Czesc wszystkim, mam taki problem ze w moje bmw pali na gazie jak i na benzynie tyle samo, jakies 18l/100km. jest to silnik m40b18. sonda była sprawdzana i wszystko z nia ok, moze ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak?
Ostatnio zmieniony przez patrykusik 26-11-12, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
BMW: E36T, E38, E30
Imię: filip
Silnik: R6T, V8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: warszawa
Wysłany: 26-11-12, 00:52
maf może być uszkodzony
_________________ -Mechanika, Diagnostyka, Geometria, Przeglądy, Klimatyzacja, SWAPY, MODYFIKACJE TURBO(BMW, Honda, Nissan, Subaru, Toyota, Mitsu)
-Spawanie TIG/MIG/MAG/MMA, UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Z KWASÓWKI, Rozpórki, KLATKI
-Elektryka i modyfikacje
-Polerka , lakierowanie, blacharka
________________
Wszystkie NOWE części do powyższych marek - od zawieszenia po silnik w przystępnych cenach
BMW: E36T, E38, E30
Imię: filip
Silnik: R6T, V8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: warszawa
Wysłany: 26-11-12, 23:47
tak zwana przepływka
_________________ -Mechanika, Diagnostyka, Geometria, Przeglądy, Klimatyzacja, SWAPY, MODYFIKACJE TURBO(BMW, Honda, Nissan, Subaru, Toyota, Mitsu)
-Spawanie TIG/MIG/MAG/MMA, UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Z KWASÓWKI, Rozpórki, KLATKI
-Elektryka i modyfikacje
-Polerka , lakierowanie, blacharka
________________
Wszystkie NOWE części do powyższych marek - od zawieszenia po silnik w przystępnych cenach
BMW: E36T, E38, E30
Imię: filip
Silnik: R6T, V8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: warszawa
Wysłany: 28-11-12, 10:58
podmień na inną i zobacz najpierw... jest jeszcze 100 innych rzeczy które mogą być do wymiany zaczynając od sondy a kończac na czujniku temp w kolektorze
_________________ -Mechanika, Diagnostyka, Geometria, Przeglądy, Klimatyzacja, SWAPY, MODYFIKACJE TURBO(BMW, Honda, Nissan, Subaru, Toyota, Mitsu)
-Spawanie TIG/MIG/MAG/MMA, UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Z KWASÓWKI, Rozpórki, KLATKI
-Elektryka i modyfikacje
-Polerka , lakierowanie, blacharka
________________
Wszystkie NOWE części do powyższych marek - od zawieszenia po silnik w przystępnych cenach
BMW: E36T, E38, E30
Imię: filip
Silnik: R6T, V8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-12, 05:14
Odpowiem chętnie na Twoje pytanie pod warunkiem ze zadasz je po polsku.
_________________ -Mechanika, Diagnostyka, Geometria, Przeglądy, Klimatyzacja, SWAPY, MODYFIKACJE TURBO(BMW, Honda, Nissan, Subaru, Toyota, Mitsu)
-Spawanie TIG/MIG/MAG/MMA, UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Z KWASÓWKI, Rozpórki, KLATKI
-Elektryka i modyfikacje
-Polerka , lakierowanie, blacharka
________________
Wszystkie NOWE części do powyższych marek - od zawieszenia po silnik w przystępnych cenach
BMW: E36T, E38, E30
Imię: filip
Silnik: R6T, V8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: warszawa
Wysłany: 02-12-12, 01:07
nie drapcie się koty
_________________ -Mechanika, Diagnostyka, Geometria, Przeglądy, Klimatyzacja, SWAPY, MODYFIKACJE TURBO(BMW, Honda, Nissan, Subaru, Toyota, Mitsu)
-Spawanie TIG/MIG/MAG/MMA, UKŁADY WYDECHOWE I DOLOTOWE Z KWASÓWKI, Rozpórki, KLATKI
-Elektryka i modyfikacje
-Polerka , lakierowanie, blacharka
________________
Wszystkie NOWE części do powyższych marek - od zawieszenia po silnik w przystępnych cenach
Czesc wszystkim, mam taki problem ze w moje bmw pali na gazie jak i na benzynie tyle samo, jakies 18l/100km. jest to silnik m40b18. sonda była sprawdzana i wszystko z nia ok, moze ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach