320 vs 325 |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
djremix
BMW: e36 323i
Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 31 Skąd: poland
|
Wysłany: 29-03-09, 13:37
|
|
|
M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0?
bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp
a ta druga 96 polskora, tez bogate wyposazenie, tylko ze to wlasnie 323:) |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 29-03-09, 13:54
|
|
|
djremix napisał/a: | M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0? |
M52B25 to 2,5 a B20 to 2,0. Jest jeszcze M50 produkowany do 95. djremix napisał/a: |
bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp |
Niech bierze tą która ma lepszy stan. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
djremix
BMW: e36 323i
Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 31 Skąd: poland
|
Wysłany: 29-03-09, 17:13
|
|
|
no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-03-09, 17:43
|
|
|
djremix napisał/a: | no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera |
jest odczuwalna bardzo duża różnica w mocy |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
siwy@funetia.net
siwy
BMW: E36 325i coupe
Imię: marcin
Silnik: 2,5
Wiek: 39 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: walbrzych
|
Wysłany: 18-06-09, 13:01
|
|
|
roznicy nie ma kupuj 2.5 a jeszcze lepsza mozliwosc to 2.8 |
_________________
|
|
|
|
|
tarq
BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 18-06-09, 15:08
|
|
|
mialem 2.0 wlozylem teraz silnik 2.5 tzn juz 3 miechy temu, nie ma roznicy w spalaniu, jak dla mnie, w trasie tyle samo, miasto tyle samo
11.5 to spokojna jazda po miescie m50 2.5 24v vanos
2.0 palilo tez 11
różnica w mocy ogromna, 2.5 jedzie 2.0 stoi w miejscu i nie ma wcale dolu, 2.5 jedzie od 2000 juz ladnie 2.0 stoi w miejscu zanim nie dojdzie do 4000 |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
tarq
BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 18-06-09, 15:17
|
|
|
vmasher, nie badz smieszny twierdzac ze 2.0 i 2.5 maja taki sam doł, chyba 2.0 nie jezdziles....,2.5 jedzie od dołu w miarę ładnie 2.0 nie jedzie wcale, różnica jest kolosalna, 2.8 ma jeszcze lepszy dol, ale to już inna bajka
A i moment może i maja w tym samym zakresie ale 2.0 przy 2000 ma okolo 40NM ( moj wykres 2.0 ) a 2.5 przy 2000 ma już 70 NM ( także mój wykres 2.5), idąc przy 3000 2.0 ma 70NM a 2.5 już 105 NM
To robi kolosalna różnice na reakcje auta po dodaniu gazu przy właśnie niskim dole 2000obr...
reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo |
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 18-06-09, 20:40
|
|
|
Czemu 2.0 i 2.5 pali tyle samo kurde |
|
|
|
|
CalibraFan
BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1061 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 18-06-09, 22:10
|
|
|
Bo w BMW palą cylindry... To powinien wiedzieć każdy kto bardziej interesuje się BMW ,a nie kupować E36 1.6 które wpier***li w mieście z 10-11 ,a dobre 2.5 podobnie z tym że jedno się turla, a drugie jedzie. |
_________________
|
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 18-06-09, 23:19
|
|
|
No ja wiem ze własnie cylindry wciągają. Kolega ma e36 1.6 94' i jak tak torche depczemy to 12L a na lajcie 9L. Mówiłem zeby brał chociaz 1.8 to on nie bo bedzie duzo palic
Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM czyli tyle ile 2.5 i masz szybsze od 2.5 poniewaz 1.8 jest lżejszym silnikiem |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 18-06-09, 23:31
|
|
|
tarq napisał/a: | reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo |
jeździłem 2.0, 2.5, 2.8, 2.5 323i, M3 3,2 jako pasażer oraz ostatnio M54B30 (to ostatnie dopiero jedzie)
stwierdzam że M50 ma bardzo słaby dół w porównaniu np do 323i, która lepiej ciągnie już od niskich obrotów, za to później dopiero różnica jest odczuwalna na korzyść 325i
brałem się z kolegą 323 i też ze startu myślałem że dostanę baty, dopiero później zacząłem mu uciekać (ja na 245/35/17 on na 215/45/16)
nie ma się co kłócić
może ja jeżdżę już za długo swoim M50, ale moim zdaniem z dołu w ogóle nie jedzie, dopiero od 3500rpm zaczyna żyć - żeby oszczędzić zbędnych komentarzy silnik mam zdrowiutki
jeżeli chodzi o jazdę od samego dołu to trzeba pakować od razu M54B30 - to dopiero jedzie od samego dołu i mało pali (u kolegi w E36 = 9litrów w trasie)
Kratek napisał/a: | Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM |
no z tego to już się uśmiałem, że mało nie spadłem z krzesła ciekawe skąd w 1.8 weźmiesz 55KM pewnie z filtra stożkowego i strumiennicy z allegro
1.8 nigdy nie pojedzie jak 2.5 (chyba że pakując mu turbo - ale to go bardzo szybko zabije) |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
Ostatnio zmieniony przez vmasher 18-06-09, 23:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
tarq
BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 173 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 18-06-09, 23:47
|
|
|
vmasher, mas zracje w tym co piszesz po prostu za dlugo masz 2.5, mnie to pomalu juz tez dotyka , ale 3 dni temu mialem okazje 2.0 kumpla jechac, zalamka, zdrowy silniczek 97 rok M52 nawet porazka to nie jedzie z dolu wcale, a M54b30 jestem Za, pewnie w przyszlym sezonie u mnie tez zagosci |
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 19-06-09, 00:11
|
|
|
vmasher Ja nie mówie o zwykłych ludziach tylko takich co chcą cos zrobic i nie ważne ile to będzie kosztowac i da sie to zrobic |
|
|
|
|
|