Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś piszczy w silniku m52b20
Autor Wiadomość
Misiowaty44 



BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M50B29T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 52
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 07-05-18, 17:12   

Miałem podobny dźwięk przy uszkodzeniu łożyska na kompresorze,ewentualnie przy nie nacigniętym pasku ;)
_________________

 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 46 razy
Wiek: 27
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2425
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-05-18, 22:51   

Podłącze się, mam taki przerywany piszczący dźwięk (coś jak odma) jest on cichy i przerywany. Gdy wyjmę bagnet olejowy znacząco się nasila i piszczy ciągle. Czy to znak zatkanej odmy lub przewodów od odmy? Zimą auto jeździło na krótkich dystansach i masełka trochę było. Jutro nagram filmik zeby dobrze zobrazować wszystko.

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Bagnet nie jest jakoś specjalnie zasysany, chodzi tak opornie nawet na zgaszonym silniku. Po wyjęciu bagnetu silnikiem lekko zatelepie i dalej chodzi normalnie.
_________________

 
 
zoxeth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 19
Skąd: lc
Wysłany: 10-05-18, 13:07   

Dav, jak dla mnie to odma do wymiany, jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest ryk czubaki?
_________________
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 46 razy
Wiek: 27
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2425
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-05-18, 22:37   

Z korkiem muszę sprawdzić, wpierw spróbuję przeczyścić bo była wymieniana 2 zimy temu ale krótkie dystanse albo ją zabiły albo zalepiły masłem.
_________________

 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 395 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3900
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 11-05-18, 14:36   

W ramach ciekawostki - wczoraj przyjechał do mnie Grand Cherokee z dokładnie takim samym piszczeniem. Po wymianie uszczelki kolektora ssącego nastała cisza ;)
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
zoxeth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 19
Skąd: lc
Wysłany: 13-05-18, 21:08   

MIKUr1, będę wymieniał tą uszczelkę kolektora ssącego tylko nigdzie nie mogę znaleźć jakim momentem zakręcić śruby kolektora, masz jakieś info? Bo na czucie to pourywam :wstyd: tak samo śruby od przepustnicy do kolektora
_________________
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 395 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3900
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 14-05-18, 20:19   

Nigdy nic tam nie dokręcam dynamometrem. Jak nie będziesz miał 0,5M rury, to nic tam nie urwiesz. Mała grzechotka i z czuciem i będzie ok ;)
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
zoxeth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 19
Skąd: lc
Wysłany: 15-05-18, 22:14   

Uszczelka wymieniona i dalej piszczy :wstyd: masz jeszcze jakiś pomysł? Bo ja mam tylko jeden, roz :cenzura: lić go o drzewo bo mam dość
_________________
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 46 razy
Wiek: 27
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2425
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-05-18, 14:44   

Hehe mam czasem podobnie xD ale jak patrze na te nowe auta to ma dalsze chęci do działań. Kup autostart w spray i na zimnym silniku psikaj po układzie dolotowym. Każde zatelepanie, przygaśnięcie silnika bedzie oznaczać nieszczelność w danym obszarze gdzie było psikane.
_________________

 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 395 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3900
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 16-05-18, 19:15   

Zrób test jak wyżej. Kolektor jest ok? Nie ma jakiejś nieszczelności?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
zoxeth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 19
Skąd: lc
Wysłany: 17-05-18, 20:41   

Kupiłem autostart, nigdzie nie ma lewego powietrza i nieszczelności, zrobiłem na razie taki patent że zaślepiłem rurkę miski olejowej do której szedł wąż z domy, zaślepiłem w kolektorze dolotowym miejsce wpięcia odmy a gazy z pokrywy zaworów lecą teraz w kosmos, inaczej mówiąc odmy już nie ma i pisku nie ma, chce tak pojeździć z dwa tyg i zobaczyć co się będzie działo tylko mam pytanie, co z wyrównywaniem ciśnień w dolej i górnej części silnika? Bo jak rozumiem odma je wyrównuje? I czy na takim patencie nic mi tam nie jeb :cenzura: ie?

edit: dzisiaj mi przyszła też następna odma made i shit z wężami to na tej pisk był plus jeszcze zasysało korek wlewu oleju a po odkręceniu go silnik gasł, to już w ogóle padaka i następne wyrzucone pieniądze

edit2: problem rozwiązany, temat do zamknięcia
_________________
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 395 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3900
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-05-18, 19:48   

Zasysanie korka i przygasanie po odkręceniu to prawidłowy objaw. Co w końcu okazało się być problemem?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
zoxeth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 19
Skąd: lc
Wysłany: 20-05-18, 22:09   

Tak ale tu silnik gasł w sensie przestawał pracować co nie jest już prawidłowe. Winnym okazała się być odma, ale już sobie z nią poradziłem :D
_________________
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1777
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 04-06-18, 00:28   

O kurde, od razu wiedziałem, że odma :lol: sorry, muszę częściej zaglądać :wstyd:

Fajnie czyta się takie tematy jak założyciel w końcu rozwiązuje problem :hyhy:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 13