pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
marsel
marsel
BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 94 Skąd: garwolin-wiazownaWOT
|
Wysłany: 24-01-08, 08:44 pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
niiewiem co szie dzieje ? jak skrecam kiera na miejscu nie do oporu na malych obrotac jest spoko a gdy dam gazu do 2 tysi. i krece kiera to zaczyna beczec jak krowa i niewiem co to plynu od wspomagania nie wymienialem od kad kupilem auto (1.5 roku) czy to pompa siada juz ?????????? |
|
|
|
|
razyel
BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 152 Skąd: Olszyna Lubańska
|
Wysłany: 24-01-08, 08:48
|
|
|
Sprawdź poziom płynu, jak masz dobrze to już pompa wspomagania może Ci siadać.
Acha i skręć koła do oporu i puść kiere, powinna zostać w miejscu. Ponoć jak sama wraca to już pompa padaka. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24-01-08, 10:20
|
|
|
PLYN TO NAWET NIE LAPIE WSKAZNIKA TEGO W KORKU I JAK PRZYGAZUJE TO POTEM BABELKI SA NA POWIERZCHNI .ZA MALO ? |
Ostatnio zmieniony przez yeahman 24-01-08, 13:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
razyel
BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 152 Skąd: Olszyna Lubańska
|
Wysłany: 24-01-08, 10:22
|
|
|
Za mało ! Dolej płynu i później zostaw odkręcony korek, odpal samochód i parę razy pokręć kierą do oporu w jedną i w drugą stronę. Żeby zeszły bąbelki bo układ masz zapowietrzony. |
_________________
|
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-08, 10:37
|
|
|
dolewaj płyn raz dwa bo zaraz będzie po pompie!! Wstyd ze do takiej sytuacji dopuściłeś!!
może by warto było wymienić płyn nie chce mi sie już pisać jak to robić wiec przeczytaj sobie tu:
link |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 24-01-08, 13:44
|
|
|
Zamiast dolewać radziłbym wymienić. Płyny do układów hydraulicznych muszą mieć odpowiednią lepkość. Przez 1.5 roku na pewno nie ma już takich właściwości jakich powinien. Możesz poznać po kolorze. Jeśli traci czerwonkawą barwę to do wymiany. |
_________________
|
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 24-01-08, 14:09
|
|
|
u Mnie poszła Pompa Płynu było pod dostatkiem i Poszła Wymieniam za Tydzien ooo to trzeba dbać ja Płyny sprawdzam tak gdzies co Tydzien czasem czesciej To jest najwazniejsze Pozdrawiam |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
marsel
marsel
BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 94 Skąd: garwolin-wiazownaWOT
|
Wysłany: 24-01-08, 20:46
|
|
|
ok.dzieki za rady , a u mnie przy zbiorniczku sa 2 przewody jeden zaraz zakreca w strone kola pasowego drugi zas idze za pompe to ktory odkrecic trzeba a w maglownicy niema zadnej srubki do spuszczenia plynu ? |
|
|
|
|
Hawaii
Przyjaciel Forum
BMW: E36
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 215 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-08, 21:09
|
|
|
musisz odkrecic przewod w najniższym miejscu. Muszisz sie polozyc pod auto i zobaczysz za zdezakiem miejsce łącznia sztywnego przewodu z wężem gumowym pod pompą wspomagania. 10 minut roboty i po bólu.
nie zapomniej tylko potem odpowietrzyć.
Muszisz krecic po zalaniu nowym płynem na maxa w lewo i prawo az przestanie ryczeć |
|
|
|
|
marsel
marsel
BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 94 Skąd: garwolin-wiazownaWOT
|
Wysłany: 24-01-08, 21:13
|
|
|
CZYLI jeden t tych dwoch co sa przy zbiorniczku ? a niema srubeczki w maglownicy zadnej? |
|
|
|
|
Hawaii
Przyjaciel Forum
BMW: E36
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 215 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-08, 21:56
|
|
|
tak, jeden z tych dwóch, ale nie odkręcasz przy zbiorniczku tylko niżej. |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 24-01-08, 22:49
|
|
|
A, no i wyczyść zbiorniczek |
_________________
|
|
|
|
|
marsel
marsel
BMW: bylo e36compact jest e39
Imię: marcin
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 94 Skąd: garwolin-wiazownaWOT
|
Wysłany: 25-01-08, 09:16
|
|
|
tak ale te przewody ida do pompy i wydaje mi sie ze odkrecenie ich moze cos popsuc bo tam sa sruby z dziura w srodku zeby pltn przeplywal |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 27-01-08, 14:26
|
|
|
Dałoby radę zrobić foto To porównałbym z tym co mam u siebie. |
_________________
|
|
|
|
|
|