BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
Wysłany: 23-08-14, 13:45
BArt76 napisał/a:
chyba mi nie powiesz że Castrol 5W30 będzie tak samo dobry jak Motul czy Miller Oils z tą samą lepkością
nie jesteś w stanie tego stwierdzić ani ja ani nikt inny
są to tak niewielkie róznice tzw. "laboratoryjne" i na tym i na tym bedzie chodził tak samo
chyba że wlejesz jakoegoś mobila z biedronki
jak uważasz że EDGE jest do dupy to wlej MOTULA proste
Lali mi castrola na serwisie przy wymianach i silnik pracowal bo pracowal. Ale po gwarancji zalalem Motula i silnik pracuje lepiej. Podobnie w nowym aucie mialem mialem zalanego Mobila i po przesiadce uwazam ze na Motulu lepiej silnik pracujr. Zreszta nie tylko ja mam takie zdanie. Pewnie potwierdzi to dosyc spore grono nabywcow Motula
Dzieki za merytoryczna dyskusje.
Pozdrawiam
_________________
PROMOCJA MOTUL !!! tu znajdziesz wszystko do Swojego auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
Wysłany: 23-08-14, 22:36
taaaaa. niby jak może silnik pracowac lepiej....
ludzie się udławili i obsrali tym MOTULEM na wszelakich forach internotowych, ten motul to jakiś cudotwórca chyba jest, olej jak olej byle był markowy pffffff
silnik który klepał będzie klepał
silnik który wpi@rdalał olej bedzie wpi@rdalał
a motul na forach będzie jak bóg uzdrowiciel niczym motodoktor
taaaaa. niby jak może silnik pracowac lepiej....
ludzie się udławili i obsrali tym MOTULEM na wszelakich forach internotowych, ten motul to jakiś cudotwórca chyba jest, olej jak olej:
Heh dokładnie, a nawet w przypadku M54 to Motula X-cess wdupca aż miło w porównaniu z konkurencją Olej jak olej chociaż Motul i tak nie jest jakimś tam cudem bo oferuje głównie oleje hydrokrakowane jako pełne syntetyki...
BMW: e36
Nadwozie: Coupe Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 646 Skąd: lc
Wysłany: 24-08-14, 15:02
dokladnie tak, z olejami to jest teraz taka loteria ze nie ogarniesz tego, np bardzo dobrej firmy olej polsyntetyczny to jest dokladnie ten sam olej co kiepskiej firmy pelny syntetyk, tak samo jak w tak dobrej firmie jak lm poleca sie dalej dodatek mos2 o 40-sto letniej technologi! jednym slowem firmy olejowe robia wszystkich w bambuko a prawdziwe pelne syntetyki mozna policzyc na palcach jednej reki
BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 376 Skąd: Polska
Wysłany: 24-08-14, 16:50
kaczoro napisał/a:
Motul i tak nie jest jakimś tam cudem bo oferuje głównie oleje hydrokrakowane jako pełne syntetyki...
Nie wiem jak pozostałe Motule, ale Motul X-Clean jest syntetyczny.
zoth napisał/a:
jednym slowem firmy olejowe robia wszystkich w bambuko a prawdziwe pelne syntetyki mozna policzyc na palcach jednej reki
Na zdemaskowanie marketingowego bełkotu producentów oleju, jest jedna skuteczna metoda. Istnieją tylko 2 kraje w których nazwa "Fully Synthetic", we wszelkich odmianach, jest zobowiązująca i zostało to ustalone normą prawną - Niemcy i Japonia. Nie wiesz czy interesujący Cię olej jest w pełni syntetyczny? Wchodzisz na niemieckiego Ebay'a, szukasz takiego oleju, patrzysz co jest napisane na opakowaniu i voila! Nie wierzycie? To porównajcie sobie co widnieje na bańce np. Mobila 0W-40, oferowanego w Polsce, a co na tym samym oleju sprzedawanym w Niemczech
_________________ Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52.
Na zdemaskowanie marketingowego bełkotu producentów oleju, jest jedna skuteczna metoda. Istnieją tylko 2 kraje w których nazwa "Fully Synthetic", we wszelkich odmianach, jest zobowiązująca i zostało to ustalone normą prawną - Niemcy i Japonia. Nie wiesz czy interesujący Cię olej jest w pełni syntetyczny? Wchodzisz na niemieckiego Ebay'a, szukasz takiego oleju, patrzysz co jest napisane na opakowaniu i voila! Nie wierzycie? To porównajcie sobie co widnieje na bańce np. Mobila 0W-40, oferowanego w Polsce, a co na tym samym oleju sprzedawanym w Niemczech
Nie przekonasz nieprzekonanego
_________________
PROMOCJA MOTUL !!! tu znajdziesz wszystko do Swojego auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG
taaaaa. niby jak może silnik pracowac lepiej....
ludzie się udławili i obsrali tym MOTULEM na wszelakich forach internotowych, ten motul to jakiś cudotwórca chyba jest, olej jak olej byle był markowy pffffff
silnik który klepał będzie klepał
silnik który wpi@rdalał olej bedzie wpi@rdalał
a motul na forach będzie jak bóg uzdrowiciel niczym motodoktor
Dokładnie - ja wlałem motula X-clean 5W40 do swojego Tdi - nie widzę różnicy w pracy silnika pomiędzy nim a castrol edge na jakim jeździłem wcześniej. W tamtym roku jeździłem na motulu 10W40 i też nie było żadnych różnic. Motul jak to każda oliwa - ma smarować i smaruje Silników nie naprawia niestety
BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 376 Skąd: Polska
Wysłany: 25-08-14, 08:18
BArt76 napisał/a:
300Vka
O ile mnie pamięć nie myli ta 300-setka jest syntetykiem na bazie PAO - Lepszego już nie można dostać, choć to raczej olej przeznaczony do sportów motorowych.
Ogólnie przychylam się do opinii ///ESI'a - ważne aby olej był dobry, markowy, odpowiedniej lepkości, spełniał normy danego silnika i był wymieniany na czas. Reszta to kwestia dobrego samopoczucia użytkownika
_________________ Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52.
Ostatnio zmieniony przez Zakov 25-08-14, 19:16, w całości zmieniany 1 raz
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe Pomógł: 19 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-08-14, 11:49
///ESIU napisał/a:
taaaaa. niby jak może silnik pracowac lepiej....
ludzie się udławili i obsrali tym MOTULEM na wszelakich forach internotowych, ten motul to jakiś cudotwórca chyba jest, olej jak olej byle był markowy pffffff
silnik który klepał będzie klepał
silnik który wpi@rdalał olej bedzie wpi@rdalał
a motul na forach będzie jak bóg uzdrowiciel niczym motodoktor
No i Ci nie wyszło, bo znajomemu na mobil 10w40 super coś tam coś, silnik (M52B28) klepał (a raczej zaczął pewnego dnia po odpaleniu), jak wypłukał płukanką LM i wlał millersa XF 5w40, to przez rok, aż do sprzedaży NIC. No a klepał już na ciepłym popychacz, czy nawet więcej, niż jeden. Wszyscy właśnie tak mówili jak ty że już nic z tego nie będzie, mechanik, że co to za zmiana z 10w na 5w, że go dobije, że się rozszczelni i tylko wymiana popychaczy, czy tam co wymyślał i co teraz ma o nim i wszystkich tych co tak piszą sądzić?
W swoim miałem zalewanego Castrola 10W60 i po zmianie na AMS oil 5w40 european car fomula po zdjęciu pokrywki zaworów widać, jaki syf był w silniku za Castrola, po Amsie na klawiaturze już tylko brąz przechodzący w złoto się robił, więc nawet nie mam zdania teksty typu "że to wszystko to jeden wuj" wg mnie każdy kto tak pisze to się ośmiesza, bo sprawdzone organoleptycznie, że wcale tak nie jest. Może z olejami lanymi w Polsce tak jest że wszystko idzie z orlenu i nie ma sensu przepłacać i warto kupić najtańszy 5w40, ale angielskie, czy amerykańskie są LEPSZE i koniec.
[quote] - Lepszego już nie można dostać, choć to raczej olej przeznaczony do sportów motorowych.
przede wszystkim do sportów motorowych ale nie tylko ... jeden z naszych klientów 700KM CL
jeździ na takim normalnie Wiadomo, że interwał jest krótszy ale ...
_________________
PROMOCJA MOTUL !!! tu znajdziesz wszystko do Swojego auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG
taaaaa. niby jak może silnik pracowac lepiej....
ludzie się udławili i obsrali tym MOTULEM na wszelakich forach internotowych, ten motul to jakiś cudotwórca chyba jest, olej jak olej byle był markowy pffffff
silnik który klepał będzie klepał
silnik który wpi@rdalał olej bedzie wpi@rdalał
a motul na forach będzie jak bóg uzdrowiciel niczym motodoktor
No i Ci nie wyszło, bo znajomemu na mobil 10w40 super coś tam coś, silnik (M52B28) klepał (a raczej zaczął pewnego dnia po odpaleniu), jak wypłukał płukanką LM i wlał millersa XF 5w40, to przez rok, aż do sprzedaży NIC. No a klepał już na ciepłym popychacz, czy nawet więcej, niż jeden. Wszyscy właśnie tak mówili jak ty że już nic z tego nie będzie, mechanik, że co to za zmiana z 10w na 5w, że go dobije, że się rozszczelni i tylko wymiana popychaczy, czy tam co wymyślał i co teraz ma o nim i wszystkich tych co tak piszą sądzić?
W swoim miałem zalewanego Castrola 10W60 i po zmianie na AMS oil 5w40 european car fomula po zdjęciu pokrywki zaworów widać, jaki syf był w silniku za Castrola, po Amsie na klawiaturze już tylko brąz przechodzący w złoto się robił, więc nawet nie mam zdania teksty typu "że to wszystko to jeden wuj" wg mnie każdy kto tak pisze to się ośmiesza, bo sprawdzone organoleptycznie, że wcale tak nie jest. Może z olejami lanymi w Polsce tak jest że wszystko idzie z orlenu i nie ma sensu przepłacać i warto kupić najtańszy 5w40, ale angielskie, czy amerykańskie są LEPSZE i koniec.
I trudno się z tym nie zgodzić
_________________
PROMOCJA MOTUL !!! tu znajdziesz wszystko do Swojego auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG
Ja to rozumię tak - skoro np. silnik brał jakiś tam olej a po zmianie na inny go nie bierze to znaczy że olej ten jest gęstszy. Czy to lepsze dla silnika?! sprawa dyskusyjna Podobnie jak klepie popychacz - znaczy że "puszcza olej" - więc gdy po zmianie oleju na inny ucicha to znaczy że olej również jest gęstszy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach