330d Odpala i po chwili gaśnie :-( |
Autor |
Wiadomość |
MaTiMa
BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 3228 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-08-10, 23:11 330d Odpala i po chwili gaśnie :-(
|
|
|
Witam
Aktualnie jestem na wyjeździe i niestety bunia mnie zawiodła pierwszy raz.
Sprawa wygląda następująco:
W sobote była sroga ulewa i auto stało nieruszane jeszcze ze 3-4 dni. Potem gdy już jechałem do pobliskiego miasteczka silnik podczas jazdy nagle zgasł i KICHA. Od razu próba odpalenia i się udało, przejechałem jeszcze tak ze 500m kiedy to nagle ponownie zgasła I już nie chciała odpalić w ogóle.
Przekręcając kluczyk w pozycje II wskazówka od temperatury wody leci od razu na czerwone pole
Noc spędziła na stacji benzynowej i z rana byłem umówiony z laweciarzem na transport do jakiegoś pobliskiego elektryka/mechanika. Na drugi dzień bunia odpaliła od pierwszego razu ale niestety po przejahaniu 1km zdechła ponownie i nie odpaliła już. Zapakowaliśmy na lawete i zrzuciliśmy u "magika"
Po jakimś czasie odpaliła znowu, tylko tym razem popracowała podpięta pod komputer i zgasła. Żadne błędy się nie zapisały i "magik" twierdzi, że musiała się gdzieś dostać woda, która przeszkadza elektryce w kontakcie z komputerem.
Czy miał ktoś podobny przypadek Licze na szybkość porady, bo chciałbym wrócić jakoś niedługo do domu i to nie na lawecie
gdzie szukać w pierwszej kolejności ?
P.S. no i może ktoś z okolicy Władysławowa może mi polecić jakiegoś sprawdzonego mechanika/elektryka w okolicy, który zająłby się moim przypadkiem w miare szybko ze względu na wyjazd.
P.S.2 jest dokładnie tak jak na tym filmie
http://www.youtube.com/wa...player_embedded |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 22-08-10, 10:59
|
|
|
matima wychodzi na to jakby czujnik temp ,komp myśli że jest wysoka temp i go nie odpali
takie tam moje przemyślenia |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 45 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 22-08-10, 12:59
|
|
|
czujnik temp dla zegarow nie ma zadnego wplywu na prace silnika jest szansa ze dostala sie gdzie s woda gdzie nie powinna ale na odleglosc niestety nie da sie kompletni nic poradzic ewentualnie powiedz tylko czy jak odpali to chodzi normalnie nic sie nie dzieje ?? jak gasnie to nagle czy przy dodaniu gazu zaczyna szarpac i gasnie ?? |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
MaTiMa
BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 3228 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-08-10, 13:02
|
|
|
jak odpali to jest bez zmiany, pracuje równo jak zawsze.
A gaśnie nagle bez żadnych uprzedzeń, nawet na postoju, czyli bez znaczenia na dodanie gazu. |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 22-08-10, 15:37
|
|
|
a jak uda sie ja zapalić to wskazówka od temp od razu leci na czerwone mimo ze motor zimny???
próbowałeś reset kompa robic badz chociaz odłaczyc aku na 15min?
możliwe ze gdzies woda wleciała, ale gdzie...? nie wiem moze spróbuj otworzyc maske na kilka godzin moze odparuje chociarz szlag wie czy to gdzies w przegrode silnika wleciało
a zawór egr miałeś kiedys czyszczony? bo to moze zupełnie inna sprawa nie zwiazana z ulewą, jak ten zawór jest zasyfiony to różne cuda sie dzieją.
a pompke paliwa słychać jak przekrecasz kluczyk? moze tam gdzies nie ma styku...
paliwa na filmiku widze ze masz prawie full, a moze ostatnimi czasy miałeś mało i sie zapowietrzył układ??
co ten magik oprócz kompa robił jeszcze? |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 22-08-10, 18:18
|
|
|
Ja bym mimo wszystko pogrzebał przy czujniku temp. Jakim kompem ci diagnozował?
Popatrz wszystkie wtyczki, nawet te których nie widać po kabelkach sprawdzaj. Połaczenia zaśnidzenia itp. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
E46
BMW: E46 330Ci Msport Cabrio
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 418 Skąd: stąd
|
Wysłany: 23-08-10, 08:44
|
|
|
lolejko napisał/a: | Ja bym mimo wszystko pogrzebał przy czujniku temp. Jakim kompem ci diagnozował?
Popatrz wszystkie wtyczki, nawet te których nie widać po kabelkach sprawdzaj. Połaczenia zaśnidzenia itp. |
Ja też stawiam na ten czujnik.
Miałem podobnie kiedyś w Galaxy jak wracałem z Włoch, temp. za wysoka i nie chciał odpalić. |
_________________
|
|
|
|
|
BayerMW
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 1672 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-08-10, 11:13
|
|
|
dokładnie popieram to co napisali koledzy wyzej komp widzi max temp silnika i nie pozwala zapalic silnika |
|
|
|
|
asus
BMW: E36 320 / E46 328
Imię: lechu
Silnik: M50
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 25-08-10, 02:08
|
|
|
matima napisz jaki był finał sprawy |
_________________ śmigło musi być!!! |
|
|
|
|
MaTiMa
BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 3228 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-10, 23:08
|
|
|
asus napisał/a: | matima napisz jaki był finał sprawy |
finał sprawy był taki, że winnym tego wszystkiego okazały się sterowniki komputera.
A jako, że miałem zakodowane dane (przez chipa) to nie dało się nic poszperać i trzeba było nowy załatwić. Więc teraz (przez jakiś czas) śmigam na seryjnym 184KM/390NM.
Jak tylko będą fundusze to się to zmieni.
Pozdrawiam i dziękuje za rady |
|
|
|
|
E0 HUBSON
GWF
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 780
|
Wysłany: 31-08-10, 23:12
|
|
|
MaTiMa napisał/a: | śmigam na seryjnym 184KM/390NM | To teraz już mnie tak mocno nie zostawisz w tyle (przynajmniej przez jakiś czas ) |
_________________
Srebrne Be eM wjeżdża na teren
3x SILVER - Hubson & Ikarus & Wobber
Gość pomogłem? Kliknij pomógł!
GWF |
|
|
|
|
bertone
BMW: E46 330d M57
Imię: Michał
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 93 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-10, 23:43
|
|
|
MaTiMa napisał/a: | śmigam na seryjnym 184KM/390NM. |
MaTiMa, Powiem Ci ze sa tego i dobre strony.....ja chyba wracam spowrotem do serii jeszcze nie wiem jak sie przestawie ale teraz juz wiem ze chipowanie automatow w szczegolnosci skrzyn GM to nie jest najlepszy pomysl. |
|
|
|
|
|