1JZ-GTE czy 2JZ-GE |
Autor |
Wiadomość |
xXLeoXx
BMW: E36
Silnik: M52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 29 Dołączył: 18 Sie 2016 Posty: 18 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 20-07-18, 15:05 1JZ-GTE czy 2JZ-GE
|
|
|
Witam ponownie, mam do użytkowników forum takie pytanie czy silnik 1jz-gte jest seryjnie Zakuty, i ile można z niego wydostać bez ingerencji w silnik I który silnik byście wybrali 1JZ-GTE czy 2JZ-GE i dlaczego Bardzo bym prosił o jakiekolwiek informacje Z góry dziękuję za informację |
|
|
|
|
bubuch93
BMW: e36 320i
Imię: Krystian
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 133 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20-07-18, 19:06
|
|
|
Jak miałbym wybór między 1jz a 2jz wybrałbym m50b25 bez vanos
a dlaczego? bo te 3 silniki i tak będą do generalki się nadawały a jak już coś remontować to lepiej zajechane m50b25 przez dresa pod tesco niż jakiegoś Japońca gdzie częsci do tego ustrojstwa droższe.
Ale to tylko moja opinia i nie bierz sobie tego do serca.
Ale 1jz jest porównywalny do m50b25 |
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-07-18, 20:56
|
|
|
Dokładnie jak wyżej. Wrzuć m50b25 i kup zestaw soft turbo od K64. Będziesz miał w granicach 340 KM. Sam tak będę robił i będę wrzucał do swojej e36 z b28 zestaw od K64. |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
DjStar
Imię: Kuba
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 276 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 20-07-18, 21:11
|
|
|
A ja jestem za 1JZ. Brzmi, moim zdaniem, nieporównywalnie lepiej od M50, a do tego to zawsze coś innego. Oczywiście, trzeba się liczyć z faktem, że nie jest to tania zabawa. |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-07-18, 10:57
|
|
|
Zobacz galerię Leo i jego 2JZ |
|
|
|
|
Damian92
BMW: e36 sedan
Imię: Damian
Silnik: 2JZ-GTE
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 188 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 26-07-18, 00:54
|
|
|
xXLeoXx, 1jz nie jest zakuty i to samo sie tyczy 2jz. Wszystko zależy od tego ile chcesz wycisnąć z tych silnikow, ale w przypadku 1jz-gte masz juz od razu turbo na silniku i jestes w stanie zrobic z 350hp z tego bez zadnego problemu, chyba ze myslisz o singlu... to silnik bez kucia ogarnie Ci nawet 500hp na seryjnym słupku. 2jz Ge z kolei jak kupisz bez vvti,to wystarczy ze go odprezysz i mozesz dmuchac jakies 450-500hp na seryjnym dole.
czy ja wiem czy czesci sa takie drozsze do tych silnikow. Kupowalem nowe tloki do 2jz gte OEM Toyoty i za 6szt zaplacilem 1200pln... gdzie przy m50 jeden tlok 700-800pln za sztuke. Za pompe oleju OEM zaplacilem 600pln , a m50 1600pln |
_________________ |
|
|
|
|
|