Palenie kapcia BMW !! |
Autor |
Wiadomość |
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-03-08, 11:50
|
|
|
Ja robie to tak!!!!
Naciskam hamulec prawą nogą jednoczęsnie tą samą noga daje jej ze 3500-4000obr\min.
Sprzęgło puszczam stopniowo z wyczuciem! Mi jara chyba, że zacznie sie sprzęgło ślizgać!!! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 17-03-08, 12:36
|
|
|
kolega widze nieżle się wkręcił.no i bardzo dobrze więcej takich spotkań ,że tak powiem integracyjnych hehe.ale spoczko ja też kiedyś myślalem że palenie w mijscu to jakaś skomplikowana sprawa ale to prościzna,i nauczyłem się tego właśnie M40-stką.pozdro... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 17-03-08, 20:17
|
|
|
Ja to robie tak....
Wkrecam na obroty (ty przy M40 na bardzo wysokie obroty wkrec ja) szybko puszczam spzreglo i jednozcesnie daje noge n ahamulec, a rpawa wtedy do konca gaz
Napompuj opony na jakies 5-6barow, wtedy latwiej beda tracic przyczepnosc |
_________________ rev |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-03-08, 21:12
|
|
|
Jest patent na zjaranie kapcia!!!!!
Odcinasz tylni hamulec! (Zaciskasz przewody)
Olej pod koła i jedziesz!!!!!!
Można jeszcze napompować oponę do 3 atmosfer! Slizgasz się wtedy na zakrętach i do palenia dobre! Gorzej jak opona strzeli! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-03-08, 21:31
|
|
|
vmasher napisał/a: |
takie sposoby to w 126p sie stosowało |
Ale pomagają!
Z tą nogą to jest tak!
Trzymam piętą hamulec a palcami tej samej nogi na gaz!
I w pewnym momencie inną nogą puszczam sprzęgło! I tyle! Można delikatnie popuszczać hamulec jak stwierdzisz ze nie chce kręcić bo za mocno też hampel nie możesz trzymać! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 18-03-08, 02:19
|
|
|
Hehe dobre to było z tym "inna nogą"
Opony im węższe i im niższy profil tym lepiej. Warto także dać przynajmniej te 3 atmosfery.
Palenie gumy jednym kołem a na drugim ręczny to sobie odpuść bo to żenada
Jeśli już szalejesz to rozkręć bębny i wsadź zużyte szczęki. Najlepiej bez okładzin. Dużo pomoże. Po zabawie wmontuj z powrotem sprawne. Wymiana szczęk to 5 minut
Ale tak czy inaczej wolę boki niż palenie gumy |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 18-03-08, 18:45
|
|
|
najlepsze zimówki (lepiej się dymi)
profil czym nizszy tym lepszy a i co do szerokości to tez wiadomo ze węższe lepsze lecz bez przesady kiedys załozyłem 165 to mi prawie zrzuciło je hehe najlepsze 185 u Ciebie bedą, pompuj duzo powietrza ja dawałem zawsze 4 bary.
co do stójki to musisz wkręcic ja na maxa (m40) potem jak załapie to obnizasz obroty i hamulec trzymasz lzej, ten początek musisz zrobić dośc nerwowo i nic łagodnie, najtrudniejszy jest początek zanim zerwie przyczepność potem tu już taka zabawa z obrotami hehe.
jak załapiesz o co chodzi to jest to proste jak dupcenie |
_________________
|
|
|
|
|
Lastx
BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 305 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-03-08, 10:15
|
|
|
///ESIU napisał/a: |
jak załapiesz o co chodzi to jest to proste jak dupcenie |
w sumie tak w tym też trzeba było przejść pierwszy raz byle by w tym przypadku żółtodziobom guma nie pękała |
_________________ Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
pomysł jest, niebawem będzie szał
|
|
|
|
|
|