Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
03-03-10, 11:32
problem z lpg
Autor Wiadomość
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 02-03-10, 21:17   problem z lpg

witam mam taki problem a mianowicie po wyjechaniu calego gazu i napelnieniu do pelna po osiagnieciu 20st przechodzi na chwile w gaz i zaraz odcina przechodzi w bezyne i sygnalizuje brzeczykiem i dioda koniec gazu , diody od stanu gazu wszystkie zapalone(pelny zb). ostatnio tez tak mialem ale po kilku dniach zaczal zalanczac i bylo ok do tankowania, mysle ze spadlo cisnienie na listwie tylko jak je wymusic zpowrotem?
 
 
bobiszonn 
BOB



BMW: E36 316
Imię: Michał
Silnik: 316 M40
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-03-10, 22:08   

moze wiesza ci sie elektrozawór przy butli
_________________
Jezeli ci pomoglem kliknij pomogl !!



.....
 
 
 
bil1091 



BMW: E36 320 cabrio
Imię: Dawid
Silnik: M52
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 55
Skąd: Ciechocin Kuj-pom
Wysłany: 03-03-10, 09:44   

Najbezpieczniej nie wyjeżdżaj wszystkiego do końca
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 03-03-10, 09:56   

jacol e36, najszybciej będzie jeśli się podepniesz lapkiem i kukniesz jakie jest ciśnienie oraz temp jest wiele powodów dlaczego się przełącza na PB
Jaka instalacja?
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
bil1091 



BMW: E36 320 cabrio
Imię: Dawid
Silnik: M52
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 55
Skąd: Ciechocin Kuj-pom
Wysłany: 03-03-10, 11:05   

sekfencyjna intalacja przełącza się przy 30 'C z pb na lpg
 
 
patryk w-wa 



BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M62TUB44
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 189
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-10, 12:14   

bil1091 napisał/a:
sekfencyjna intalacja przełącza się przy 30 'C z pb na lpg


Wszystko zalezy od tego jak masz ustawione moze sie przelaczac nawet przy 10st.

Najprawdopodobniej masz uszkodzony wlasnie ktorys zawor mialem tak samo u mnie byl uszkodzony ten przy reduktorze zamykal sie i nie bylo cisnienia gazu wiec instalacja przelaczala sie na benzyne.
 
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 03-03-10, 14:29   

dzieki za podpowiedzi ,elektrozawor raczej wykluczam bo to sie dzieje(2 razy) po wyjechaniu gazu do konca i zatankowaniu, instalacje mam stag 300 ustawiona na20st,
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 07-03-10, 12:12   

odswierzam temat i mam pytanko dla wlascicieli sekwencji z czego macie wziete podgrzewanie reduktora : z przeplywki czy z nagrzewnicy?i czy ten wezyk z bloku pod kolektorem do przeplywki jest zasilajacy czy powrotny?
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 12-03-10, 12:00   

widziałem różnie jeśli się nie chce gazownikowi to podpina pod przepustnicę, Ja tak miałem i zimą dłuuuuugo nagrzewał mi reduktor teraz mam zmienione pod nagrzewnicę i jest o niebo lepiej jeśli coś to mam gdzieś schemat jak być powinno w m50/m52
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-03-10, 10:09   

nameczylem sie 3godz i zmienilem, podczepilem sie pod ten dolny waz pod elektrozaworkami, zasilanie prosto z bloku do reduktora i powrot do elektrozaworow, ale z racji ze reduktor mam z przodu kolo reflektora przy baranach nie moge odpowietrzyc nagrzewnicy :mur: jesli mozesz to podeslij schemacik i napisz jak poradziles sobie z odp nagrzewnicy :wstyd:
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 02-04-10, 12:08   

jesli już masz połączone to wszystko więc tak rozumiem ze ogólnie wiesz oraz znasz zasady odpowietrzania bmw powietrze z nagrzewnicy ;pozbywam się sposobem grzeje auto później przód do góry tak aby nagrzewnica była najniższym punktem w całym obiegu jeśli się nie uda to powtarzam i nie ma bata musi wygnać powietrze z nagrzewnicy
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 02-04-10, 21:11   

poradzilem sobie z odpowietrzaniem jest ok. poprzednio musialem jechac zeby gaz sie zalaczyl na wolnych obr zapomnij gdyz powrot z przepustnicy wchodzi w rurke ok 8mm i na wolnych obr plyn idzie tam gdzie ma lzej czyli gdzie sa szersze kanaly. teraz przy ustawieniu zalaczania 20st zalacza sie gdy wskazowka wejdzie 1mm na niebieski poprzednio [podczas jazdy] wskazowka musiala zejsc z niebieskiego, pozatym teraz mam tak dogrzany reduktor ze przy 15st na dworze nawet po kilku godzinnym postoju po odpaleniu zaraz zalacza gaz, a pogorszenia dzialania ogrzewania [mimo dlugich wezy do reduktora] nie zauwazylem czyli super nawet spalanie gazu spadlo a wskaznik od byny stoi w miejscu no prawie... ale chcialbym wiedziec jak ty masz podlaczone, czy tak jak ja czy na trojnikach?
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 06-04-10, 12:28   

mam dokładnie wpięte w ten sposób trójnikami
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-04-10, 21:36   

no ja nie uzylem trojnikow tylko podlaczylem sie szeregowo pod dolny waz od elektrozaworow myslalem ze on jest zasilajacym
 
 
pawelaspl 



BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 07-04-10, 08:55   

jacol e36, sorki faktycznie dolny jest zasilaniem pomyłka wpiełeś się szeregowo tez będzie ok mogą być małe problemy w zimę z ogrzewaniem auta ale jesli jest ok tak zostaw nic nie zmieniaj
_________________
Bardzo Mądry Wybór
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15