Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
TDS
Autor Wiadomość
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 21-03-08, 22:35   TDS

Witam...chciałbym zaczerpnąć info-wiedzy na temat eksploatacji i opinii silników TDS w serii 3...może ktoś miał doczynienia z takim silniczkiem......czy jest to dobra jednostka napędowa w BMW jeśli chodzi o dizelka.... :) pozdro
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 21-03-08, 23:24   

Ja słyszałem kiepskie opinie o M41. Ponoć sporo oleju bierze (znam 2 posiadaczy), awaryjności jako takiej to się nie skarżą chłopaki ale kultura pracy kiepska, nie zbyt równo i stabilnie to chodzi jak na diesla, a no i dość głośny jest.. Diesel to od E46 się zaczyna na dobrą sprawę :hm:
_________________
 
 
 
zbigniew 
Przyjaciel Forum


BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 364
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-03-08, 23:46   

. Diesel to od E46 się zaczyna na dobrą sprawę...tak ale 3.0 litry bo 2.0 nie ma kultury pracy ..chodzi o bieg jalowy /na postoju/:cwaniak:
_________________
moja Beemka...zobacz.. http://www.yeahman.nazwa....wtopic.php?t=61 RINGI ANGEL EYES XENON

Sprawdz czy czegos nie potrzebujesz... http://www.mbpartner.com.pl
Sprzedam >
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 22-03-08, 23:20   

Bardzo delikatny silnik, wrażliwy na temperaturę, gdyż lekki jej przerost prowadzi do skrzywienia głowicy.
Częstą przyczyną tego jest pompa paliwowa z plastikowymi łopatkami, które pękają i prowadzą do słabszego chłodzenia motoru.
Trzeba dbać o filtr powietrza, szczelny dolot no i turbina powinna chodzić dopiero na rozgrzanym oleju w układzie smarowania.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 15