Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
marsel 
marsel



BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Skąd: garwolin-wiazownaWOT
  Wysłany: 24-01-08, 08:44   pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niiewiem co szie dzieje ? jak skrecam kiera na miejscu nie do oporu na malych obrotac jest spoko a gdy dam gazu do 2 tysi. i krece kiera to zaczyna beczec jak krowa i niewiem co to plynu od wspomagania nie wymienialem od kad kupilem auto (1.5 roku) czy to pompa siada juz ?? ??????????
 
 
 
razyel 



BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 152
Skąd: Olszyna Lubańska
Wysłany: 24-01-08, 08:48   

Sprawdź poziom płynu, jak masz dobrze to już pompa wspomagania może Ci siadać.
Acha i skręć koła do oporu i puść kiere, powinna zostać w miejscu. Ponoć jak sama wraca to już pompa padaka.
_________________

 
 
 
Gość

Wysłany: 24-01-08, 10:20   

PLYN TO NAWET NIE LAPIE WSKAZNIKA TEGO W KORKU I JAK PRZYGAZUJE TO POTEM BABELKI SA NA POWIERZCHNI .ZA MALO ?
Ostatnio zmieniony przez yeahman 24-01-08, 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
razyel 



BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 152
Skąd: Olszyna Lubańska
Wysłany: 24-01-08, 10:22   

Za mało ! Dolej płynu i później zostaw odkręcony korek, odpal samochód i parę razy pokręć kierą do oporu w jedną i w drugą stronę. Żeby zeszły bąbelki bo układ masz zapowietrzony.
_________________

 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-08, 10:37   

:coo: dolewaj płyn raz dwa bo zaraz będzie po pompie!! Wstyd ze do takiej sytuacji dopuściłeś!! :wstyd:

może by warto było wymienić płyn :) nie chce mi sie już pisać jak to robić wiec przeczytaj sobie tu:

link
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 24-01-08, 13:44   

Zamiast dolewać radziłbym wymienić. Płyny do układów hydraulicznych muszą mieć odpowiednią lepkość. Przez 1.5 roku na pewno nie ma już takich właściwości jakich powinien. Możesz poznać po kolorze. Jeśli traci czerwonkawą barwę to do wymiany. :)
_________________
 
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 24-01-08, 14:09   

u Mnie poszła Pompa Płynu było pod dostatkiem i Poszła Wymieniam za Tydzien :hyhy: ooo to trzeba dbać :) ja Płyny sprawdzam tak gdzies co Tydzien czasem czesciej To jest najwazniejsze :) Pozdrawiam :) :hyhy:
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
marsel 
marsel



BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Skąd: garwolin-wiazownaWOT
Wysłany: 24-01-08, 20:46   

ok.dzieki za rady , a u mnie przy zbiorniczku sa 2 przewody jeden zaraz zakreca w strone kola pasowego drugi zas idze za pompe to ktory odkrecic trzeba a w maglownicy niema zadnej srubki do spuszczenia plynu ?
 
 
 
Hawaii 
Przyjaciel Forum


BMW: E36
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 215
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-08, 21:09   

musisz odkrecic przewod w najniższym miejscu. Muszisz sie polozyc pod auto i zobaczysz za zdezakiem miejsce łącznia sztywnego przewodu z wężem gumowym pod pompą wspomagania. 10 minut roboty i po bólu.
nie zapomniej tylko potem odpowietrzyć.
Muszisz krecic po zalaniu nowym płynem na maxa w lewo i prawo az przestanie ryczeć :)
 
 
marsel 
marsel



BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Skąd: garwolin-wiazownaWOT
Wysłany: 24-01-08, 21:13   

CZYLI jeden t tych dwoch co sa przy zbiorniczku ? a niema srubeczki w maglownicy zadnej?
 
 
 
Hawaii 
Przyjaciel Forum


BMW: E36
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 215
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-08, 21:56   

tak, jeden z tych dwóch, ale nie odkręcasz przy zbiorniczku tylko niżej.
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 24-01-08, 22:49   

A, no i wyczyść zbiorniczek :ok:
_________________
 
 
 
marsel 
marsel



BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Skąd: garwolin-wiazownaWOT
Wysłany: 25-01-08, 09:16   

tak ale te przewody ida do pompy i wydaje mi sie ze odkrecenie ich moze cos popsuc bo tam sa sruby z dziura w srodku zeby pltn przeplywal
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 27-01-08, 14:26   

Dałoby radę zrobić foto ?? To porównałbym z tym co mam u siebie.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 16