falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-09, 17:26 falujące obroty
|
|
|
witam wszystkich mam problem z moja E36 320i otóż po odpaleniu na zimnym w miare pracuje ale na nagrzanym silniku strasznie falują aż gaśnie,dzieje sie tak tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie (gaz impco zakładany w belgii)wymieniłem przepływke swiece silniczek korkowy tez wymieniłem i nic,dodam ze po odłączeniu przepływki chodzi idealnie,lub jak dostanie lewe powietrze(odkrece korek wlewu oleju) to pracuje równo,czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi?? bo polubiłem to auto:):):) |
|
|
|
|
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-09, 21:22
|
|
|
po podłączeniu pod kompa nie mam błędów ale w live data vanos ma opis LATE czy to może być związane z falowaiem?? |
|
|
|
|
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-11-09, 17:30
|
|
|
czy jest ktoś kto mi moze pomóc?? |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
mfp21
BMW: e36 328i
Imię: Kamil
Silnik: m52b28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-11-09, 11:32
|
|
|
witam!
mam podobne kłopoty z moją e 36 m52b28,na zimnym silniku pracuje równo,po przejechaniu jakiegoś kilometra na dodaniu gazu silnik przerywa w zakresie ok 2000 obr. jak się nagrzeje to znowu ok,tylko że na wolnych obrotach zapłony wypadają ,a na lpg nie wypadają<świece,silniczek krokowy wymienione> generalnie kocham to auto tylko te wolne obroty doprowadzają mnie do rozpaczy:( objawy są jeszcze takie jak puszczę nogę z gazu obroty nurkują do 400 i podnoszą się na 700 albo czasami auto zgaś\nie bo sie nie podniosą ,ale to nie zawsze i bądź tu człowieku mądry:)
Może ktoś się z tym spotkał albo ma jakiegoś speca od takich kłopotów w Warszawie lub okol.
P O M O C Y !!! Z góry dziękuję i pozdrawiam |
|
|
|
|
seba
BMW: e36 qp
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 16 Skąd: wieliczka
|
Wysłany: 09-11-09, 18:17
|
|
|
jednostka sterujaca (komputer) może byc padniety |
_________________
|
|
|
|
|
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-11-09, 17:01
|
|
|
mam takie pytanie czy uniwersalna sonda lamda o kol. kabli biały biały czarny i szary bedzie pasowała do bmw gdzie kolory czarny czerwony żółty i biały??z góry dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
ghostrider11
BMW: E36 325 cabrio
Imię: Gregor
Silnik: M50 Vanos
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 79 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 10-11-09, 19:52
|
|
|
Podepne sie pod temat.......ostatnio odlaczylem aku na noc i po podlaczeniu sa jakies dziwnie wysokie obroty ok 1100 obr/min ...wczesniej bylo cos kolo 600 obr/min.......w sam naprawiam jest napisane ze po podlaczeniu aku trzeba pojezdzic z roznymi predkosciami zeby komp. "nauczyl" sie nowych nastawow z czujnikow............czy to raczej co innego????? |
|
|
|
|
mfp21
BMW: e36 328i
Imię: Kamil
Silnik: m52b28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-11-09, 01:03
|
|
|
lolejko napisał/a: | Będzie pasowała. |
A to coś ciekawego-chyba jednak nie będzie pasowała,bo sonda biały,biały szary czarny to sonda ,która oscyluje 0-1v a sonda o której pisze dawidek to sonda 0-5v-odwrócona,więc chyba nic z tego(tak na logikę myśląc)
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18-11-09, 15:16
|
|
|
no to juz sam nie wiem oryginalne sa troszke drogie ale chyba nie ma wyjścia dzieki wszystkim za pomoc zostały tylko sondy do wymiany bo falowanie nie znika heh jeżdżę na starej zepsutej przepływce |
|
|
|
|
domi500
BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 140 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-11-09, 19:04
|
|
|
proponuje zerknac na moj temat o sondzie lambda,,,,
mialem takie same objawy w takim samym e36 z m50b20
czyscilem wszystko co bylo do czyszczenia,, weze,odem....takie tam
okazalo sie ze wina lezy po odpowietrzniku skrzyni korbowej
16zl i po obrotach falujacych
zapraszam....http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=7016
aha i daruj sobie uniwersalne sondy lambda,,czasem lubia padac po 2 miesiacach a czasem od razu jest uszkodzona,,,jak juz to polecam kupic i dogadac sie uzywana lecz oryginalna bo nowa w ASO Bmw 870zl |
|
|
|
|
dawidek2106
BMW: E36 320i
Silnik: M52B20
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 56 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18-11-09, 20:54
|
|
|
a gdzie dokładnie sie ten króciec znajduje może jakis schemat bo nie bardzo wiem gdzie go szukać,czy sonda w moim bmw pracuje w zakresie 0-5V?? |
|
|
|
|
domi500
BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 140 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-11-09, 13:37
|
|
|
dlugo sie nei cieszylem brakiem falowania....hmmm znow zaczelo i tak sobie mysle ze moze to byc cos innego niz sonda??
jakby byla uwalona sonda to by chyba caly czas bylo to falowanie a to jednego dnia ok innego faluja...
zaczynam obstawiac silniczek krokowy.........
ale jutro jade na kompa wiec cos sie dowiem
ps...gdzie w m50b20 jest krokowiec...moglby ktos dac zdjecie z zaznaczonym miejscem???
krociec mozna powiedziec ze element nr 1
http://www.realoem.com/bm...284&hg=11&fg=15
obroty falujace wrócily,,bylem na kompie -sonda lambda |
|
|
|
|
domi500
BMW: E 36 320
Imię: Dominik
Silnik: 2.0/m50b20
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 140 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-11-09, 14:07
|
|
|
jeszcze mam pytanie czy jest roznica jakbym zamawial sonde do vanosa lub bez? |
|
|
|
|
|