[E36] Światła przeciwmgielne takie same jak hamulca |
Autor |
Wiadomość |
sad_madman
BMW: E34 520i , E30 318IS
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 150 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 28-01-18, 16:27
|
|
|
Pomarańczowy "wkład" jest kiedy masz białe szkiełko, jeżeli jest ono pomarańczowe to wystarczy "biała" żarówka. W końcu coś musi sprawić aby kierunkowskaz był pomarańczowy. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 28-01-18, 18:33
|
|
|
To raczej jednak nie o to chodzi. Nie wkład świeci tylko żarówka. Mam białe szkiełko, siwy/czarny wkład i świeci na pomarańczowo. Miałem żarówki pomarańczowe a teraz mam chromowane żeby nie przebijało koloru pomarańczowego przez szkiełko i też świeci na pomarańczowo tak jak ma być. |
|
|
|
|
sad_madman
BMW: E34 520i , E30 318IS
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 150 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 28-01-18, 18:45
|
|
|
Tutaj pisząc "wkład" miałem na myśli żarówkę bo chyba nie zastanawiałeś się nad kolorem "plasticzku". |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 28-01-18, 19:18
|
|
|
No ja nie ale ty chyba tak i odwracasz kota ogonem teraz Pisałem o wkładach, nie żarówkach. Pomarańczowy wkład był podany jedynie jako przykład "np", że takiego u mnie nie ma a jak z resztą czy są "oryginalne" zamontowane w odpowiednim miejscu i czy muszą być właściwe w właściwym miejscu bo nie będzie działać tak jak ma tego nie wiem. Stąd te zapytanie. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 02-02-18, 16:02
|
|
|
Imo przy tych tylnich lampach było już coś grzebane przez "złote rączki" . Wkłady są OK a brakiem dwóch kabelków po prawej stronie zajmę się później. Kilka dni temu padło światło prawego stopu i myślałem z początku, że to tylko żarówka ale po wymianie żarówki na dobrą nadal nie świeciło i zerknąłem w lampę od środka a tam czerwony kabelek luźny jest, puściły luty, tak jak to widać na fotkach. Jak już w skrócie wcześniej napisałem to na żarówce dwuwłóknowej mam światło stopu i przeciwmgielne o ile tam w ogóle tam powinno być bo wkłady są komplet. Zastanawiam się czy w ogóle jakieś kabelki przylutowane tam powinny być do tych blaszek? Z lewej strony nie zauważyłem żadnego kabla przylutowanego i przeglądając lampy DEPO też nie widzę żadnych lutów.
Co do lamp DEPO z białymi kierunkowskazami. Dobry zamiennik? Zastanawiam się nad wymianą moich na któreś przy których nie było grzebane.
|
|
|
|
|
NextCarJapanCar
BMW: E36 320i
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Wrz 2017 Posty: 143 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-02-18, 22:01
|
|
|
Tam nie powinno być nic lutowane. Żadnych kabelków. Jest blaszka po której rozchodzi się prąd z kostki.
Czemu nie pojedziesz na szrot nie wybierzesz ładnej lampy, oryginalnej? |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 07-05-19, 08:40
|
|
|
Witam ponownie
Nowe lampy DEPO zakupione już jakiś czas temu. Sprawa wygląda tak, że do prawej strony dochodzi o 1 lub 2 kabelki mniej aniżeli do lewej. Wkład z żarówką dwuwłóknową włożony jest w obu a z lewej to może z kilka razy widziałem żeby się zapaliło a już nie świeci wcale, żarniki wyglądają na całe, ale jak włączam te światła to mrugnie na zegarach podświetlenie lekko i tak samo z tyłu z lewej mrugną światła. W tym czasie wyciągałem wkłady i sprawdzałem co może być nie tak i one jakoś ciężko wchodzą w ogóle. Chyba nasmaruje wkład olejem do maszyn do szycia. Co o tym myślicie? Tam chyba jest i tak tylko chyba jedna pozycja w której to wszystko musi się zgrać także źle włożonego wkładu? Tak czy siak na desce kontrolki też brak ale jak na przód zapalam to wszystko gra. Czy tutaj jest jakiś "ukryty" bezpiecznik/przekaźnik pod deską do lamp z tyłu czy tylko to co pod maską do sprawdzenia? Dalej co sprawdzam? Przejście na kablach od włącznika do samej wtyczki? A co z drugą lampą? Dolutować brakujące kable i ma działać bo lampka na zegarach to odrębny temat? Zegary będę uzupełniał nowymi żarówkami także dowiem się wtedy czy to może przepalona żarówka czy być może coś jeszcze. |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 14-07-19, 22:54
|
|
|
Rozwiązałem problem samemu. Jakby ktoś chciał jako taki schemat podłączenia to go załączam. Moje dzieło.
Żeby światło przeciwmgielne świeciło i z prawej strony trzeba zmostkować kabel nr. 3 z lewej wtyczki do pustego miejsca nr. 7 w prawej wtyczce.
|
|
|
|
|
Twissterrr
BMW: e36 318IS
Imię: Norbert
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 13 razy Wiek: 26 Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 262 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 20-07-19, 09:22
|
|
|
OBOLUK, edytuj posty niepisz jednego pod drugim |
|
|
|
|
|