Pomoc w wyborze silnika w coupe e46 - PB czy ON? |
Autor |
Wiadomość |
KrólikE46
BMW: E46 330d
Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 317 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 18-07-10, 14:04
|
|
|
mi przy przelotowych 140km/h pali 7 litrów, po mieście 9. 2.8 PB napewno tak mało nie spali, a jeszcze coś można od ON odliczyć |
_________________ 330D Touring Oceń mojego Turasa
|
Ostatnio zmieniony przez KrólikE46 18-07-10, 21:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 18-07-10, 20:11
|
|
|
PB RZĄDZI,ON JEST DLA ZDZIADZIAŁYCH PRYKÓW..... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
karol.e36
BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 1298 Skąd: brańsk-białystok
|
Wysłany: 18-07-10, 22:06
|
|
|
KrólikE46 napisał/a: | mi przy przelotowych 140km/h pali 7 litrów, po mieście 9. 2.8 PB napewno tak mało nie spali, a jeszcze coś można od ON odliczyć |
jak masz firmę to i bezyne czy gaz odliczysz chyba że jesteś rolnikiem i bierzesz na traktor |
_________________ Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082
www.alsort.pl |
|
|
|
|
cichondo
Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 710 Skąd: Ngd
|
Wysłany: 18-07-10, 23:34
|
|
|
ropa do traktorów a gaz do zapalniczek tyle |
|
|
|
|
karol.e36
BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 1298 Skąd: brańsk-białystok
|
Wysłany: 19-07-10, 21:26
|
|
|
cichondo, chwba robisz 30 km miesiecznie skoro tak mowisz albo nie masz na co innego pieniedzy wydawać tylko na wache |
_________________ Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082
www.alsort.pl |
Ostatnio zmieniony przez MaTiMa 19-07-10, 21:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 20-07-10, 20:12
|
|
|
Chłopaki wyluzujcie, ja też jeżdżę benzynką, która "trochę" pali, ale nie można negować nikogo za to, że pomyka na innym paliwie bo za chwilę się okaże, że prawdziwe BMW to tylko coupe w benzynie o pojemności nie mniejszej niż 2.5, a reszta to tylko nędzne podróby.
Sami się obrażacie.
Faktem jest, że dźwięku benzynki w R6 lub tym bardziej V8 nic nie zastąpi, ale nie dla każdego jest to najważniejsze lub osiągalne.
Wracając do tematu to przy twoim małym przebiegu rocznym ja proponuję 330i w manualu, gdyż da to najwięcej frajdy z jazdy, a spalanie kształtuje się podobnie jak 2.5 i 2.8. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
szay
BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-09-10, 21:38
|
|
|
hmm... tak sobie czytam - benzynka jest faktycznie SUPER i gorąco polecam, ale ostatnimi czasy okazuje się, że jeżdżę trochę za dużo - wyjdzie pewnie ze 40-45 tys rocznie i coraz poważniej myślę o zmianie mojej 325i na 330d |
|
|
|
|
///ADi
Zbieracz Złomu
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 27-09-10, 23:05
|
|
|
///ADi napisał/a: | osobiście nie jestem zwolennikiem diesli i pewnie nigdy nie będę... dla mnie to złudna oszczędność bo gdy w dieselku się coś wysypie... a niestety na paliwie jakie jest w PL szanse na to, że się wysypie są dość duże to niestety nie są to tanie naprawy... silniki benzynowe są jak dla mnie bezpieczniejsze, a jak coś poleci to nie kosztuje fortuny...
dla mnie w grę wchodzi tylko Pb lub Pb+LPG... |
ADI dla mnie właściwie również Same Diesle w PL teraz a oszczednosci to na Tym prawie zero policzyć wszystko to i tak ten diesel wyjdzie drożej i tak. |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
ikarus
BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 6648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-10, 09:01
|
|
|
///ADi napisał/a: | a niestety na paliwie jakie jest w PL szanse na to, że się wysypie są dość duże to niestety nie są to tanie naprawy... |
I tu musze sie z koleżką zgodzic... Chcecie o tym porozmawiac
Regeneracja pompy wtryskowej 2300...
wtryskow od 200-400/szt czyli max 2400 przy 6 garach
turbo 2000
Jesli chodzi o nowe czesci a nie regenerowane to ceny juz kształtuja sie troszke inaczej,analogicznie 5000-6000 za pompe,1000-1500 za wtryskiwacz i ok 4000-5000 za turbo a te elementy padaja najczesciej wiec kalkulacja wyboru jest chyba oczywista... Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 28-09-10, 09:07
|
|
|
ikarus26 napisał/a: | Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
|
i tak bywa najczęściej |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 28-09-10, 11:22
|
|
|
ikarus26 napisał/a: | Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
|
dlatego nie mam diesla , orientuję się jedynie tylko tyle, że nawet serwis silnika jest droższy i trzeba uważać na turbo |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
ikarus
BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 6648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-10, 11:30
|
|
|
Własnie... i tu rozsądek musi trzymac ryze i przy kupnie zadac sobie zajeb#cie ale to zaje#cie wazne pytanie:
Liczyc na to ze moj disel sie nie posuje i bede jezdzic tanio
No chyba nie zupełnie... Tezz na to liczyłem i sie ku wa przeliczyłem
Teraz tylko licze ze usterka sie juz nie powtórzy i pompa wytrzyma mi jeszcze ze 20 000 km,nie padnie turbo i td,itd |
|
|
|
|
///Przemas
BMW: E90
Imię: Przemek
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 663 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-09-10, 08:57
|
|
|
Nigdy nie polecę diesla komuś, kto jeździ po mieście! Tylko PB, ewentualnie na dobrym podtlenku gazotu |
_________________
FUCK THE NEW CAR, I'M DRIVING OLDSCHOOL.
|
|
|
|
|
tryall
BMW: 328 Ci
Imię: Alek
Wiek: 39 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 17 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 18-12-10, 17:07
|
|
|
Znajomy kupił 330cd, auto ogień, zapindala, mało pali, chwila moment i jest 200 km/h na blacie i spalanie w trasie rzędu 8 litrów, pomyśleć można - bajka i moje palące od 11 litrów w górę 2.8, nie ma co podjeżdżać, z tymże u mnie podczas 27 miesięcy użytkowania poleciał zbiornik płynu wyrównawczego i ostatnio pompa wspomagania - naprawy wyniosły sumie 800 zł. U znajomego poleciały klapki do silnika i narobiły szkód na 4 tys, lały wtryski - 2 tys, dwumas jest w agonii. Auto od I właściciela z książka, obecnie przelot 230 tys km. Tak mogę podsumować diesla i jego pozorną oszczędność. |
|
|
|
|
|