jaka instalacja gazowa do E36 2.0 150KM |
Autor |
Wiadomość |
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 03-11-10, 23:53
|
|
|
Dylek23 napisał/a: | pojezdzisz dłuzej na gazie to zobaczysz roznice, miedzy bezyna a Lpg.nikt mi nie wmowi ze nie ma roznicy miedzy gazem a bezyna wystarczy tylko czasem przelaczyc na bezyne i bedzie duza roznica no chyba ze caly czas sie jezdzi na gazie no to nie bedzie roznicy czytam spadku mocy. |
Po tym co napisałeś to ludzie nie tylko nie powinni Ci wmawiać ale nie powinni w ogóle z Tobą na ten temat rozmawiać.
BubuKrk napisał/a: | stag 300 plus kme silver + magic jet lub valtek
przewód 8 mm i zrobić pętle na przewodzie co by nie brakło gazu :-) |
W tym zestawie stag ratuje sytuacje jak może bo silver pływa z ciśnieniem, magic jet się brudzi a valtek to gówno.
ppatryk napisał/a: | stag 300 plus, reduktor magic,wtryski hana | Nic dodać nic ująć. Taki zestaw gwarantuje Brak różnicy w osiągach pomiędzy paliwami. Przewód 6mm obsłuży silnik 2 litrowy, do większych pojemności trzeba już 8 mm plus wiertło w zawór. |
|
|
|
|
Łukasz36
BMW: E36 coupe 320i
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 40 Skąd: SPS PSZCZYNA
|
Wysłany: 15-11-10, 00:53
|
|
|
Panowie mam zamiar zakładać stag300 do mojej 320i
słyszałem mity o tym iż te silniki nie znoszą lpg.
Przedstawcie mi proszę jasno jak to wygląda...
z waszych postów wynika że śmigają te silniki na lpg |
|
|
|
|
artim32
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 17
|
Wysłany: 15-11-10, 16:08
|
|
|
M50TuB20, stag 300, chodzi tak jak na benzynie |
|
|
|
|
rado1980
BMW: E36 320i + LPG
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 14
|
Wysłany: 27-11-10, 15:43
|
|
|
Ja mam Staga 300 już założonego 2 lata temu i muszę powiedzieć nie jestem zadowolony. Jest spadek na mocy na lpg, a na pb jest jak burza. Od ponad 6 miechów jeżdżę na pb lepsza dynamika silnika no i frajda z jazdy. Jak ja żałuje, że założyłem instalację gazową za którą zapłaciłem ponad 3000. To mój pierwszy i ostatni raz. Polecam tylko benzynkę. |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 27-11-10, 18:01
|
|
|
Cytat: | Ja mam Staga 300 już założonego 2 lata temu i muszę powiedzieć nie jestem zadowolony. Jest spadek na mocy na lpg, a na pb jest jak burza. Od ponad 6 miechów jeżdżę na pb lepsza dynamika silnika no i frajda z jazdy. Jak ja żałuje, że założyłem instalację gazową za którą zapłaciłem ponad 3000. To mój pierwszy i ostatni raz. Polecam tylko benzynkę. |
Przyjedz kolego do mnie ponad pół roku temu zakłądałem w Mojej e39 instalacje gazową marki Stag 300 plus na wrtyskach Hanny. To zobaczysz ze niema kompletnie żadnej różnicy. |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
karol.e36
BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 1298 Skąd: brańsk-białystok
|
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-12-10, 22:29
|
|
|
ja mam STAG 300,nie odczuwam wielkiej roznicy ale wiadomo,benzyna to benzyna |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 24-12-10, 01:41
|
|
|
yogi7456, jakie wtryski? Bo raczej tu leży przyczyna Twojego zadowolenia z benzyny |
_________________
|
|
|
|
|
Hubi
BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 1671 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-10, 16:36
|
|
|
Przyjedz kolego do mnie ponad pół roku temu zakłądałem w Mojej e39 instalacje gazową marki Stag 300 plus na wrtyskach Hanny. To zobaczysz ze niema kompletnie żadnej różnicy. [/quote]
Pojeździj na gazie dwa lata to zobaczysz róźnice. Nie jestem znawcą gazu ale zarówno we Fiacie Bravo jak i w calibrze, seicento czuć było że gaz zrobił swoje. Przykłady z życia wzięte |
_________________ Hubi
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 02-01-11, 11:40
|
|
|
Pojeździj Tym E39 dwa lata, wykasuj adaptacje, przeczyść Hany jeśli tego wymagają zbierz mapy od nowa ustaw model i wtedy powiedz mi, że czuć, że gaz zarżnął silnik. |
_________________
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 02-01-11, 13:23
|
|
|
Instalacja nie sekwencja tylko zwykła przykład również z życia wzięty Fiat punto 1,2 gaz od nowości w samochodzie czyli 2004rok produkcji auta w styczniu kupiony w salonie fiata i instalacja była tam zakładana zaznaczam zwykła nie sekwencja samochód teraz ma na stukane 240 000km od nowości gaz w samochodzie.
niema co dyskutować każdy wie swoje.
http://cng.auto.pl/pojazd...-3-compact-316g
Pozdrawiam Krytyków gazu... |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 02-01-11, 15:21
|
|
|
Łukasz36 napisał/a: | Panowie mam zamiar zakładać stag300 do mojej 320i
słyszałem mity o tym iż te silniki nie znoszą lpg. |
powodem powstawania tych mitów są instalatorzy którzy źle dobierają elementy instalacji i mają problemy z włąściwym ustawieniem instalacji...
każdy szanujący sie instalator wie o tym że ustawiająć sekwencje należy zebrać mapy z pb i lpg w czasie jazdy i na ich podstawie konfigurować ustawienia, powiedzcie który z waszych gazowników to robi? mało tego, prawie żaden zakład montujący lpg nie ma przyrządu do kalibracji wtryskiwaczy itp. nie wiem jak jest w miastach typu warszawa, ale w moich okolicach gaziarze to porażka |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 02-01-11, 16:49
|
|
|
U mnei było tak założył instalacje i mówi chodz no to ok założył bluetooth pod maskę wzią laptopa od auta no i mówi jedz pojeździliśmy po KRK chwile i nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem jak auto chodzi no po prostu chodzi tak samo jak na PB nie ściemniam kompletnie nie czuje różnicy. |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 02-01-11, 17:32
|
|
|
cartonik, o to właśnie chodzi ja po montażu sekwencji w peugeocie 405 2.0 co róż jeździłem do gaziarza że jest zbyt duża różnica w mocy na lpg i pb a on mi na to że to już pewnie silnik zajechany, dodaj gazu na maxa i tyle, według tego ustawiał po piatej regulacji uznał że jak nie będzie lepiej to weźmie laptopa i sie przejedziemy ale i tak nigdy do tego nie doszło bo "nie miał czasu" |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
daniel1621
BMW: e46
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 194 Skąd: wieluń
|
Wysłany: 10-04-11, 13:12
|
|
|
Każdy mówi że sekwencja taka cudowna, tylko nikt nie mówi że pali wtedy dużo więcej benzyny niż na zwykłej instalacji, szczególnie gdy się jezdzi na krótkich trasach. Przynajmniej tak mi sie wydaje na chłopski rozum.
Powiedzcie koledzy jak to wygląda u was i czy jest różnica w spalaniu lpg pomiędzy sekwencją a zwykłą instalka |
|
|
|
|
|