Szpera, elektroszpera !! |
Autor |
Wiadomość |
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 06-07-08, 09:35
|
|
|
szperun 100% to jest to |
_________________
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 23-07-08, 12:47
|
|
|
jest na zasadzie wiscozly taka sama byla montowana w IX np E30 totalna porazka po wlozeniu do auta nie wiadomo kiedy zlapie i kiedy odpusci zero kontroli nie wime czy dobrze widze ale cos sie tam mam dzic jeszcze z cisnienim oleju w dyfrze wiec nie wiadomo czy tez nie jest sterowana pompka oleju ktora jest zamontowana w dyfrze jesli tak to czym wieksze nagle cisnienie tym bardziej spina oprocz tego widac ze jest normalna szpera plytkowa LSD sprostowanie do wypowiedzi z pierwszej strony w E30 ///M szpera wynosila 40 % a nie 25%
W E34 540 mialem bardzo fajna szpere zalaczala sie w momencie naglego dodania gazu i zawszena wsteczny wylaczala sie powyzej 60 km/h dzialal podobnie jak wiskotyczna tylko zalaczala sie odrazu po naglym dodaniu gazu przy lekkim nie zalaczala nie mialem ochoty rozbierac mostu zeby sprawdzic i zaluje zwykla plytkowa LSD znam na pamiec |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-07-08, 03:10
|
|
|
Ja właśnie kocham swoją emkę za to że dokładnie wiadomo kiedy złapie, a kiedy puści |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 24-07-08, 08:07
|
|
|
E ja kocham swoja 335i, ze nigdy nie pusci |
_________________ rev |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 24-07-08, 09:11
|
|
|
no tak to jest wlasnie najwazniejsze ze wiadomo kiedy nie pusci a w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo , jedno jest pewne blokada ploytkowa LSD potocznie szpera jest najlepszym wynalazkiem jaki istnieje reszta to półprodukty |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 24-07-08, 13:34
|
|
|
x_e_o_n napisał/a: | no tak to jest wlasnie najwazniejsze ze wiadomo kiedy nie pusci a w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo , jedno jest pewne blokada ploytkowa LSD potocznie szpera jest najlepszym wynalazkiem jaki istnieje reszta to półprodukty |
no tak tu sie z toba zgodze, jeszcze jak traktowalem E30 jako normalne auto mialem szpere 25% z M3 i zawsze lapala
Co do mojej poprzedniej wypowiedzi to powiedzialem to w formie zartu, bo teraz mam spawany dyfer |
_________________ rev |
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-07-08, 19:33
|
|
|
x_e_o_n napisał/a: | w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo |
To raczej kwestia jakości szpery, a nie samego rozwiązania. Moja adaptacyjna szpera chodzi cudnie |
_________________
|
|
|
|
|
|