Przesunięty przez: yeahman 27-11-14, 21:42 |
Czy to Uszczelka pod głowicą ? NIE BMW |
Autor |
Wiadomość |
arekgt3
BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 45 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 27-11-14, 17:06 Czy to Uszczelka pod głowicą ? NIE BMW
|
|
|
Witam.Panowie problem jest następujący. Kupiłem sobie 2 samochód do pracy bo troche było szkoda mi tłuc bmki Zączeło sie od tego ze samochód łapał temp 75 C i nic wiecej. Potem przy próbie odpowietrzenia zaczał łapac 90 ale to tylko na chwile i zaraz znowu temp spadała. Teraz tylko po przekręceniu kluczyka wyrzuca płyn przez korek. USzczelka była robiona jakies 1,5 tys km wczesniej razem z planowaniem . Ma może ktoś jakies sugestie co to moze oznaczac ?
Samochód to Peugeot 306 1.9 D z 1996 r |
|
|
|
|
golfm
BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 279 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-14, 20:53
|
|
|
może czapa niedokręcona? Albo może termostat się wziął i zamknął na stałe? teoretycznie silnik powinien być niezniszczalny |
_________________ Misiu |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 28-11-14, 07:54
|
|
|
załuz nowy termostat na początek, ale czarno to widze
1,9 D to prosty silnik i nie ma problemu z odpowietrzeniem jak to w BMW |
_________________
|
|
|
|
|
arekgt3
BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 45 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-11-14, 15:46
|
|
|
no własnie termostat był już wyciągany i bez termostatu robi to samo. Podejrzewam pewnie uszczelkę znowu..Oprócz tego wyrzucania płynu nie było żadnych innych objawów takich jak kopcenie na biało, problemy z rozruchem, 2 stany oleju na bagnecie czy oleju w płynie chłodniczym . Ale nigdy wiecej innego auta jak |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 28-11-14, 16:23
|
|
|
jak bez termostatu wywala płyn to w zasadzie sprawa jasna.... |
_________________
|
|
|
|
|
lukiz3000
BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 679 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-11-14, 17:54
|
|
|
arekgt3, z tego co zauważyłem w nowych peugeotach, niektóre silniki trzymają właśnie takie temperatury ok 75 stopni. w citroenie Jumperze z 2003r. również temp trzyma ok 75 stopni, mimo przejechanie 400 km. Z kolei nowe 208 trzyma temperaturę ok 95 stopni. |
|
|
|
|
golfm
BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 279 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-14, 19:04
|
|
|
lukiz3000 napisał/a: | arekgt3, z tego co zauważyłem w nowych peugeotach, niektóre silniki trzymają właśnie takie temperatury ok 75 stopni. w citroenie Jumperze z 2003r. również temp trzyma ok 75 stopni, mimo przejechanie 400 km. Z kolei nowe 208 trzyma temperaturę ok 95 stopni. |
zgadza się, pracuję w tej marce i tak jest. to kwestia wyskalowania wskaźnika tak naprawdę, wygląda to jakby było powyżej 95 stopni a w rzeczywistości jest ok 80-85
a powiedz mi czy sprawdziłeś pompę wody? może po prostu nie ma obiegu płynu?? |
_________________ Misiu |
|
|
|
|
barteke36
BMW: etrzysześć
Imię: Bartek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 847 Skąd: Wieś Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-11-14, 10:41
|
|
|
też bym zobaczył pompe wody jeszcze... skoro nie masz dwóch stanów oleju i nic się nie dzieje... znając inne marki pompa wody z rozrządem? |
_________________ powoli do ideału...
moje czerwone coupe--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=36655
|
|
|
|
|
golfm
BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 279 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-11-14, 16:16
|
|
|
powinna być napędzana od paska rozrządu, zanim rozbierzesz znów czapę zobacz czy tłoczy płyn |
_________________ Misiu |
|
|
|
|
Drapek_skate
BMW: trójka '88 turbo
Imię: Michał
Silnik: M20B25T
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 414 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 29-11-14, 16:24
|
|
|
Warto sprawdzić tą pompę jak piszą to już wyżej. Miałem kiedyś taki przypadek w astrze - okazało się że wirnik pompy"odkleił" się od wałka i nie było obiegu płynu |
|
|
|
|
arekgt3
BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 45 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-11-14, 16:28
|
|
|
ok w poniedziałek bedzie samochód u mechanika i ma mi najpierw sprawdzić tą pompę Bo jak to głowica pękła to raczej nie opłaca sie już naprawiać tego samochodu :/ |
|
|
|
|
|