_________________
E30 forever
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 19-03-08, 00:24   

Annoth, ale jak one pękły jak się trzymały ?? Wygięły się czy jak ??
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14