Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana odmy + przewodów w M54B25 - co przy okazji?
Autor Wiadomość
boqler 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-07-14, 23:29   Wymiana odmy + przewodów w M54B25 - co przy okazji?

Witam

W weekend będę wymieniał odmę w M54B25 E46, plus wszystkie przewody od/do niej idące. Czy przy okazji rozbierania tego całego ustrojstwa coś przy okazji wypadałoby wymienić, żeby w niedługim czasie znów tego nie rozbierać?

Roboty jest mnóstwo w M54, chcę przy okazji wyczyścić krokowiec, przepustnicę - co mam nadzieję rozwiąże mój problem (na zimnym obroty czasami zatrzymują się na ponad 1tyś..przygazowanie w prawie każdym przypadku rozwiązuje problem).

Patrzyłem po schematach itd, i nie widzę nic kluczowego co można by ogarnąć przy okazji ale może coś przeoczyłem :) ?

Weekend zapowiada się pracowicie, odma + przewody, wahacz + tuleja, łączniki stabilizatora przód + gumy, uszczelniacz wybieraka, amortyzatory na tył :piwo:
 
 
zoth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 646
Skąd: lc
Wysłany: 31-07-14, 23:38   

kup mufe do odmy bo stara moze byc popekana

edit: sory w m54 nie ma
_________________
 
 
boqler 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-08-14, 00:24   

Hm a jak jakościowo ma się odma Meyle + przewody Meyle? Słynny nr 6 którego czasami nie ma a jest zaślepka tylko jest OE a resztę da się Meyle wyciągnać :) średnio po 20-40zł taniej niż OE od sztuki, więc przy komplecie wyjdzie spora różnica.

Edit: Hmm szukam amorów na tył Sachs Advantage lub Bilstein B8 - ktoś wie gdzie można dostać te Sachsy? Alledrogo wygląda ubogo bardzo..
 
 
zoth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 646
Skąd: lc
Wysłany: 01-08-14, 01:25   

mayle mozesz smialo zakladac, a co do odmy i wezykow to przerabialem ten temat, jak wezy nie masz popekanych ani zalepionych nagarem to tylko je przemyj z resztek oleju i masz jak nowe tak samo odma, rozbierz ja i sprawdz w jakim stanie jest membrana jak w dobrym to tylko umyj z resztek oleju i masz nowa odme, to tylko kawalek plastiku bez zadnego mechanizmu wiec nie widze sensu wyrzucac na to kasy chodz ja u siebie wymienilem, niepotrzebnie bo moglem tylko to odnowic
_________________
 
 
boqler 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-08-14, 08:01   

Niby tak, ale 14 letnie rurki to coś czuję, że w rękach się rozpadną..Jeden przewód mam dziurawy trochę bo rzygnęło olejem to i tak muszę go wymienić to i całą resztę od razu machnę :)
 
 
kriskzn 



BMW: E36 325i
Imię: Krzysiek
Silnik: M50B25nv
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 43
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-08-14, 08:34   

Niekoniecznie muszą się rozpaść. Ostatnio wymieniałem w e46 m54b22 2001 i przewody były okej. Trzeba tylko umiejętnie je wyjąć, żeby nic się nie połamało.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 13