Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie BMW E36
Autor Wiadomość
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 11-02-10, 16:51   

Cytat:
A czy przy pozniejszym zakladaniu jest jakis problem


Czasami denerwuje wewnętrzny sworzeń bo potrafi się kręcić w belce razem z nakrętką.

Ale wystarczy oczyścić wszystko i podlewarować czymś i nirmalnie dokręcasz.

No i w sumie dostep zawsze jest ciężki ale tak to jakiś mega problemów nie będzie
_________________
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 15-02-10, 12:15   

Byłem dzisiaj u mechanika i powiedzial zebyn pochopnie nie kupował sworzni bo moze sie okazac ze kupno nowego wachacza z sworzniami plus robocizna wyjdzie taniej. Za wymiane sworzni powiedzial mi 100 zł . Twierdzil tez , ze moge miec nie wymienialny jeden sworzen i i tak bede musial wachacze zmieniac. Jak mozna sprawdzic samemu czy mam ten dlugi sworzen wymienialny??
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 15-02-10, 12:33   

Reeper napisał/a:
Twierdzil tez , ze moge miec nie wymienialny jeden sworzen i i tak bede musial wachacze zmieniac


zmień mechanika, bo cię w chu.... robi moim zdaniem, albo jest totalnym beztalenciem :wstyd:

wszystkie sworznie są wymienialne w e36, rozumiem że za cały komplet ci powiedział 100pln ?
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 15-02-10, 12:39   

Tak za caly komplet chyba , ze mnie zle zrozumial. Mechanik to ziomek z podworka i znamy sie w sumie od dziecka ale jakos ciezko mi sie z nim teraz dogadac hehe Teraz tak sie zastanawiam , ze wymiana calego wahacza ze sworzniami i tuleja zebym nie wiem jak liczyl nie wyjdzie taniej niz wymiana samych sworzni liczac do tego drozsza robocizne. Chyba jednak zmienie mechanika :wstyd:
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 15-02-10, 21:48   

Reeper napisał/a:
Za wymiane sworzni powiedzial mi 100 zł

To sporo.

Reeper napisał/a:
Jak mozna sprawdzic samemu czy mam ten dlugi sworzen wymienialny??

Kazda tuleja / sworzeń w E36 sie wymienia. Dotyczy to nawet mocowań mostu :ok:
_________________
 
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 15-02-10, 22:49   

A dobry wahacz swoje kosztuje i wymiana w chodzi w grę jeżeli stary jest uszkodzony.

2 sworznie (krótki i długi) to koszt z max 150zł za produkty Lemfordera (lub Meyle HD-wzmacnianie). Dobry wahacz będzie bliżej 300....


Do tych 150 możesz dorzucić jeszcze 100zł za pełne tuleje wahacza Meyle i masz zestaw na dziesiątki tyś km.
_________________
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 15-02-10, 23:14   

Zgadzam sie z wami. Kupuje caly zestaw najprawdopodobniej na allegro za niecale 300zł z przesylka tzn 2 sworznie krutkie 2 dlugie i 2 tuleje Lemfordera a z kocowkami po tym jak zobaczylem jakie ceny ma Lemforder to kupie cos innego ale dobrego. Do drazkow itp mam latwy dostep i bez mechanika to zrobie a wahacze to juz chce miec na cacy.
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 21-02-10, 16:07   

Witam . Z przednim zawieszeniem jade jutro do mechanika ustawic sie na piatek ale przed wczoraj wchodzac troche szybciej w zakret i troche go scinajac poczulem jak mi tyl uciekal to napewno nie amory bo mam sprawne . To takie bylo uczucie jakby tyl chcial mnie wyprzedzic , po powrocie jazdy na wprost czulem jakby auto jechalo tak pod kontem . Wie ktos moze ktore czesci tylnego zawieszenia za ten stan odpowiadaja i jak to ewentualnie sprawdzic.

Pozdro !
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 21-02-10, 22:12   

Reeper napisał/a:
To takie bylo uczucie jakby tyl chcial mnie wyprzedzic

Ja tak mam na co drugim zakręcie :lol:

A tak na poważne to uszkodzenie zawieszenie to loteria, trzeba wejść w kanał pod lewarować auto, zdjąć koło i dokładnie obejrzeć!
_________________
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 21-02-10, 22:24   

Ok to jak w piatek bede wymienial te sworznie to lukne na tyl . Mam nadziej , ze to nie tuleje tylko np poduszki amora bo tak odrazu po kupnie auta to spory wydatek :(
_________________
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 22-02-10, 18:34   

Kup dobre części i zapomnisz o tym na długi czas ;)
_________________
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 22-02-10, 18:47   

Tak wiem ale przyznam sie szczerze , ze nie wszystkie beda firmy Lemforder ale sa tez inne dobre firmy , ktore robia dobre czesci zawieszeia . Dzisiaj bylem u miechaniora i w swoim sklepie zlozyl mi zestaw sworzni i tulei i wyszlo mu 450 zł oczyswiscie Lemfordera ale kupilem taki sam zestaw za niecale 300zł na allegro.
_________________
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 22-02-10, 19:06   

Lemforder jest dobry ale sam mam na tyle poduszki amorów meyle HD i takich samych swozni krótkich na przód będę szukał ponieważ ich nietypowa (poprawiona-wzmocniona) konstrukcja do mnie przemawia i to bardzo.


Ja już chyba ~450zł wsadziłem w same gumki ,a nadal zostały łączniki stabi z tyłu i tuleje tylnych wahaczy i sworznie zewnętrzne :P


Będę happy jak zamkne się w 650-800zł za wszystko :P
_________________
 
 
 
Reeper 



BMW: BMW E46 323i
Silnik: M52tuB25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 286
Skąd: ???
Wysłany: 22-02-10, 19:14   

A ja jak sie zamkne z przednimi amorami no i tylnym zawieszeniem bez amorow w 1300 zł . Własnie o takiej firmie myslalem ale tuleje plywajace kupie chyba lemfordera a reszte wlasnuie Meyle. Ale nie jest zle bo bunia bede smigal do czasu jak mnie bedzie stac na E-46 :cwaniak2: a jak nie bedzie to wsadze silnik 2,0 l i bedzie tez dobrze :)
_________________
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 22-02-10, 19:19   

Amorów nie licze :P

Tył 300, a przod pewnie z +1000zł wyjdzie ale sie jeaszcze ozbaczy
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14