Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
330d Odpala i po chwili gaśnie :-(
Autor Wiadomość
MaTiMa 


BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 3228
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-08-10, 23:11   330d Odpala i po chwili gaśnie :-(

Witam !!
Aktualnie jestem na wyjeździe i niestety bunia mnie zawiodła pierwszy raz.
Sprawa wygląda następująco:
W sobote była sroga ulewa i auto stało nieruszane jeszcze ze 3-4 dni. Potem gdy już jechałem do pobliskiego miasteczka silnik podczas jazdy nagle zgasł i KICHA. Od razu próba odpalenia i się udało, przejechałem jeszcze tak ze 500m kiedy to nagle ponownie zgasła I już nie chciała odpalić w ogóle.

Przekręcając kluczyk w pozycje II wskazówka od temperatury wody leci od razu na czerwone pole

Noc spędziła na stacji benzynowej i z rana byłem umówiony z laweciarzem na transport do jakiegoś pobliskiego elektryka/mechanika. Na drugi dzień bunia odpaliła od pierwszego razu ale niestety po przejahaniu 1km zdechła ponownie i nie odpaliła już. Zapakowaliśmy na lawete i zrzuciliśmy u "magika"
Po jakimś czasie odpaliła znowu, tylko tym razem popracowała podpięta pod komputer i zgasła. Żadne błędy się nie zapisały i "magik" twierdzi, że musiała się gdzieś dostać woda, która przeszkadza elektryce w kontakcie z komputerem.

Czy miał ktoś podobny przypadek ?? !! Licze na szybkość porady, bo chciałbym wrócić jakoś niedługo do domu i to nie na lawecie

gdzie szukać w pierwszej kolejności ?


P.S. no i może ktoś z okolicy Władysławowa może mi polecić jakiegoś sprawdzonego mechanika/elektryka w okolicy, który zająłby się moim przypadkiem w miare szybko ze względu na wyjazd. :wstyd:


P.S.2 jest dokładnie tak jak na tym filmie
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 22-08-10, 10:59   

matima wychodzi na to jakby czujnik temp ,komp myśli że jest wysoka temp i go nie odpali :)

takie tam moje przemyślenia ;)
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-08-10, 12:58   

kazikm3 napisał/a:
matima wychodzi na to jakby czujnik temp ,komp myśli że jest wysoka temp i go nie odpali


jakby to był czujnik temp to powinno wyrzucić błąd

nie znam się na dieslach, ale może faktycznie coś zawilgotniało :oczy:

niech wypowie się ktoś obeznany w temacie diesli
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 22-08-10, 12:59   

czujnik temp dla zegarow nie ma zadnego wplywu na prace silnika jest szansa ze dostala sie gdzie s woda gdzie nie powinna ale na odleglosc niestety nie da sie kompletni nic poradzic ewentualnie powiedz tylko czy jak odpali to chodzi normalnie nic sie nie dzieje ?? ?? jak gasnie to nagle czy przy dodaniu gazu zaczyna szarpac i gasnie ?? ??
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
MaTiMa 


BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 3228
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-08-10, 13:02   

jak odpali to jest bez zmiany, pracuje równo jak zawsze.
A gaśnie nagle bez żadnych uprzedzeń, nawet na postoju, czyli bez znaczenia na dodanie gazu.
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 22-08-10, 15:37   

a jak uda sie ja zapalić to wskazówka od temp od razu leci na czerwone mimo ze motor zimny???
próbowałeś reset kompa robic badz chociaz odłaczyc aku na 15min?
możliwe ze gdzies woda wleciała, ale gdzie...? nie wiem moze spróbuj otworzyc maske na kilka godzin moze odparuje chociarz szlag wie czy to gdzies w przegrode silnika wleciało
a zawór egr miałeś kiedys czyszczony? bo to moze zupełnie inna sprawa nie zwiazana z ulewą, jak ten zawór jest zasyfiony to różne cuda sie dzieją.
a pompke paliwa słychać jak przekrecasz kluczyk? moze tam gdzies nie ma styku...
paliwa na filmiku widze ze masz prawie full, a moze ostatnimi czasy miałeś mało i sie zapowietrzył układ??
co ten magik oprócz kompa robił jeszcze?
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 22-08-10, 18:18   

Ja bym mimo wszystko pogrzebał przy czujniku temp. Jakim kompem ci diagnozował?
Popatrz wszystkie wtyczki, nawet te których nie widać po kabelkach sprawdzaj. Połaczenia zaśnidzenia itp.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
E46 



BMW: E46 330Ci Msport Cabrio
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 418
Skąd: stąd
Wysłany: 23-08-10, 08:44   

lolejko napisał/a:
Ja bym mimo wszystko pogrzebał przy czujniku temp. Jakim kompem ci diagnozował?
Popatrz wszystkie wtyczki, nawet te których nie widać po kabelkach sprawdzaj. Połaczenia zaśnidzenia itp.


Ja też stawiam na ten czujnik.

Miałem podobnie kiedyś w Galaxy jak wracałem z Włoch, temp. za wysoka i nie chciał odpalić.
_________________

 
 
BayerMW 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1672
Skąd: PL
Wysłany: 23-08-10, 11:13   

dokładnie popieram to co napisali koledzy wyzej komp widzi max temp silnika i nie pozwala zapalic silnika :)
 
 
asus 



BMW: E36 320 / E46 328
Imię: lechu
Silnik: M50
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 91
Skąd: rybnik
Wysłany: 25-08-10, 02:08   

matima napisz jaki był finał sprawy
_________________
śmigło musi być!!!
 
 
MaTiMa 


BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 3228
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-08-10, 23:08   

asus napisał/a:
matima napisz jaki był finał sprawy


finał sprawy był taki, że winnym tego wszystkiego okazały się sterowniki komputera.

A jako, że miałem zakodowane dane (przez chipa) to nie dało się nic poszperać i trzeba było nowy załatwić. Więc teraz (przez jakiś czas) śmigam na seryjnym 184KM/390NM.
Jak tylko będą fundusze to się to zmieni.

Pozdrawiam i dziękuje za rady
 
 
E0 HUBSON 
GWF



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 780
Wysłany: 31-08-10, 23:12   

MaTiMa napisał/a:
śmigam na seryjnym 184KM/390NM
To teraz już mnie tak mocno nie zostawisz w tyle (przynajmniej przez jakiś czas :P ) ;)
_________________

Srebrne Be eM wjeżdża na teren
3x SILVER - Hubson & Ikarus & Wobber

Gość pomogłem? Kliknij pomógł!

GWF
 
 
bertone 



BMW: E46 330d M57
Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-10, 23:43   

MaTiMa napisał/a:
śmigam na seryjnym 184KM/390NM.

MaTiMa, Powiem Ci ze sa tego i dobre strony.....ja chyba wracam spowrotem do serii jeszcze nie wiem jak sie przestawie ale teraz juz wiem ze chipowanie automatow w szczegolnosci skrzyn GM to nie jest najlepszy pomysl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14