Ciśnienie na odpływie paliwa do baku? |
Autor |
Wiadomość |
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 11-10-13, 09:28 Ciśnienie na odpływie paliwa do baku?
|
|
|
Znowu robi się zimno i znowu pojawiają się problemy z benzyną. Rozchodzi się o e30 z m40.
Na gazie silnik pracuje świetnie. Nie ma problemów z falowaniem, pali w normie, ale po przełączeniu na benzynę chwile po pracuje dobrze i nagle tak jak by brakowało mu paliwa i zdycha. Czasem na wolnych obrotach pochodzi przy wciśniętym pedale gazu w podłogę.
Z początku obstawiałem pompkę paliwa, że może za mało benzyny miałem i się zatarła.
Ale zdjąłem przewody paliwowe pod kolektorem i z jednego podczas kręcenia ładnie paliwo leci. A po odkręceniu drugiego wywaliło mi z dość dużym ciśnieniem paliwo.
Czy tak powinno być, że w odpływie jest ciśnienie?
Dla testów na odpływ założyłem wężyk i wrzuciłem do butelki. No ale nie było żadnej poprawy.
Ile paliwa powinna mi pompka przepompować w minutę?
Bo teraz to już obstawiam albo pompkę, albo listwę wtryskową. |
_________________
|
|
|
|
|
roki863
BMW: E46
Imię: Mateusz
Silnik: m54 :)
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 196 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-10-13, 21:54
|
|
|
Nie podpowiem ci jak jest w twoim silniku ale...
Miałem podobny przypadek w m54 w e46.Pompka paliwa dawała za słabe ciśnienie.Na listwie ładnie pięknie pokazywało 3,5bara ale nie miała siły na przelewie w baku i paliwo nie przelewało się z komór.Pływak pokazywał paliwo prawidłowo z lewej komory ale w prawej nie było już paliwa.Podmiana pompki załatwiła sprawę.
Spróbuj podmienić pompki i zobacz. |
_________________ Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...wsiądź odpal fure w gaz napier.....
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 13-10-13, 10:03
|
|
|
Nie wiem z ktorego przewodu ladnie lecialo a z ktorego wywalilo pod cisnieniem
Sprawdz cisnienie na listwie jesli jest za duze to znaczy ze masz albo uszkodzony regulator albo sadzac po wypowiedzi zatrkany powrot do baku zgnieciona rurka wewnatrz baku w czesci baku pod pasazerem za kierowca , ogladnij bak jesli jest wgniciony to 100%
sciag wezyk z powrotu i dmuchnij w niego ustami lub kompresorem czy jest drozny... |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 16-10-13, 18:10
|
|
|
A więc tak.
Jutro sprawdzę wydajność pompki paliwa. Z tego co wyczytałem to powinno być ok 120l/h.
Baku jutro nie zdejmę, bo pod akademikiem trochę ciężko.
No, ale jeśli pompka będzie ok to wyjmę wtryski i chociaż wzrokowo je sprawdzę czy ładnie paliwo puszczają.
Powrót baku chyba nie jest jedynym winowajcą moich problemów, ale też jest problemem.
Jak wygląda sprawa z tym połączeniem między komorami baków? Trzeba od razu kupować nowy ten "wężyk"? Mniej więcej chyba wiem jak to wygląda, ale nie wiem czy da się to naprawić czy lepiej kupić nowy od razu.
P.S.
Paliwo pod ciśnieniem waliło mi z powrotu do baku, ale nie sprawdziłem drożności w kierunku baku. |
_________________
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 17-10-13, 08:29
|
|
|
Nie da sie tego wymienic poniewaz jesli jest zgnieciony to wewnatrz baku nie jestes w stanie sie do niego dostac poprostu
najpierw sprawdz czy jest drozny powrot potem zajmuj sie reszta zatkany powrot to cisnienie na listwie 6-8 barow nigdy auto nie bedzie dzialac na tym |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 17-10-13, 09:42
|
|
|
Ale po odpięciu powrotu od baku i puszczeniu go do butelki powinno chyba działać?
Bo jeśli tak to u mnie nie spowodowało żadnych zmian.
Możliwe jest żebym poprzez zapchany powrót uszkodził listwę wtryskową? |
_________________
|
|
|
|
|
|