Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Palenie kapcia BMW !!
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
  Wysłany: 17-03-08, 11:02   Palenie kapcia BMW !!

napiszcie jak palic kapcia małym silnikiem ?? jakie najlepiej opony, czy jak najweższe, profil mały czy duży, zimówki czy lato , mało bieżnika czy dużo ??
wczoraj po spocie nauczyłem się już strzelać ze sprzęgła - daje radę polecieć w bok, ale proszę o wskazówki jak to robić dobrze :wstyd:
nie mogę dojść do wprawy żeby spróbować zatrzymać się w miejscu i kręcic z użyciem hamulca - jak to sie robi, czy najpierw wsteczny, potem szybko 1 i delikatnie hamulec ?? !!
poradzcie, bo jutro chcę się zaopatrzyć opony i poćwiczyć !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 17-03-08, 11:50   

Ja robie to tak!!!!
Naciskam hamulec prawą nogą jednoczęsnie tą samą noga daje jej ze 3500-4000obr\min.
Sprzęgło puszczam stopniowo z wyczuciem! Mi jara chyba, że zacznie sie sprzęgło ślizgać!!!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 11:56   

lolejko napisał/a:
Naciskam hamulec prawą nogą jednoczęsnie tą samą noga daje jej ze 3500-4000obr\min.
Sprzęgło puszczam stopniowo z wyczuciem!


Lolo i wystarcza ci jednej nogi do tego :hyhy:

jutro potrenuję temat, tylko doradzcie jeszcze jakie opony będą najlepsze - profil itp. ??

wpadł mi do głowy jeszcze pomysł o którym wczoraj nie pomyślałem - jako że ręczny mi łapie na jedno koło, to drugie ( to na które nie łapie) po zaciągnięciu powinno zacząć się ślizgać :yeah:
czy tak ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
Ostatnio zmieniony przez vmasher 17-03-08, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 17-03-08, 12:36   

kolega widze nieżle się wkręcił.no i bardzo dobrze więcej takich spotkań ,że tak powiem integracyjnych hehe.ale spoczko ja też kiedyś myślalem że palenie w mijscu to jakaś skomplikowana sprawa ale to prościzna,i nauczyłem się tego właśnie M40-stką.pozdro... :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 19:07   

nie wyobrazam sobie obsługi hamulca i gazu 1 nogą :oczy: ale popróbuję !! a może jakieś wskazówki w tej kwestii :wstydnis:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 17-03-08, 20:17   

Ja to robie tak....

Wkrecam na obroty (ty przy M40 na bardzo wysokie obroty wkrec ja) szybko puszczam spzreglo i jednozcesnie daje noge n ahamulec, a rpawa wtedy do konca gaz :P

Napompuj opony na jakies 5-6barow, wtedy latwiej beda tracic przyczepnosc
_________________
rev
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 20:20   

a c o do opon to jakie najlepsze, czy zimówki 15" o profilu 50 i szerokości 185 do palenia będą idealne ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 17-03-08, 21:12   

Jest patent na zjaranie kapcia!!!!!
Odcinasz tylni hamulec! (Zaciskasz przewody)
Olej pod koła i jedziesz!!!!!! ;)
Można jeszcze napompować oponę do 3 atmosfer! Slizgasz się wtedy na zakrętach i do palenia dobre! Gorzej jak opona strzeli!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 21:14   

lolejko napisał/a:
Jest patent na zjaranie kapcia!!!!!
Odcinasz tylni hamulec! (Zaciskasz przewody)
Olej pod koła i jedziesz!!!!!! ;)


takie sposoby to w 126p sie stosowało :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 17-03-08, 21:31   

vmasher napisał/a:

takie sposoby to w 126p sie stosowało :hyhy:


Ale pomagają!
Z tą nogą to jest tak!
Trzymam piętą hamulec a palcami tej samej nogi na gaz!
I w pewnym momencie inną nogą puszczam sprzęgło! I tyle! Można delikatnie popuszczać hamulec jak stwierdzisz ze nie chce kręcić bo za mocno też hampel nie możesz trzymać!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 17-03-08, 21:34   

lolejko napisał/a:
Można delikatnie popuszczać hamulec jak stwierdzisz ze nie chce kręcić


wiem wiem Lolo, pompka 2 stopniowa :hyhy:

lolejko napisał/a:
I w pewnym momencie inną nogą puszczam sprzęgło


czyli chyba tą drugą :lol: :lol: czy masz kogoś do pomocy ;)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 18-03-08, 02:19   

Hehe dobre to było z tym "inna nogą" :D

Opony im węższe i im niższy profil tym lepiej. Warto także dać przynajmniej te 3 atmosfery.

Palenie gumy jednym kołem a na drugim ręczny to sobie odpuść bo to żenada :no:

Jeśli już szalejesz to rozkręć bębny i wsadź zużyte szczęki. Najlepiej bez okładzin. Dużo pomoże. Po zabawie wmontuj z powrotem sprawne. Wymiana szczęk to 5 minut :ok:
Ale tak czy inaczej wolę boki niż palenie gumy :dewil:
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 18-03-08, 05:52   

yeahman napisał/a:
Palenie gumy jednym kołem a na drugim ręczny to sobie odpuść bo to żenada


ale kto musi wiedziec że reczny tylko na i koło dziabie :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-03-08, 18:45   

najlepsze zimówki (lepiej się dymi)
profil czym nizszy tym lepszy a i co do szerokości to tez wiadomo ze węższe lepsze lecz bez przesady kiedys załozyłem 165 to mi prawie zrzuciło je hehe najlepsze 185 u Ciebie bedą, pompuj duzo powietrza ja dawałem zawsze 4 bary.

co do stójki to musisz wkręcic ja na maxa (m40) potem jak załapie to obnizasz obroty i hamulec trzymasz lzej, ten początek musisz zrobić dośc nerwowo i nic łagodnie, najtrudniejszy jest początek zanim zerwie przyczepność potem tu już taka zabawa z obrotami hehe.

jak załapiesz o co chodzi to jest to proste jak dupcenie :ok:
_________________
 
 
Lastx 



BMW: E46
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 305
Skąd: Polska
Wysłany: 22-03-08, 10:15   

///ESIU napisał/a:


jak załapiesz o co chodzi to jest to proste jak dupcenie :ok:



w sumie tak w tym też trzeba było przejść pierwszy raz byle by w tym przypadku żółtodziobom guma nie pękała :haha: :lol:
_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestać! Wrócić na 20-stkach


"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

pomysł jest, niebawem będzie szał

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14