Olej syntetyczny, pólsyntetyczny i mineralny |
Autor |
Wiadomość |
DjStar
Imię: Kuba
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 276 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 21-01-17, 07:03
|
|
|
Coraz głośniej się o tym oleju robi. Ma ktoś coś więcej do powiedzenia na jego temat? |
|
|
|
|
RiCHi
BMW: 323ti
Imię: Mariusz
Silnik: 2,5
Nadwozie: Compact
Dołączył: 10 Kwi 2017 Posty: 10 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 11-04-17, 20:36 olej syntetyczny
|
|
|
Cześć jestem tu nowy i chcę podzielić się swoim doświadczeniem z eksploatacją na oleju szwajcarskim Midland - jest rewelacyjny . Czy ktoś zna ten olej? |
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
T0mekk1
BMW: E46 318i
Imię: Tomek
Silnik: M43TUb19
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-04-17, 00:11
|
|
|
grabolek363 napisał/a: | No to wow faktycznie zajeb.. jak przy -8 odpala bez problemu nononono |
Chłodniej nie było tej zimy u mnie, więc nie nabijaj się z tego wpisu |
_________________
|
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
zoxeth
BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 38 Dołączył: 19 Sty 2017 Posty: 19 Skąd: lc
|
|
|
|
|
Zakov
BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 376 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-07-17, 20:26
|
|
|
danieldeni20 napisał/a: | dropz napisał/a: | Mechanik 10 000km temu zalał mi Gulfa 10w-60, ja sam nie wiedzialem co tam było lane, więc taką podjął decyzje. Po czasie wgłębiłem się w temat i powinienem mu powiedzieć, żeby zalał 5w-30 albo 5w-40, mogę przejść po tym dystansie bez problemu na ten olej? Rano przy odpalaniu na zimnym, przez sekunde słychać klupanie, potem jest okej. Pacjent m43tub19. |
odradzam 5w30 .. sam przeszedłem na niego bo droższy niby lepszy a ja czasem deptam i jest to mało bezpieczne dla silnika gdyż to siki na ciepłym .. wracam do 5w40.. |
Tego typu, lekkobieżne oleje mają jeszcze jeden mankament - jeśli twój silnik ma tendencje do popijania oleju, to właśnie na 5W-30 będzie żłopał najwięcej, ze względu na cienki film olejowy w wysokich temperaturach, co powoduje, że olej ten przechodzi przez silnik jak g.... przez gęś |
_________________ Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. |
Ostatnio zmieniony przez Zakov 13-08-17, 15:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zakov
BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 376 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-07-17, 21:05
|
|
|
Ciekawe, tylko szkoda, że wuja warte...
Z jego testów wynika, że Kujawski jest lepszy od syntetycznego Motula X-max... Dziękuję, postoję! |
_________________ Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. |
|
|
|
|
majkiZjamajki
Pomógł: 32 razy Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 1268 Skąd: stąd
|
|
|
|
|
DonElton
Liryczny Sadysta
BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 306 Skąd: WGM
|
Wysłany: 03-11-17, 12:09
|
|
|
Każdy który wspiera normę BMW LL-01 jest dobry. Ja nie widzę sensu przepłacać i leję Specol gold 5W30 trzeci sezon i różnicy względem motula/mobila1/valvo nie dostrzegam. |
_________________ Ozonatory 10g - PW |
|
|
|
|
|