Przesunięty przez: yeahman 03-03-10, 11:32 |
problem z lpg |
Autor |
Wiadomość |
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 02-03-10, 21:17 problem z lpg
|
|
|
witam mam taki problem a mianowicie po wyjechaniu calego gazu i napelnieniu do pelna po osiagnieciu 20st przechodzi na chwile w gaz i zaraz odcina przechodzi w bezyne i sygnalizuje brzeczykiem i dioda koniec gazu , diody od stanu gazu wszystkie zapalone(pelny zb). ostatnio tez tak mialem ale po kilku dniach zaczal zalanczac i bylo ok do tankowania, mysle ze spadlo cisnienie na listwie tylko jak je wymusic zpowrotem? |
|
|
|
|
bobiszonn
BOB
BMW: E36 316
Imię: Michał
Silnik: 316 M40
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 12 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 420 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-03-10, 22:08
|
|
|
moze wiesza ci sie elektrozawór przy butli |
_________________ Jezeli ci pomoglem kliknij pomogl
.....
|
|
|
|
|
bil1091
BMW: E36 320 cabrio
Imię: Dawid
Silnik: M52
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 55 Skąd: Ciechocin Kuj-pom
|
Wysłany: 03-03-10, 09:44
|
|
|
Najbezpieczniej nie wyjeżdżaj wszystkiego do końca |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 03-03-10, 09:56
|
|
|
jacol e36, najszybciej będzie jeśli się podepniesz lapkiem i kukniesz jakie jest ciśnienie oraz temp jest wiele powodów dlaczego się przełącza na PB
Jaka instalacja? |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
bil1091
BMW: E36 320 cabrio
Imię: Dawid
Silnik: M52
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 55 Skąd: Ciechocin Kuj-pom
|
Wysłany: 03-03-10, 11:05
|
|
|
sekfencyjna intalacja przełącza się przy 30 'C z pb na lpg |
|
|
|
|
patryk w-wa
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M62TUB44
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 189 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-10, 12:14
|
|
|
bil1091 napisał/a: | sekfencyjna intalacja przełącza się przy 30 'C z pb na lpg |
Wszystko zalezy od tego jak masz ustawione moze sie przelaczac nawet przy 10st.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony wlasnie ktorys zawor mialem tak samo u mnie byl uszkodzony ten przy reduktorze zamykal sie i nie bylo cisnienia gazu wiec instalacja przelaczala sie na benzyne. |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 03-03-10, 14:29
|
|
|
dzieki za podpowiedzi ,elektrozawor raczej wykluczam bo to sie dzieje(2 razy) po wyjechaniu gazu do konca i zatankowaniu, instalacje mam stag 300 ustawiona na20st, |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 07-03-10, 12:12
|
|
|
odswierzam temat i mam pytanko dla wlascicieli sekwencji z czego macie wziete podgrzewanie reduktora : z przeplywki czy z nagrzewnicy?i czy ten wezyk z bloku pod kolektorem do przeplywki jest zasilajacy czy powrotny? |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 12-03-10, 12:00
|
|
|
widziałem różnie jeśli się nie chce gazownikowi to podpina pod przepustnicę, Ja tak miałem i zimą dłuuuuugo nagrzewał mi reduktor teraz mam zmienione pod nagrzewnicę i jest o niebo lepiej jeśli coś to mam gdzieś schemat jak być powinno w m50/m52 |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 14-03-10, 10:09
|
|
|
nameczylem sie 3godz i zmienilem, podczepilem sie pod ten dolny waz pod elektrozaworkami, zasilanie prosto z bloku do reduktora i powrot do elektrozaworow, ale z racji ze reduktor mam z przodu kolo reflektora przy baranach nie moge odpowietrzyc nagrzewnicy jesli mozesz to podeslij schemacik i napisz jak poradziles sobie z odp nagrzewnicy |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 02-04-10, 12:08
|
|
|
jesli już masz połączone to wszystko więc tak rozumiem ze ogólnie wiesz oraz znasz zasady odpowietrzania bmw powietrze z nagrzewnicy ;pozbywam się sposobem grzeje auto później przód do góry tak aby nagrzewnica była najniższym punktem w całym obiegu jeśli się nie uda to powtarzam i nie ma bata musi wygnać powietrze z nagrzewnicy |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 02-04-10, 21:11
|
|
|
poradzilem sobie z odpowietrzaniem jest ok. poprzednio musialem jechac zeby gaz sie zalaczyl na wolnych obr zapomnij gdyz powrot z przepustnicy wchodzi w rurke ok 8mm i na wolnych obr plyn idzie tam gdzie ma lzej czyli gdzie sa szersze kanaly. teraz przy ustawieniu zalaczania 20st zalacza sie gdy wskazowka wejdzie 1mm na niebieski poprzednio [podczas jazdy] wskazowka musiala zejsc z niebieskiego, pozatym teraz mam tak dogrzany reduktor ze przy 15st na dworze nawet po kilku godzinnym postoju po odpaleniu zaraz zalacza gaz, a pogorszenia dzialania ogrzewania [mimo dlugich wezy do reduktora] nie zauwazylem czyli super nawet spalanie gazu spadlo a wskaznik od byny stoi w miejscu no prawie... ale chcialbym wiedziec jak ty masz podlaczone, czy tak jak ja czy na trojnikach? |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 06-04-10, 12:28
|
|
|
mam dokładnie wpięte w ten sposób trójnikami |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 06-04-10, 21:36
|
|
|
no ja nie uzylem trojnikow tylko podlaczylem sie szeregowo pod dolny waz od elektrozaworow myslalem ze on jest zasilajacym |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 07-04-10, 08:55
|
|
|
jacol e36, sorki faktycznie dolny jest zasilaniem pomyłka wpiełeś się szeregowo tez będzie ok mogą być małe problemy w zimę z ogrzewaniem auta ale jesli jest ok tak zostaw nic nie zmieniaj |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
|