Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rdza
Autor Wiadomość
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 20-08-15, 12:33   Rdza

Dziś zauważyłem że muszę przed zimą zrobić podłoge pod akumulatorem, od wewnątrz wygląda to dobrze, niestety dziś zobaczyłem od spodu kwiatki.. :wstyd:

do tego jeszcze "kielich" stabilizatora przedniego, gdzie trzeba zrobić wstawkę

Rozumiem że od regionu wiele zależy, ale chciałbym dowiedzieć się jaki będzie tego orientacyjny koszt :)

Da się to zrobić w "domowych" warunkach ?
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 20-08-15, 13:00   

Co do kielicha to oddałbym do profesjonalistów...
Ale miejsce pod baterią jest powszechnym miejscem na hulańce rudej
Jakbym ja to zrobił : wyczyścił szczotką -> dał farbę / zaprawkę -> bezbarwny -> boll lub podobny

Co myślą inni o takiej formie ?
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
Warg 



BMW: E36 320
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 369
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-08-15, 13:22   

RazoR91, z tym "kielichem" mocowania stabilizatora chodzi Ci o 41118239196 czy tam na drugą stronę? jeżeli tak to możne lepiej kupić cały element nowy ... to jest jakieś 50-60zł więc chyba lepiej niż sztukowanie
_________________
Jest: e36 320 Touring
Było: e36 316 compact
 
 
 
kammmil 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 717
Skąd: wwa
Wysłany: 20-08-15, 18:30   

RazoR91, nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale jesli chodzi ci o spod auta to ja bym zrobil to tak:
najpierw oczyscil szczotka druciana na "diaksa" np. http://allegro.pl/bosch-s...5149609485.html ( załóż okulary bo druty lubia sie urwac ze szczotki), jesli nie bedzie dziur w podlodze to daj srodek wiazacy korozje np popularny brunox daj dwie warstwy w odpowiednich odstepach czasu, na to podklad akrylowy i na koniec gruba warstwe "baranka" :piwo:
A co do gniazda stabilizatora oddaj to do blacharza i tak samo zabezpiecz jak podloge ;)
 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 20-08-15, 23:45   

Niestety w podłodze nie obędzie się bez wstawki... od wewnątrz ok, a od spodu prawie Flintston :wstyd:

Co do tego kielicha, to chodzi o to miejsce gdzie przykręca się uchwyt poduszki staba :)

Pospawam, dam reaktywny, hammerite i baranek bitex z pędzla i to ze 3 warstwy :piwo:
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
Krz 



BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 920
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-15, 10:24   

ludzie żaden brunox, bitex i hamerite :wstyd: No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać :lol:

Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex :wstyd:
_________________
 
 
dyziux666x 



BMW: Bmw E39 E60
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 26 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1574
Skąd: Kocina
Wysłany: 22-08-15, 08:17   

Krz, mógłbyś napisać jakich środków dokładnie użyć po kolei ?? ;)
_________________
Gość zobacz moja QP
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=38756
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 22-08-15, 08:29   

Krz napisał/a:
ludzie żaden brunox, bitex i hamerite :wstyd: No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać :lol:

Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex :wstyd:


kolego epoksyd dajesz na surową blachę a nie na podkład akrylowy
więc albo epoksyd albo reaktywny
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
gozdyr166 



BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 799
Skąd: WZW
Wysłany: 22-08-15, 16:48   

whitedevil napisał/a:
Krz napisał/a:
ludzie żaden brunox, bitex i hamerite :wstyd: No chyba, że po prostu chcesz to przykryć "czego oczy nie widzą sercu nie żal" a że pod tym będzie rdzewieć w najlepsze to nie szkodzi... Im grubiej tym lepiej bo dłużej nie będzie widać :lol:

Na dobry reaktywny dajesz akryl, na to epoksyd albo coś żeby odizolować od wilgoci, ewentualnie na nową wstawkę możesz dać od razu dobry epoksyd. Baran jakiś normalny Sikka, Wurth, Valvoline itp a nie Bitex :wstyd:


kolego epoksyd dajesz na surową blachę a nie na podkład akrylowy
więc albo epoksyd albo reaktywny

albo rekatywny i epoksyd tyle że z tej samej firmy żeby się nie gryzło ;)
_________________
Jagodzianka--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39717
Maria--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43516
_________________
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 22-08-15, 22:08   

gozdyr166,
Cytat:
albo rekatywny i epoksyd tyle że z tej samej firmy żeby się nie gryzło ;)


nie chodzi o to czy się będzie gryzło reaktywny to reaktywny epoksyd to epoksyd nie stosuje się i tego i tego albo jedno albo drugie
przy tak starych autach zaleca się dobrej firmy epoksyd stosowany bezpośrednio na wyczyszczoną dobrze blachę
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
kammmil 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 717
Skąd: wwa
Wysłany: 22-08-15, 23:24   

whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia :wstydnis:
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 22-08-15, 23:28   

kammmil napisał/a:
whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia :wstydnis:


przecież to napisałem właśnie że albo jedno albo drugie a nie dwa na raz
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
kammmil 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 717
Skąd: wwa
Wysłany: 22-08-15, 23:43   

whitedevil, tak tak miałem kolegę wyżej na mysli :piwo:
 
 
gozdyr166 



BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 799
Skąd: WZW
Wysłany: 23-08-15, 11:07   

kammmil napisał/a:
whitedevil, kolega ma rację jak reaktywany to nie epoksyd, i na odwrót a firma nie ma najmniejszego znaczenia :wstydnis:

K
Gadałem kiedyś z kolezka co w tym siedzi i mówił ze można dać reaktywny a później epoksyd ale jest jakaś nowa technologia lakierów i nie wiele firm to ma..
_________________
Jagodzianka--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39717
Maria--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43516
_________________
 
 
wlodar5023 


BMW: e36
Imię: Artur
Silnik: 320
Nadwozie: Sedan
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 48
Skąd: Truskolasy
Wysłany: 23-08-15, 13:42   

Jesli chodzi o zabezpieczenie blachy to ja zawsze daje epoksyd w miejsca korozji pozniej reaktywny z akrylowym . podwojne zabezpieczenie przed wylazeniem rudej a w srodek wos do profili zamknietych ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 13