LPG w biturbo? |
Autor |
Wiadomość |
szay
BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-09-13, 22:20 LPG w biturbo?
|
|
|
Mam już za sobą duży bagaż doświadczeń z LPG w 2,5l M54, w e46 - generalnie jestem zadowolony i chętnie się podzielę jakby co, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia rozważam gaz i w kolejnym aucie z większym motorem...
Stąd właśnie moje pytanie - spotkał się ktoś z instalacją w 3,0 bi-turbo?? W E90, albo E60?
Ogólnie wiem, że założyć się da, zestroić też, bo to normalny wtrysk itd. spokoju mi jednak nie daje, że silniki turbo doładowane już z założenia są dość mocno obciążone termicznie. Pytanie czy taki motor poradzi sobie też i wytrzyma z gazem, który jak wiadomo, daje jeszcze nieco wyższą temperaturę...? |
|
|
|
|
Gringo
BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 25 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 1006 Skąd: Atlantyda
|
Wysłany: 24-09-13, 23:49
|
|
|
szay napisał/a: | bo to normalny wtrysk |
DI.....czyli bezposredni..... |
|
|
|
|
Mateusz118
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B??
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 25 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 961 Skąd: Olkusz/KrK
|
Wysłany: 25-09-13, 08:56
|
|
|
335i nie zagazujesz.
Najmocniejszy silnik jaki można gazować to:
N52B30 czyli 258KM z 330i |
_________________
Gość oceń moje E36
You can't buy happiness, but you can buy horsepower and that's kind of the same thing
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 25-09-13, 08:58
|
|
|
Każdy można Tylko niestety przy wtrysku bezpośrednim oszczędności nie są już tak duże, więcej trzeba dać za instalkę no i spada trwałość wtrysków benzynowych. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
VADER
BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 160 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 25-09-13, 19:06
|
|
|
Kolego zaloguj się na forum lpg tam ci doradzą co i jak ,jest koleś który ma swój zakład co zakłada lpg w nie byle jakich furach,sam jeździł swoją zagazowaną M5 e60 więc doradzi co i jak. |
|
|
|
|
szay
BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-09-13, 21:03
|
|
|
VADER napisał/a: | Kolego zaloguj się na forum lpg tam ci doradzą co i jak ,jest koleś który ma swój zakład co zakłada lpg w nie byle jakich furach,sam jeździł swoją zagazowaną M5 e60 więc doradzi co i jak. |
O! I to jest koncepcja - dzięki!!!
...bo sprawdzałem i ten 306 czy 308 KM w 335i i w 535 (E60) nie mają bezpośredniego wtrysku... eMki to już bym się gazować nie odważył... To już szaleństwo by było! Za dużo koni z litra:) |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 25-09-13, 21:39
|
|
|
Przede wszystkim te silniki to układ Twin Turbo. Druga sprawa jest taka, że SĄ NA BEZPOŚREDNIM wtrysku, ich oznaczenie to N54. Najmocniejsza trójka na wtrysku pośrednim to 330i z N52 i 258 koni mocy, natomiast najmocniejsze piątki z pośrednim to 540i (306KM), 545i (333KM) lub 550i (367KM) - wszystkie trzy V8. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
mariusz_ek
BMW: e36 trumna; e24 lanswóz; e30 DailyDriftCar
Silnik: tylko R6
Pomógł: 7 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 313 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 25-09-13, 21:45
|
|
|
Znajomy jeździ Audi s4 (344KM) i sam montował sobie dobrą instalację i chodzi aż miło.
Wiem, że ma to na dwóch reduktorach; ale co dokładniej to nie mam pojęcia. Grunt, że się wścieka i pali jedyne 30litrów lpgPower |
_________________ PRZEWODY HAMULCOWE DO TWOJEGO FURACZA! 782 811 711 |
|
|
|
|
Mateusz118
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B??
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 25 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 961 Skąd: Olkusz/KrK
|
|
|
|
|
Gringo
BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 25 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 1006 Skąd: Atlantyda
|
Wysłany: 25-09-13, 23:18
|
|
|
MIKUr1 napisał/a: | Druga sprawa jest taka, że SĄ NA BEZPOŚREDNIM wtrysku, ich oznaczenie to N54 |
Tak samo jak N55;)Tylko ze tutaj to juz tylko jedna turbina Twin-Scroll. |
|
|
|
|
VADER
BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 160 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 26-09-13, 13:26
|
|
|
Wchodź na forum i pytaj ,wiem że przy takich mocach instalka jest droga bo i wtryski muszą być b.dobre odpowiednie do mocy dwa reduktory itd. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 27-09-13, 14:15
|
|
|
Mateusz118, nie wiem co w tym śmiesznego, oficjalni Tunerzy BMW robią auta po 900km w LPG a tu się wyśmiewasz z biedniutkiego Viperka paliwożłopa.
MIKUr1, wyczerpał temat. |
_________________
|
|
|
|
|
szay
BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-09-13, 16:25
|
|
|
...a że te N54 biturbo chodzą na bezpośrednim wtrysku to nie wiedziałem...
Jest też przy okazji nadzieja, że same z siebie za dużo nie palą, chociaż jak się przejechałem taką E60 kawałek to średnią 27l/100 km pokazywała...
Dzięki wszystkim raz jeszcze! |
|
|
|
|
krejzer
BMW: e36
Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 133 Skąd: Płock
|
Wysłany: 27-09-13, 17:46
|
|
|
mam 2.8 na kompresorze które ma podobno coś koło 300 kucy(nie hamowane) i w gazie chodzi płynnie i nie ma spadku mocy ale musi to robić koleś co ogarnia te sprawy , jakbym chciał zwiększyć moc do 400 kucy to mówi że 2 reduktor i też będzie jeździć . Teraz jest już taka technologia Instalacji Gazowych że mało jest samochodów które nie można zagazować wszystko kwestią do kogo pojedziesz o poradę |
|
|
|
|
krejzer
BMW: e36
Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 133 Skąd: Płock
|
Wysłany: 27-09-13, 17:47
|
|
|
a przy dzisiejszych cenach paliwa to jest to jednak jakaś oszczędność , benzyny pochłania 100 na 100 czyli za 100 wlejesz i 100km przejedziesz a gazu 20 litrów , jak miałem isa 140 koni to mi palił 15xd |
|
|
|
|
|