Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
oz breyton
Autor Wiadomość
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 22-01-10, 08:23   oz breyton

nowy zakup
oraz pytanie dla doswiadczonych czym spolerować rant ponieważ po soli zostały brzydkie ślady
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-01-10, 08:58   

niczym tego nie spolerujesz
musisz uzyć papierów sciernych i dopiero autosol

odezwij sie do vmashera on temat ogarnia zawodowo

p.s. ładne koło sam mam na nie chrapke
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-10, 09:05   

Po soli ogólnie ciężko jest doprowadzić koło do stanu używalnosci, bo robią sie głębokie wżery i trzeba zaczynać od grubych papierów zeby je usunąć
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-01-10, 11:26   

tutaj zdjecie pogladowe jak wygladalo moje kolo po soli (jezdzilem zima na nich przez kilka tygodni)

a tutaj jak juz wzialem do reki papier scierny i autosol.. zabawy bylo duuuzo


wiec pozostalo Ci na pewno tylko zrobienie tego od podstaw...
Ostatnio zmieniony przez damian-lodz 22-01-10, 11:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-10, 11:43   

dokładnie sól to najgorsze czym można potraktować spolerowane alu . Nawet chemia do mycia jest mniej szkodliwa

po soli momentalnie wychodzą wżery na feldze i nawet gdy nam sie wydaje ze je usunęliśmy papierami to one i jak wyjdą po jakimś czasie ;)
felgi potraktowane solą trzeba jak najszybciej doprowadzić do najlepszego stanu, bo jak sie odwlecze to juz głębsze wżery zostaną nie do usunięcia
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 22-01-10, 12:31   

rozumiem wydaje mi się ze nie będzie tak źle felgi jeździły 2 tygodnie po naszych zasolonych drogach więc myślę że dam rade jeśli nie to pójdą na sprzedaż dla bardziej obeznanego w temacie póki co zacznę od kupna tej pasty http://www.allegro.pl/ite...0ml_metalu.html
oraz papierów wodnych
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-01-10, 13:22   

jaka cena za koła i jaka szerokosc?
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-10, 13:31   

szczerze to powiem ci ze jak jeździły 2 tygodnie to moze być bardzo źle, bo wżery mogą być małe, ale juz dosyć głębokie! Od razu trzebabyło im dawać czadu! Polecam najpierw przejechać je papierem około 320 lub 400 na sucho bez wody, bo jak wiadomo sól rozpuszcza sie w wodzie i jak zaczniesz od wodnych, to będziesz tą solą cały czas tarł po aluminium.
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 22-01-10, 17:11   

///Esiu na razie spróbuje ogarnąć temat jesli nic mi nie wyjdzie to wtedy wrzucą jakieś ogłoszenie na forum
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 22-01-10, 18:40   

Aluminium w głupi sposób się utlenia i często mała plamka po przejechaniu papierem robi się nagle spora. W aluminium korozja w materiał wnika w krztałcie leja ale odwróconego do góry nogami /\. Natomiast w stali w krztałcie \/. Zdzierając powierzchnie stali mamy rdzy coraz mniej, a w aluminum coraz więcej.
Także czeka się sporo roboty.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-01-10, 18:50   

ale wszystko jest do zrobienia ;) licza sie checi i zapal do pracy :D
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-10, 22:37   

właśnie o tym pisałem, co Lolo doskonale wyjaśnił, sól jest zabójcza dla felg - wydaje się ze usuniemy wzery, a tak naprawdę tylko chwilowo je ukryjemy, po jakimś czasie wyjdą normalne dziurki w aluminium praktycznie nie do zwalczenia.
Przerabialem juz dwa komplety felg po soli - szczerze nie do usunięcia, po jakimś czasie robi się coraz gorzej z felgą i pojawiają sie coraz większe kraterki
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 23-01-10, 08:06   

dzięki wszystkim za informacje i porady :padam: od poniedziałku biorę się za robotę mysle ze jednak coś z tego wyjdzie bo szkoda aby takie felgi poszły do lamusa :cwaniak2:
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 23-01-10, 08:19   

zawsze mozesz wymienić ranty ;)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 23-01-10, 09:18   

vmasher napisał/a:
zawsze mozesz wymienić ranty ;)

heheh no tak ale wiesz jaka jest cena rantów heheh
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15