LPG M52B28 |
Autor |
Wiadomość |
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 24-09-12, 13:15 LPG M52B28
|
|
|
Ostatnio przejechalem sie kolgi honda, zalozyl jakas instalacje z gornej polki i nie ma roznicy w mocy.
Chcialbym "odnowic" moja instalacje LPG, zeby bylo podobnie jak na benzynie.
Mam jakies wtryski valteca, reduktor ktory juz chyba puszcza gaz - chcialym to zmienic na jakies lepsze.
Kumpel mi poleca wtryski magicjeta podobno sa dobre.
Natomiast reduktor AC R01 czy cos innego polecacie?
spalanie jest ok trasa 11l maisto 13l, jezdze dynamicznie. |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ADi
Zbieracz Złomu
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 24-09-12, 13:30
|
|
|
Enzo napisał/a: | Kumpel mi poleca wtryski magicjeta podobno sa dobre. |
te wtryski to porazka jak nowe to moze i dobre ale wytrzymuja one moze z rok ja u siebie miesiąc temu to wywaliłem,do ciebie polecał bym hana zielone lub barracuda ja do siebie wlozylem barracudy jak narazie jestem zadowolony |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-09-12, 17:06
|
|
|
Przede wszystkim strojenie przez ogarniętego i znającego się na rzeczy gazownika to podstawa |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 25-09-12, 12:54
|
|
|
No tak a znacie kogos konkretnego w opolskim, dolnoslaskim lub slaskim |
_________________ rev |
|
|
|
|
Remekbd
BMW: E36
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lip 2012 Posty: 107 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-09-12, 13:16
|
|
|
w dolnośląskim okolice wrocławia, jest na forum LPG
Paweł Rząca "Pawel216"
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel.509633733
Mam nadzieję że pomogłem |
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 25-09-12, 15:06
|
|
|
Enzo napisał/a: | No tak a znacie kogos konkretnego w opolskim, dolnoslaskim lub slaskim | wejdz na lpg-forum i tam jest dział zlece np.regulacje naprawe odezwia sie dio ciebie ogarnuieci goscie no chyba ze ktos ci kogos sprawdzonego poleci.Ale z wymiana wtryskow i reduktora =pozniejsza kalibracja i ustawianie mapek nie powinno byc problemu
tutaj cos znjadziesz i powinienes byc zadowolony http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html |
_________________
|
|
|
|
|
Remekbd
BMW: E36
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lip 2012 Posty: 107 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-09-12, 16:26
|
|
|
Poleciłem porządnego fachowca, sam poprzednie auto tam zabierałem na regulacje a kumpel montował całą instalację, wszystko w najlepszym porządku i na poziomie. Jak nie chcesz mieć problemów to jedź do niego |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 27-09-12, 11:39
|
|
|
Magic Jety to badziew. Załóż Hanki.
ACR01 może być stykowy, ale te reduktory trafiają się źle wyprodukowane, w każdym razie wybierz wersję RED, wtedy obrobi. Zavolak pojedyńczy nie obrabia tej mocy, sprawdzałem to. Scorpion GT by obrobił ale też bywają źle poskładane w fabryce, przykładem Adi.
Najlepszy byłby IG1 ale drogi. |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-05-13, 19:04
|
|
|
Panowie odświeżę temat.
Miałem robić update całej instalki po wakacjach.
Ale reduktor już ma dość, czućz prawej strony mocno gazem, a jak otworzy się maskę prz reduktorze słychać syczenie jak gaz się ulatnia.
Auto ostatnio zaczeło też palić 13-14l średnio, a wczesniej bylo 11,5-12l.
Fakt, że moze to byc tez spowodowane duzymi felgami.
I sie zastanwiam czy brac AC R01 czy KME Gold
http://allegro.pl/r54-red...3246160605.html
http://www.phjacus.pl/R19...240kW-p105.html |
_________________ rev |
|
|
|
|
Energy
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 456 Skąd: M-c Podl
|
Wysłany: 27-05-13, 07:26
|
|
|
Wydaje mi się że to nie problem z reduktorem.
Utnij przy opasce wąż którym idzie LPG z reduktora do filtra fazy lotnej. Zaciśnij go od nowa i będzie dobrze. Zawsze tam się wąż łamie przy opasce.
Polecam KME Gold i firmę PH-Jacuś. |
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 27-05-13, 15:34
|
|
|
AC R01 będzie mieć problemy z obrobieniem twojego silnika przy pełnym obciążeniu
a posprawdzaj gdzie dokładnie ci puszcza gaz bo może na wężu (opasce) lub na łączeniu baryłki z reduktorem |
_________________ Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 27-05-13, 22:38
|
|
|
Tak czy inaczej musze go wymienic bo jest zamontowany AC R01 ten do 150KM
Czyli wybieram KME Gold |
_________________ rev |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 31-05-13, 20:33
|
|
|
Enzo, Scorpion GT też są fajne i charakteryzują się super ciśnieniem na bucie. |
_________________
|
|
|
|
|
kinko
BMW: 328Ci
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 61 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-13, 17:36
|
|
|
ja w m52b28 z kolektorem od m50 mam:
zielone hany
KME gold + elektrozawór
stag plus
W okolicach odcinki reduktor trochę nie obrabia ( spada na nim ciśnienie o 0.25), ale i tak nigdy nie pałuje tak wysoko auta na lpg. Poza tym instalacja na prawdę bardzo dobra, niskie spalanie, żadnego szarpania srania itd. |
|
|
|
|
|