zamiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
piter
BMW: E46
Imię: piotrek
Silnik: M54b22
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 124 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-03-08, 11:47 zamiana silnika
|
|
|
mam w e-30 coupe silnik 1,6 m-40.chciałbym zmienic moze na jakis wiekszy.czy ktos sie moze orientuje jak to wyglada?tzn chodzi mi jakie modyfikacje trzeba wprowadzic np.elektryki czy układu napedowego |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
XyX
BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 133 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 09-03-08, 14:30
|
|
|
Jasne nie ma zadnego problemu wystarczy parenaście godzinek wolnego czasu 2osoby i można robić popdmianke !! |
|
|
|
|
Pawelos
BMW: 320I
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 99 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 09-03-08, 20:55
|
|
|
Na Isa to zero prblemow skrzynia i reszta pasi. Tylko nie wiem jak wyglada sprawa z hamulcami bo np e36 316 i 318 mialy bebny z tylu a is ma tarcze..... |
_________________
///M50 |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 09-03-08, 20:56
|
|
|
większa moc = lepsze hamulce imho |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
piter
BMW: E46
Imię: piotrek
Silnik: M54b22
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 124 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-03-08, 22:25
|
|
|
czytałem gdzies ze isy miały dłuzsza skrzynie i dlatego wał trzeba zmieniac.Pawelos czyli twierdzisz ze jakbym chciał isa załadowac to tylko silnik i komputer??a co z elektryka? |
|
|
|
|
Pawelos
BMW: 320I
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 99 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 10-03-08, 08:14
|
|
|
piter napisał/a: | czytałem gdzies ze isy miały dłuzsza skrzynie i dlatego wał trzeba zmieniac.Pawelos czyli twierdzisz ze jakbym chciał isa załadowac to tylko silnik i komputer??a co z elektryka? |
Pisz do uzytkownika trapp na http://www.bmw-klub.pl/ on robil dokladnie taka przekladke. |
_________________
///M50 |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 12-03-08, 13:41
|
|
|
cała wiazka elektr. musi byc od isa wiadomo ze komp też.
piter, Twój silniczek bardzo ładnie chodzi szkoda go wywalać jak chcesz więcej mocy to sprzedaj ta bawarke, napewno nie bedziesz miał problemów bo silniczek jest zdrowiótki i kup poprostu gotowe 325 |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 13-03-08, 08:57
|
|
|
vmasher napisał/a: | ale czytałem że silniki M40 1.6 i 1.8 można bez większych problemów i przeróbek zamienic |
1.6 zamienic na 1.8 to tylko komp i silnik do wymiany! Cały osprzęt zostaje stary nawet przepływomierz jest podobny!
Do iSa to już osprzęt idzie do wymiany! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 13-03-08, 15:01
|
|
|
no tak najlepiej byloby sprzedać i kupić mocniejszy,ale rozmawiamy tu o kosztach zmiany silnika a nie kupienie 325 za drógie takie pieniądze i niewiadomo jak dlugo pojeżdzi bo pewnie i tak ta 325 zachlastana.Esiu może coś o tym powiedzieć bo przecież taki ból miał....a najważniejsze są koszta i kompromis i o tym tu jest mowa..... na Pitera miejscu zrobiłbym zmiane silnika bo E30-che ma naprawde w zajeb...stanie i zdrową do bulu...hehe jak na swój wiek ,a M40 zawsze może sprzedać i część kaski mu się zwróci...pozdrawiam |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 13-03-08, 16:37
|
|
|
seebba, ja wyznaje taka zasade że jak swapować to na przynajmniej 2,5 bo na is'a to sie nie opłaca bo zamały przyrost mocy co to jest 20km |
_________________
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 13-03-08, 17:00
|
|
|
jakie 20 w tym przypadku 40.....no ale to twoja teoria.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 13-03-08, 17:27
|
|
|
jest jeden podstawowy minus takiego swapa względem ori is`a
ori is ma całą zawieche i hamulce od 325i !
sorry ale m42 i mechanika od m40 będzie śmiesznym połączeniem
fabryczny is to najlepsza baza na konkretnego swapa
zwykle nie tak zakatowane jak 325i
a wszystko z wyjątkiem silnika jak w 325i. |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
|