Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera, elektroszpera !!
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 31-03-08, 15:40   

czyli elektroszpera jest zła na codzień ?? :mur: :mur:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 31-03-08, 16:16   

raczej tak...
_________________
rev
 
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-08, 22:19   

Jest zła i na co dzień i do jazdy na czas. Dobra jest tylko do driftu.
_________________
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 31-03-08, 23:47   

kostek_ja, nie wierze że Twoja szpera jest 100% bo był by to zupełny absurd!!!!!
jezeli zblokuje na 100% to właśnie wtedy wewnętrzne koło dostaje poślizgu!!! a przecież nie o to chodzi więc jednym słowem jesteś źle poinformowany o Twojej szperze.

vmasher, szerze powiedziawszy to nie wiem czy jest sens spawać seryjny most w m40 bo i tak dobrej zabawy nie będziesz miał przez słaby silnik chyba że w skrajnych przypadkach, dlatego polecam ori szpere 25% lub lepiej 40% ale to rarytas
jesli chodzi o działanie to satelitki maja zwiększone tarcie ze sobą i półośki ciężej się kręcą co w efekcie jest łapanie dwóch kół razem.

natomiast w mocniejszym silniku do zabawy polecam właśnie elektro
do driftu najlepsze rozwiązanie do codziennej jazdy juz nie koniecznie choć dla chcącego nic trudnego.

mówisz że masz ten most na wykończeniu a masz juz drugi wiec spawaj ten i sobie polatasz troche zobaczysz jak to jest jak bedzie ciężko na codzień to przeżucisz sobie normalny
_________________
Ostatnio zmieniony przez no_limit 01-04-08, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-08, 00:00   

Jak już napisałem moja szpera ma 100%, nie chcesz nie wierz. Z praktyki wiem że wewnętrzne koło wpada w poślizg bardzo często jak auto nie ma szpery, jeżeli nie wierzysz to wsiądź do samochodu bez szpery i sprawdź, a potem się wypowiadaj. U mnie blokuje na 100% W SKRAJNYCH przypadkch, czyli jak różnica prędkości kół jest większa od jakieś wartości ( w porsche 911 gt2 ta różnica to 28% ile jest w mojej eMce to nie wiem) np. gdy jedno koło jest na lodzie drugie na asfalcie wówczas blokuje w 100%, a kiedy dokładnie w zakrętach to nie wiem. Tylko proszę nie porównuj mojej adaptacyjnej szpery do spawanego mostu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez no_limit 01-04-08, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 01-04-08, 00:12   

kostek_ja, wiem jak jest ze szperą a jak bez i na czym to wszystko polega ale BMW nie wyprodukuje szpery 100% bo to było by nie normalne, pomysl jedziesz po łuku zewnetrzne koło obraca się szybciej więc jak zepniesz na 100% to wewnetrzne złapie poslizg bo bedzie się musiało obracać tak samo jak zewnętrzne.
ja wierzyc nie musze to prawda ale tak byc poprostu nie moze!
nie wprowadzaj innych w błąd .
Twoja szpera napewno nie ma 100%

kostek_ja napisał/a:
nie porównuj mojej adaptacyjnej szpery do spawanego mostu.

nikt tu tego nie porównuje
_________________
Ostatnio zmieniony przez no_limit 01-04-08, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-08, 00:18   

///ESIU napisał/a:
pomysl jedziesz po łuku zewnetrzne koło obraca się szybciej więc jak zepniesz na 100% to wewnetrzne złapie poslizg bo bedzie się musiało obracać tak samo jak zewnętrzne.


Wiem, ale pod warunkiem że wystąpi duża różnica prędkości, a podczas jazdy na łuku (o ile się nie przesadzi z gazem) ta różnica nie jest na tyle duża żeby zablokowała się na 100%.



[ Dodano: Wto Kwi 01, 08 01:06 ]
A teraz źródło:
KMH nr.6 Listopad 2007 strona 33

Co prawda dotyczy to M3 e92, ale BMW na swojej stronie podawało to o e46 (niestety już tego nie ma) i udowadniam że jest to możliwe.

[ Dodano: Wto Kwi 01, 08 01:08 ]
///ESIU napisał/a:
nie wprowadzaj innych w błąd .

I kto tu wprowadza innych w błąd?? :cwaniak:

[ Dodano: Wto Kwi 01, 08 01:18 ]
Widzę że odbiegliśmy od tematu.

Koledze vmasherowi radze kupienie używanej szpery od e36 M3 3.0 w przyzwoitym stanie oddać do regeneracji i przy okazji spiąć ją do 100%. Moim zdaniem lepiej się raczej nie da.
_________________
Ostatnio zmieniony przez no_limit 01-04-08, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 01-04-08, 07:44   

kostek_ja napisał/a:
Wiem, ale pod warunkiem że wystąpi duża różnica prędkości

taka duża róznica musiała by byc gybys jechał 140km na rądzie

kostek_ja napisał/a:
I kto tu wprowadza innych w błąd?? :cwaniak:

nie wiem jak to jest ale dla mnie jest to troche nie możliwe by taka szpera miała sens bycia. redaktorzy gazet tez sie mylą i to dosc często :lol:
ja obstawiam dalej przy swoim

kostek_ja napisał/a:
Koledze vmasherowi radze kupienie używanej szpery od e36 M3 3.0 w przyzwoitym stanie oddać do regeneracji i przy okazji spiąć ją do 100%. Moim zdaniem lepiej się raczej nie da.

hehe szpere ori spiac na 100% ?? czyli zaspawać na stałe :lol:
wiesz co to jest szpera spieta na 100%?
to jest szpera zaspawana inaczej elektroszpera
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 01-04-08, 07:55   

No właśnie też tak czytam i nie czaje :)
to przecież zespawam satelitki i ją zepne na 100% i to tanim kosztem :lol:
zresztą mam 2 mosty to jeden pójdzie na elektroszpere :yeah:
teraz już niewiem czy warto kupić ta szpere z m3 czy nie!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-04-08, 08:27   

z tego co wiem to szpera adaptacyjna w zależności od potrzeby ( otwarcia przepustnicy i paru innych rzeczy których pilnuje cała masa elektroniki bardziej zaawansowanej niz w statku kosmicznym) zmienia % spięcia zależnie od potrzeby czyli np przy starcie na prostej mamy moc przekazywana na obydwa kola niezależnie od poślizgów, przy jeździe po łuku (spokojnej) satelitki są rozpinane.

co do szpery jeśli masz dwa mosty to zaspawa i bzdura ze w m40 nie ma sensu, jak już pisałem znajomy ma w dużym fiacie ( no owszem trochę lżejszy jest) i cieka nie miłosiernie a ma 118km wiec tyle co m 40 :)

Ps. Też jestem dyslektykiem ( także dysortografikiem i dysgrafikiem- i mam na wszystko papiery ) ale staram sie pisać poprawnie- mam słownik :)
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 01-04-08, 08:48   

I tak zrobię, zespawam 1 most i się pobawie :) cóż to za problem most zmienić i pojeździć sobie trochę :)
choć chętnie bym kupił taka ori szpere, ale myślałem że to trochę inna zasada działania, ale skoro twierdzisz że steruje tym elektronika to lipa!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 01-04-08, 10:45   

w tej adaptacyjnej to elektronika, w ori do e36 raczej nie ma tak skomplikowanych rozwiązań :wstydnis:
_________________
E30 forever
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-08, 11:42   

Po za tym niedługo nie będzie już M40...

I proszę userów o nie wytykanie innym błędów bo to nie ma sensu. Napisz PW co tego co źle napisał żeby zedytował, bądź do moda i on zedytuje...
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 01-04-08, 11:45   

Cytat:
Po za tym niedługo nie będzie już M40...


dokładnie :yeah: :yeah: :yeah: może już w tym tygodniu :yeah:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 01-04-08, 12:53   

Don.Wojciech napisał/a:
i bzdura ze w m40 nie ma sensu

no wiesz dla mnie np. m40 nie jedzie wogólez ale pamietam czasy jak mercedesem dieslem postawiłem leciuteńki boczek i juz sie tym jarałem że na rondzie mi sie tylne koło uslizneło.
wszystko zalezy kto czego oczekuje i jakich wrazeń szuka w samochodzie

vmasher, normalnie do m40 polecam iri szpere 25% czy 40% ale skoro masz dwa mosty to nie wiem wogóle nad czym ta dyskusja :lol:
spawaj i już :cwaniak2:

aha szpera z e36 nie posiada zadnej elektroniki dla sprostowania ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez no_limit 01-04-08, 13:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 19