Rdza |
Autor |
Wiadomość |
RazoR91
BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 514 Skąd: Okolice Olkusza
|
Wysłany: 20-08-15, 12:33 Rdza
|
|
|
Dziś zauważyłem że muszę przed zimą zrobić podłoge pod akumulatorem, od wewnątrz wygląda to dobrze, niestety dziś zobaczyłem od spodu kwiatki..
do tego jeszcze "kielich" stabilizatora przedniego, gdzie trzeba zrobić wstawkę
Rozumiem że od regionu wiele zależy, ale chciałbym dowiedzieć się jaki będzie tego orientacyjny koszt
Da się to zrobić w "domowych" warunkach ? |
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014 |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
Warg
BMW: E36 320
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 369 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-15, 13:22
|
|
|
RazoR91, z tym "kielichem" mocowania stabilizatora chodzi Ci o 41118239196 czy tam na drugą stronę? jeżeli tak to możne lepiej kupić cały element nowy ... to jest jakieś 50-60zł więc chyba lepiej niż sztukowanie |
_________________ Jest: e36 320 Touring
Było: e36 316 compact
|
|
|
|
|
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 20-08-15, 18:30
|
|
|
RazoR91, nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale jesli chodzi ci o spod auta to ja bym zrobil to tak:
najpierw oczyscil szczotka druciana na "diaksa" np. http://allegro.pl/bosch-s...5149609485.html ( załóż okulary bo druty lubia sie urwac ze szczotki), jesli nie bedzie dziur w podlodze to daj srodek wiazacy korozje np popularny brunox daj dwie warstwy w odpowiednich odstepach czasu, na to podklad akrylowy i na koniec gruba warstwe "baranka"
A co do gniazda stabilizatora oddaj to do blacharza i tak samo zabezpiecz jak podloge |
|
|
|
|
RazoR91
BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 514 Skąd: Okolice Olkusza
|
Wysłany: 20-08-15, 23:45
|
|
|
Niestety w podłodze nie obędzie się bez wstawki... od wewnątrz ok, a od spodu prawie Flintston
Co do tego kielicha, to chodzi o to miejsce gdzie przykręca się uchwyt poduszki staba
Pospawam, dam reaktywny, hammerite i baranek bitex z pędzla i to ze 3 warstwy |
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014 |
|
|
|
|
Krz
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-15, 10:24
|
|
|
ludzie żaden brunox, bitex i hamerite No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać
Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex |
_________________
|
|
|
|
|
dyziux666x
BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1574 Skąd: Kocina
|
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 22-08-15, 08:29
|
|
|
Krz napisał/a: | ludzie żaden brunox, bitex i hamerite No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać
Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex |
kolego epoksyd dajesz na surową blachę a nie na podkład akrylowy
więc albo epoksyd albo reaktywny |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
gozdyr166
BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 799 Skąd: WZW
|
Wysłany: 22-08-15, 16:48
|
|
|
whitedevil napisał/a: | Krz napisał/a: | ludzie żaden brunox, bitex i hamerite No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać
Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex |
kolego epoksyd dajesz na surową blachę a nie na podkład akrylowy
więc albo epoksyd albo reaktywny |
albo rekatywny i epoksyd tyle że z tej samej firmy żeby się nie gryzło |
_________________ Jagodzianka--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39717
Maria--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43516
_________________
|
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 22-08-15, 22:08
|
|
|
gozdyr166, Cytat: | albo rekatywny i epoksyd tyle że z tej samej firmy żeby się nie gryzło |
nie chodzi o to czy się będzie gryzło reaktywny to reaktywny epoksyd to epoksyd nie stosuje się i tego i tego albo jedno albo drugie
przy tak starych autach zaleca się dobrej firmy epoksyd stosowany bezpośrednio na wyczyszczoną dobrze blachę |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 22-08-15, 23:24
|
|
|
whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 22-08-15, 23:28
|
|
|
kammmil napisał/a: | whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia |
przecież to napisałem właśnie że albo jedno albo drugie a nie dwa na raz |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 22-08-15, 23:43
|
|
|
whitedevil, tak tak miałem kolegę wyżej na mysli |
|
|
|
|
gozdyr166
BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 799 Skąd: WZW
|
Wysłany: 23-08-15, 11:07
|
|
|
kammmil napisał/a: | whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia |
K
Gadałem kiedyś z kolezka co w tym siedzi i mówił ze można dać reaktywny a później epoksyd ale jest jakaś nowa technologia lakierów i nie wiele firm to ma.. |
_________________ Jagodzianka--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39717
Maria--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43516
_________________
|
|
|
|
|
wlodar5023
BMW: e36
Imię: Artur
Silnik: 320
Nadwozie: Sedan
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lip 2012 Posty: 48 Skąd: Truskolasy
|
Wysłany: 23-08-15, 13:42
|
|
|
Jesli chodzi o zabezpieczenie blachy to ja zawsze daje epoksyd w miejsca korozji pozniej reaktywny z akrylowym . podwojne zabezpieczenie przed wylazeniem rudej a w srodek wos do profili zamknietych |
|
|
|
|
|